שטח 4X4 > מסלולי טיול > נקודה בשטח

מוזיאון המשאיות והתובלה ברמלה, ההיסטוריה של תעבורה ועוד בחינם!

כפיר - יוטיובר בן 10 שאוהב רכבים, מפעיל ערוץ היוטיוב "כפירי בדרכים" נסע לביקור במוזיאון המשאיות של חברת תעבורה ברמלה

כפיר קוזולובסקי מערוץ היוטיוב "כפירי בדרכים" הוא יוטיובר בן 10 שאוהב כלי רכב ומספר עליהם בערוץ שלו. " אני אוהב מכוניות ואופנועים יפים וכבר הייתי בהמון מוזיאונים ואירועי רכב בכל העולם " מספר כפיר. " בחג הסוכות נסענו למוזיאון המשאיות של חברת תעבורה ברמלה. במוזיאון מוצגים כלי רכב גדולים מקום המדינה ועד לשנות ה-80 של המאה הקודמת ".
קבוצת תעבורה הנה חברה העוסקת מזה למעלה משישים שנה בתחום ההובלה באמצעות משאיות וסמיטריילרים מסוגים רבים. בכניסה למתחם החברה נמצא מוזיאון משאיות שהופעלו לאורך השנים בידי החברה מאז הקמתה.

" כל המשאיות, הטנדרים ורכבי העבודה, משופצים ונראים מצוין. כמעט על כל כלי הרכב מותר לטפס ולהיכנס אל תא הנהג. בעצם כל התצוגה היא כמו מגרש משחקים ענק שלילדים מותר לבלות בו ולדמיין שהם הנהגים.
זה הרבה יותר כיף ממוזיאונים שראיתי בחו"ל. כדי לעבור בין המשאיות מצורה מהנה יותר, אפשר להשתמש בקארטינגים עם פדלים וממש להשתולל ".
" הייתי במוזיאון המכוניות בביולי שבאנגליה שבו מוצגת תערוכה של מכוניות התכנית טופ גיר ובמרוץ הגרנד פרי הקלאסי של קופנהגן שבו יש מאות מכוניות עתיקות שכולן במצב נסיעה ומוזיאון המשאיות שפה בארץ ישראל, יפה בדיוק כמותם. לא רק שמדובר במקום שכל כלי הרכב משופצים ובכולם מותר לגעת, זה גם המוזיאון היחיד שאפשר להיכנס אליו בחינם ".

המרכז פתוח בכל ימות השבוע וניתן להגיע ללא תיאום.
אם המתחם סגור, ניגשים למשרדי חברת תעבורה שמעבר לכביש ומקבלים מפתח לשער.
הכתובת: רח' החזון 2 א.ת. ב' רמלה
הכניסה: חינם

כפיר שמח לקבל תגובות של צופים בסרטונים שלו. מוזמנים לצפות ולהגיב:
לערוץ היוטיוב של "כפירי בדרכים" הקליקו כאן

image