דף מתוך

סיכום הדרכת נהיגה בשטח של סובארו דרייב בחורשן - 26/7/19

ביום שישי ה-26/07/19 יצאה לדרך עוד הדרכה של סובארו-דרייב. השעה 09:00, האחרונים מגיעים ואנו יוצאים לעוד הדרכה של סובארו דרייב בחורשן

התחלנו את ההדרכה בשיעור תיאורטי. החבר'ה יושבים, מקשיבים, מגלים עניין ושואלים שאלות. הם עדיין לא יודעים מה מצפה להם אז יצאנו לשטח לתרגל...

החבר'ה נוכחו לדעת שבסובארו עשו עבודה מדהימה והרכב מסוגל להרבה יותר ממה שדמיינו. מערכת ה- TCS עובדת בצורה מדויקת ויעילה כשהיא מופעלת בצורה הנכונה. ועם הX-Mod - בכלל אפשר לסמוך על הרכב הזה שיעשה הרבה מעבר למיוחס לו, ובקרת הירידה המתכווננת.

המשכנו לתרגל שיפועי צד, זוויות גישה ונטישה ומתחנו את הרכב כמה שיכולנו.

נהננו מכל רגע ביום החם הזה , השילוב של החבר'ה והרכבים היה פשוט תענוג.

תודה רבה לכולם על ההשתתפות והשיתוף בתמונות וניפגש בשטח.
קובי בצלאל ונמרוד וידר.

מונחים מעולם הנהיגה בשטח - ויקישטח:

דיפרנציאל, ירידה, עלייה, שיפוע, שיפוע צד, בקרת אחיזה, בקרת יציבות, ABS, ESP, סובארו, מנוע

הדיפרנציאל - אי אפשר בלעדיו אך צריך לדעת לחיות איתו

שימוש בנעילת דיפרנציאל



קישור לכתבות על מערכות הבטיחות ברכב והשימוש בשטח:

הפתרון הטכנולוגי – בטיחות פאסיבית ו- ABS

הפתרון הטכנולוגי – בקרת אחיזה ובקרת יציבות

טיפ נהיגה: לנתק או לא לנתק



סיכום הטיפים לנהיגה בשטח:

טיפ לטיפוס עלייה

טיפ לירידה תלולה

טיפ לשבילים המהירים

טיפ שיפוע צד

טיפ ציוד בשטח







לעוד מסעות והדרכות בארץ ובעולם:

למסעות הבאים בארץ - הקלק כאן
למסעות הבאים בעולם - הקלק כאן
להדרכות הנהיגה הבאות - הקלק כאן

תגובות

0 תגובות

דף מתוך