שטח 4X4 > כתבות > חדשות

טויוטה היילנדר 4X4 מגיע לישראל

לאחר שהגיע ארצה בייבוא אישי מארצות הברית החליט יבואן טויוטה לישראל לצרף לשורותיו גם את ההיילנדר - רכב הפנאי-שטח 4X4, ההיברידי, הגדול והמפואר ביותר של טויוטה.
ה- HIGHLANDER יושק בישראל כדגם 2021, במקביל להשקתו באירופה.

ההיילנדר ההיברידי, המבוסס על פלטפורמת GA-K של טויוטה ומציע תא נוסעים עם 7 מקומות וכושר גרירה (עם בלמים) של 2 טון. השקתו באירופה היא חיזוק נוסף להיצע דגמי ה-SUV האירופי של טויוטה, לצד ה-RAV4 מסגמנט D וה-C-HR מסגמנט C.

שורת מושבים השנייה בהיילנדר נעה על מסילה ומאפשרת נוחות נסיעה, מרווח גדול לשני מבוגרים בשורה השלישית, כניסה ויציאה קלה ותא מטען מודולרי בנפחים הנעים בין 305 ליטר כאשר כל המושבים בשימוש ועד 1,882 ליטר כאשר הם מקופלים.

מערכות בטיחות מתקדמות

טויוטה היילנדר ההיברידי החדש מצויד בחבילת מערכות הבטיחות Toyota Safety Sense הכוללת מערכת קדם התנגשות (PCS) Pre-Collision System כולל זיהוי הולכי רגל ביום ובלילה וזיהוי רוכבי אופניים במהלך היום, בקרת שיוט אדפטיבית דינאמית המתחשבת במגבלת המהירות בדרך Dynamic Adaptive Cruise Control - DRCC, מערכת שמירת מרכז נתיב Lane Tracing Assist (LTA), מערכת אורות גבוהים אוטומטיים (Automatic High Beam (AHB וזיהוי תמרורי תנועה Road Sign Assist (RSA). בנוסף למערכות אלה, בשתי רמות הגימור נוספה מערכת לזיהוי רכבים בשטח מת וזיהוי רכבים חוצים מאחור. ציון הבטיחות הוא ציון 8 המירבי.

מערכת הנעה היברידי 4X4

מערכת ההנעה ההיברידית המלאה מדור 4 של טויוטה משלבת מנוע בנזין בנפח 2.5 ליטר במחזור אטקינסון עם מנועים חשמליים עבור ההנעה הקדמית. הנעת 4X4 מיושמת באמצעות טכנולוגיית AWD-i - הנעה חשמלית נפרדת ובלתי תלויה עבור גלגלי הסרן האחורי עם סוללת ניקל-מתכת הייבריד הממוקמת מתחת למושבים בשורה השנייה.

ההילנדר נהנה מהספק משולב של 244 כוח סוס לצד שיעור פליטת CO2 של 160 גרם וצריכת דלק של 17.2 ק"מ לליטר.


להיילנדר שתי רמות הגימור ולהן מסך מולטימדיה 8 אינץ' בקונסולה המרכזית עם ממשק Apple CarPlay ו-Android Auto, טעינת טלפון אלחוטית, מושב נהג מתכוונן חשמלית, יחידת מיזוג נפרדת ליושבים מאחור וצג נתונים צבעוני בגודל ''7 המשולב בלוח המחוונים.

רמת גימור E-XCLUSIVE כוללת גם גג פנוראמי נפתח, דלת תא מטען חשמלית, ריפודי עור מהודרים בצבע אפור או שחור וגלגלי סגסוגת קלה 20 אינץ' מרהיבים.

רמות גימור ומחירים

Highlander Hybrid E-MOTION 4X4 289,900 שקלים

Highlander Hybrid E-XCLUSIVE 4X4 - 304,900שקלים