כביש / ספורט > כתבות

אוטובוסים של IRAMOS MOTA הפורטוגלית הגיעו לישראל

יבואנית MAN בישראל קיבלה את הנציגות הבלעדית בישראל של יצרן האוטובוסים הפורטוגלי IRAMOS MOTA.
שוק יצרני האוטובוסים העולמי מתחלק בין יצרני החלק הטכני - השלדה, המנוע והגיר (במקרה הזה MAN) לבין יצרניות המרכב בתצורותיו השונות (אוטובוס עירוני, תיירים, בין לאומי וכו').
בשביל משפחות מרובות ילדים וסתם חובבי הז'אנר - מחיר אוטובוס תיירותי שכזה בישראל יעמוד על כ-220,000 יורו ליחידה

חברת "מכשירי תנועה משאיות" יבואנית MAN לישראל קיבלה את הנציגות הבלעדית בישראל של יצרן האוטובוסים המוביל בפורטוגל חברת IRAMOS MOTA.

חברת IRAMOS MOTA הינה חברה מובילה בשוק הבינלאומי של בנית מרכבים לאוטובוסים ומציעה פתרונות שונים בתחום האוטובוסים התיירותיים.

הדגם המושק בישראל נקרא MAN ATOMIC ומחירו ככתוב החל מ-220,000 יורו.

אוטובוס MAN ATOMIC בעל מנוע בנפח 12.4 ליטר, עם הספק של 430 כ"ס ומומנט 2200 ניוטון/מטר. מערכת EVB (בלם מנוע) וגיר אוטומטי של ZF עם ריטרדר לעזרה בבלימה.

האוטובוס החדש מגיע במגוון תצורות החל מ-55 מושבים בסדרת ה-Atomic 3 ועד 60 מושבים ב-Atomic 7.

בשנה שעברה פתחה מכשירי תנועה את מרכז השירות MAN החדש על מגרש של 21 דונם מתוכם 7,500 מ"ר בנוי. במרכז 44 עמדות עבודה למשאיות ואוטובוסים (קישור לכתבה) כשברחבי הארץ נוסעים מעל ל-5000 אוטובוסים תוצרת חברת MAN.

צבי נטע, יו"ר חברת מכשירי תנועה מסר: "כניסת האוטובוס הפורטוגלי תרחיב את סל המוצרים שלנו ותיתן מענה לציי רכב יוקרתיים בשוק התיירותי. אני בטוח שהסדרה תשתלב בהצלחה בשוק המקומי".

יוגב גברי, מנכ"ל חברת מכשירי תנועה ומשאיות הוסיף: "הבאנו לארץ סדרה חדשה של אוטובוסים שמטרתה לספק חווית נסיעה אחרת לנהג ולנוסע. מדובר שיתוף פעולה של יצרן אוטובוסים תיירותי מוביל באירופה שיימכר בארץ במחיר אטרקטיבי".


צילום: מורג ביטן