אופנועים / טרקטורונים > כתבות אופנועים

לאן תרצו לטייל עם המפלצת הזו?

הדוקאטי Diavel 1260 החדש הגיע לישראל עם מנוע חדש, תזמון שסתומים משתנה, עדכוני שלדה, טכנולוגיה מתקדמת וחידושים נוספים

Diavel 1260 ממשיך את האבולוציה של הדגם ומקבל את המנוע החדש בנפח 1262 סמ"ק עם תזמון שסתומים משתנה. בנוסף, יש עדכוני שלדה, היצרן טוען לתנוחת רכיבה משופרת, טכנולוגיות חדישות בחבילה אלקטרונית חדשה ושתי סכמות צביעה עדכניות.

המנוע של הדיאבל 1260 החדש הוא מנוע הטסטסטרטה DVT בעל ה-1262 סמ"ק עם תזמון השסתומים המשתנה. כעת הוא שודרג לייעול הביצועים ובנוסף מצויד בהנעת שרשרת. המנוע עם מראה חדש אשר מבסס את המנוע בתור הליבה של האופנוע גם מנקודת מבט עיצובית. מנוע הטווין (שני הצילינדרים) של הדיאבל 1260 מספק 159 כ"ס ב-9,500 סל"ד* ומומנט של 13.1 קג"מ (129 ניוטון-מטר) ב-7,500 סל"ד. בעזרת אלו, מועברת משיכת כוח היישר מהסל"ד הנמוך-בינוני בכדי להבטיח תגובת מנוע חזקה לכשהרוכב יצטרך, אם יצטרך. הודות למערכת תזמון השסתומים המשתנה של שסתומי היניקה והפליטה, המנוע מתאים את חלוקת הכוח לתנאי הרכיבה: חלק בסל"ד הנמוך, ספורטיבי ואסרטיבי בסל"ד הגבוה.

גרסת ה-S רותמת את מערכת הקוויקשיפטר EVO למעלה ולמטה (DQS), כסטנדרט, בכדי לאפשר העברת הילוכים ללא מצמד.

החבילה הטכנולוגית

יחידת המדידה האינרציאלית של בוש בעלת 6 הצירים (Bosch 6-axis IMU) מזהה באופן מידי את מהירות האופנוע ואת ההאצה – זהו רכיב חיוני להפעלה נכונה של הרבה ממערכות השליטה בדיאבל 1260. חבילת האלקטרוניקה כוללת מערכת Cornering ABS של חברת Bosch, בקרת האחיזה החדשה של דוקאטי (DTC EVO), בקרת הווילי החדשה של דוקאטי (DWC EVO), בקרת הזינוק החדשה של דוקאטי (DPL EVO), ובקרת השיוט.

מסך ה-TFT הצבעוני מתוכנן לאפשר קריאה ברורה גם באור שמש ישיר. המסך מתוכנן לאפשר לבצע שינויים תוך כדי רכיבה של מצבי הרכיבה השונים, רמת הסיוע של ה-ABS, DTC, DQS, DWC והספק המנוע. זאת, בנוסף לחיווי הרגיל של מחשב דרך, מהירות, כמות דלק ועוד. בחזית מאירים פנסי FULL LED שכוללים גם מערכת DRL .

העיצוב החדש של הדיאבל 1260 זמין באפור "אבן חול" עם שלדה שחורה בעוד גרסת ה-S מציעה שתי אופציות: "שחור חמקן כהה", (עיצוב האופנוע מציג שני צבעי שחור מנוגדים עם גימור שונה, ושלדה אדומה) והאופציה השנייה הינה אפור "אבן חול" (עם שלדה שחורה).

המעצבים במרכז העיצוב של דוקאטי יצרו מראה חדש וזאת תוך כדי שמירה על מראה הדיאבל המקורי מ-2011 (שכמובן כולל את הגלגל האחורי ברוחב 240 מ"מ). המושב מקבל תפירה בצבע אדום עם ריפוד אלקנטרה וניצב בגובה 780 מ"מ. הדיאבל 1260 החדש עוצב ביחס שונה בין הרגליות-מושב-כידון אשר הכרחי לנוחות הרוכב. אופציות למושב נמוך עוד יותר, או למושב גבוה יותר, קיימות לרוכבים בעלי מידות גוף שונות.

Ducati Link - הדיאבל 1260 החדש תומך גם באפליקציה של Ducati Link:

אפליקציה זו מאפשרת לרוכב להגדיר באופן אישי את הפרמטרים של כל מצב רכיבה (רמות ההתערבות של ה-ABS,בקרת ההחלקה וכו') באמצעות הסמארטפון. האפליקציה מספקת בנוסף מידע על תאריך יעד לתחזוקה מקיפה וטיפולים שוטפים, מדריך למשתמש וגם היכן חנות הדוקאטי הקרובה. האפליקציה מאפשרת לרוכב לתעד את הביצועים והמסלולים שלו ולשתף אותם עם רוכבים נוספים באפליקציה.

מחיר:

169,269 ש"ח - Diavel 1260

195,260 ש"ח - Diavel 1260 S