שטח 4X4 > כתבות > חדשות

ג'יפ רנגלר נערך לפייט

הופעתו הקרובה של הפורד ברונקו הכניסה את ג'יפ לאמביציה: רנגלר 2021 יוצע עם שיפורים רבים

אחת החשיפות המשמעויות ביותר של רכב שטח חדש צפויה להתרחש בעוד פחות משבוע, ביום שני ה-13.7, אז יוצג הפורד ברונקו החדש בארה"ב (קישור לכתבה על הברונקו). הברונקו צפוי להתמודד ראש בראש ברנגלר של ג'יפ, והתחרות הצפויה לא השאירה את מנהלי ג'יפ אדישים: דגמי 2021 של הרנגלר יציעו שינויים ושיפורים במערכות ההנעה, במנועים, באבזור הפנים ויגדילו גם את מגוון הצבעים שאפשר יהיה לבחור מביניהם.

מבחינת המנועים, מערכת ה-eTorque לא תוצע יותר עם מנועי ה-2.0 ליטר, ותישאר רק במנועי ה-3.6 ליטר. בעתיד הקרוב צפוי גם דגם היברידי-נטען, אך כנראה לא בשנת המודל הקרובה. מערכת ה-Selec-Trac, המאפשרת נסיעה ב-4X4 קבוע, תהיה אופציה גם בדגמים הבסיסיים ביותר (לישראל מיובאים היום רנגלרים ורוביקונים רק עם המערכת הזו).

הרוביקונים יגיעו כסטנדרט עם מערכת Off-Road Plus, שמאפשרת נסיעה במהירות גבוהה יותר עם סרן אחורי נעול. בלחיצת כפתור, מערכות הרכב מותאמות לנסיעה מהירה בדיונות. המערכת הזו כבר קיימת בגלדיאטור מואהבי, המוגדר כ-Desert-Rated, קטגוריה שתאומץ בקרוב גם לרנגלר ולשאר דגמי ג'יפ. מהגלדיאטור גם "אומצה" מערכת המצלמות הקדמית, המאפשרת לנהג לראות מה מתרחש קרוב לפגוש.

בכל הקשור לאבזור פנים, הרנגלר יקבל מערכות אינפוטיינמנט משופרות, כולל פיצ'ר נחמד שמפעיל את הצופר בזמן מילוי אוויר בצמיגים, ברגע שמגיעים ללחץ הנכון. התראה על לחץ יתר או לחץ חסר, תפעיל את הצופר שלוש פעמים... ומה בחוץ? מבחר הצבעים בהם יוצע הרנגלר יגדל, עם צבעים בוהקים ובולטים יותר.

תגובות

3 תגובות

1

אורח/ת - אהרל'ה הנדלסמן סדן

08 ביולי 2020 ב 21:22

האם ישאר צר ...ולא מרווח ?!

2

אורח/ת - ביח

09 ביולי 2020 ב 12:40

אם היו שמים לרנגלר מנוע המי זה היה מגניב. למרות שלגרנד צ'רוקי יש כבר המי. אבל רנגלר עם המי נשמע מגניב יותר מברונקו

3

אורח/ת - כפיר

09 ביולי 2020 ב 18:23

האם כדאי לחכות ולא לקנות את המנוע 2.0?
ואם בכל זאת קונים 2.0 יהיה לזה השלכות בעתיד כמו נפילת ערך ?
תודה לעונים