שטח 4X4 > כתבות > חדשות

איך תרצו את הפורד ריינג'ר שלכם?

חברת פורד תציג בתערוכת SEMA שתיערך בתחילת החודש הבא שישה דגמים משודרגים של הטנדר הבינוני מתוצרתה. שווה מבט, למרות שהריינג'ר אינו משווק בארץ

במשך כמעט עשור זנחה פורד אמריקה את תחום הטנדרים הבינוניים, והתרכזה בייצור ובמכירת טנדרים פול-סייז בלבד. זה הלך לה מצוין, במיוחד עם ה-F-150, שהוא להיט מכירות היסטרי בארה"ב מזה שנים, אבל השוק התחיל לדרוש כלים קטנים וחסכוניים יותר, וכשהשוק דורש – נותנים תשובה. וזאת הגיעה בצורת הפורד ריינג'ר.

לריינג'ר רזומה מכובד, והדור הראשון שלו הגיח כבר ב-1983. זה היה בעצם טנדר מאזדה שקיבל סמליל של פורד, ושווק בארצות שונות ברחבי העולם. ה"שידוך" הזה המשיך כמעט 30 שנה, עד שב-2011 תכננה פורד אוסטרליה ריינג'ר חדש לחלוטין (T6) והוא הבסיס לטנדר שנמכר היום גם בארה"ב.

הגרסה של Hellwig

וכל ההקדמה הארוכה זו באה כדי להציג 6 דגמים של הריינג'ר שקיבלו "טאץ'" של שש סדנאות שיפורים, לקראת תערוכת SEMA שתיפתח בתחילת נובמבר. אנחנו אהבנו במיוחד שני דגמים: את ה-RTR Rambler ועוד יותר את ה-Hellwig Ranger. שני הדגמים מיועדים לכאלה שרוצים לצאת למסעות ארוכים בשטח, עם שיפורים שאינם מוחצנים מדי לטובת העבירות, ועם אוהל גג שבו אפשר להעביר לילה בכיף.

סדנת RTR כבר שיפצרה את הפורד מוסטנג וגם את ה-F-150, וגם בריינג'ר היא עשתה עבודה יפה עם הגבהה של 2 אינץ' על בולמי פוקס לטובת צמיגי Nitto Ridge Grapplers בקוטר 33 אינץ', אוהל גג ומקום ייעודי לסנואו-בורד.

הגרסה של RTR

הגרסה של Hellwig מוגבהת עוד יותר, עם מערכת מתלים של Icon וצמיגי Falken, גם הם בקוטר 33 אינץ' על חישוקי בידלוק. אוהל עם גג קשיח ופאנל סולרי להזנת כל צרכני החשמל בעת שהרכב לא מונע משלימים את החבילה.

לאחרונה דווח כי הריינג'ר החל להימכר באירופה, אבל כרגע אין צפי להגעה שלו לישראל.

הגרסה של Yakima

הגרסה של AAC