שטח 4X4 > כתבות > חדשות

JPP 20: מהדורה מוגבלת של הרנגלר

חטיבת השיפורים מופאר "העמיסה" על הרנגלר של ג'יפ את מיטב התוצרת שלה. התוצאה תימכר כדגם מיוחד במספרים מוגבלים

הרנגלרJL הוא אחד הלימונים המשובחים ביותר שיצאו מפס הייצור של חברת ג'יפ בשנים האחרונות, וככזה הוא זוכה לביקוש גדול ומוצדק. וככל הנראה כדי ל"סחוט" את הלימון הזה עד תומו, מציעה עכשיו החברה מהדורה מוגבלת של מודל 2020 שיקרא רנגלר JPP 20, שיכיל את כל מה שחובב שטח מפנטז עליו. השם, אגב, הוא קיצור של Jeep Performance Parts 2020.

בגדול, מדובר בדגם האנלימידט הבסיסי, שעליו "הועמסו" כל השיפורים שחטיבת מופאר - חטיבת השיפורים של פיאט-קרייזלר - יכולה להציע. הלקוח צריך לבחור רק את סוג המנוע ואת הצבע (וכרגע הדגם מוצע בכחול או בלבן בלבד), וכל שאר האלמנטים כבר יורכבו על הרכב. מבחינת מנועים, יש אפשרות לבחור מתוך השלושה שמוצעים היום לרנגלר: טורבו-בנזין ארבע בוכנות בנפח 2.0 ליטר עם 270 כ"ס, V6 בנזין בנפח 3.6 ליטר עם 285 כ"ס, וטורבו-דיזל שגם הוא בתצורת V6 בנפח 3.0 ליטר שמספק 260 כ"ס (קישור למבחן דרכים לרנגלר JL).

השינוי החיצוני הבולט ביותר של ה- JPP 20 הוא כמובן הדלתות העשויות מצינורות וגם פגוש שונה שבתוכו מותקנת כננת. יש עוד שורה ארוכה מאוד של תוספות ושיפורים קוסמטיים בעיקרם, אבל מה שמעניין אותנו זה מה שיקדם אותנו בשטח. ומלבד הכננת, תקבלו ערכת הגבהה סולידית של 2 אינץ', תאורת לד, אפשרות בחירה מתוך חמישה סוגים של ג'נטים, כולל ביד-לוק וארבע סוגים שונים של צמיגים המיועדים לשטח. זאת בדיוק החבילה שכל קונה רנגלר שמתכנן לטייל איתו במסלולים שפויים יוסיף לרכב שלו, וכאן מקבלים הכל בילד-אין.

מנהל חטיבת מופאר, מארק בוסאנק, אמר בעת הצגת ה- JPP 20: "מה שעשינו, זה בעצם לסמן 'וי' בכל המשבצות של התוספות בטופס ההזמנה שמקבל הלקוח. 'העמסנו' על הרכב את כל מה שצריך כדי לתקל את השטח בקלות ובנוחיות".

הזמנות למהדורה המוגבלת, שעדיין לא פורסם כמה ממנה ייוצרו ומה יהיה המחיר, יתקבלו החל מהרבע השני של 2020. בארה"ב כמובן.