לייף סטייל > טיפוח ובישום

כל מה שרציתם לדעת על טיפולים אסתטיים בלייזר

שוק הטיפולים האסתטיים לגברים רק הולך וגדל ובתוכו תוכלו למצוא מגוון רחב של טיפולים החל מטיפולי הסרת שיער ועד טיפולי הסרת צלקות. גלו כיצד

טיפולים אסתטיים בלייזר – כל מה שרציתם לדעת

כיום כאשר קיימים כל כך הרבה פתרונות מגוונים לבעיות אסתטיות, גברים כבר לא חוששים לפנות לטיפולים אסתטיים כדי לקבל מענה לצרכים שלהם. שוק הטיפולים האסתטיים לגברים רק הולך וגדל ובתוכו תוכלו למצוא מגוון רחב של טיפולים החל מטיפולי הסרת שיער ועד טיפולי הסרת צלקות. במאמר הזה ריכזנו לכם את כל הטיפולים האסתטיים בלייזר הכי פופולאריים בקרב גברים וכל מה שחשוב לדעת עליהם.

הסרת משקפיים בלייזר

הסרת משקפיים בלייזר היא אחד הטיפולים הכי פופולאריים בקרב גברים, אומנם זה נכון שמשקפיים יכולות לתרום למראה והנוכחות של גבר, אך באותה מידה זה גם יכול להשפיע עליו. גברים נוהגים לעסוק המון בספורט אתגרי וככאלה מוצאים את עצמם נאלצים להתמודד עם הרכבה של עדשות מגע, מה שמשאיר תחושה לא נוחה בכלל. בנוסף יש גברים שבכלל לא מתחברים למראה של משקפיים, או כאלה שלא מסוגלים או לא מתאים עבורם להרכיב עדשות מגע ולכן פונים לטיפול להסרת משקפיים.

image

באמצעות הסרת משקפיים בלייזר ניתן לטפל במגוון בעיות שונות כמו קוצר ראיה, רוחק ראיה, צילינדר וזוקן ראיה. חשוב לבחור בקליניקה איכותית לבצע את הטיפול ולוודא שהרופא המטפל מבצע את כל בדיקות ההתאמה עבורכם ומתאים לכם את סוג הטיפול הכי נכון עבורכם. יש מגוון סוגי טיפולים שונים להסרת משקפיים, השוני ביניהם הוא בעומק החיתוך של הקרנית וזמני ההחלמה. הדעות מאוד חלוקות ויש שיגידו שכל אחת מהשיטות טובה יותר ומתאימה לסוג עין אחר ולכן חשוב להתאים את השיטה בהתאם לסוג העיניים שלכם ולא לפי מה שיותר פופולארי בשוק.

הסרת נקודות חן ושומות בלייזר

לאדם ממוצע יש בין 10-40 נקודות חן ושומות על הגוף, לרוב נמצא אותם באזורים בגוף שחשופים לשמש. אחד הדברים הכי חשובים לדעת לגבי נקודות חן ושומות, הוא שהן לא בהכרח תמימות כמו שהן נראות ויש לשים לב אליהן ולראות אם הן משתנות. נקודות חן ושומות לרוב יהיו תקינות ושפירות אך חשוב לשים לב אם מתקבל שינוי בצבע, במרקם או בצורה שלהן ובמידה וכן כדאי לגשת לאבחון אצל רופא עור כדי לוודא שהן לא סרטניות ולשלול סיכוי לסרטן העור.

מעבר לעובדה הבריאותית שמעסיקה אותנו בכל הנוגע לנקודות חן ושומות, יש את הנושא האסתטי שלרוב מתבטא בשומות גדולות ובולטות בגוף ובפנים. שומות מהסוג הזה יכולות לגרום למטופל לסבול מחוסר ביטחון ואפילו לחוסר נוחות פיזית מהחשש לפגוע בהן חיצונית. במקרים כאלה עדיף למטופל לבצע טיפול הסרת שומה בלייזר מהסיבה שזה טיפול פשוט וקל, עם תוצאה מובטחת ועם הכי פחות חשש לזיהומים, בניגוד לטיפול בחנקן נוזלי למשל.

הטיפול בלייזר מתבצע באמצעות מיקוד של קרן לייזר על גבי השומה או נקודת החן, ושיוף של האזור עד שהוא מתנקה ונשאר ללא כתמים או צלקות. בנוסף באמצעות הטיפול הזה ניתן לטפל בפשטות וביעילות בכל האזורים בגוף ואפילו בכמה מהם במקביל, לאחר הטיפול ניתן לחזור מיד לשגרה מלאה ואין צורך בזמן החלמה.

הסרת שיער בלייזר

כיום הסרת שיער בלייזר נחשב לטיפול האסתטי הכי פופולארי בקרב גברים ומרבית הגברים באוכלוסייה פונים כדי לבצע אותו. הפתרון הקליל של הסרת שיער פותר את חוסר הנוחות אצל הגבר כאשר הוא מגיע למקומות שיש צורך בהורדת חולצה כמו ים, בריכה וכו' . בנוסף ישנם ספורטאים כמו שחיינים או שחקני כדורגל שמורידים את השיער לטובת שיפור הביצועים במשחק באופן קבוע, לכן בקרב גברים שמורידים שיער באופן קבוע הסרת שיער בלייזר היא הטיפול האולטימטיבי.

יתרון נוסף לשיטה הזאת הוא שהיא לא פוגעת בעור ולכן ניתן לחזור לשגרה מלאה מיד לאחר הטיפול וללא תופעות לוואי, השיטות החדשות גם מאפשרות לבצע את הטיפולים בכל עונות השנה ולא רק בחורף. בשונה מגילוח ושעווה, הסרת שיער בלייזר תתאים גם לבעלי עור רגיש ולא תגרום להופעת פצעונים לאחר הטיפול או לגרד. הסרת שיער בשעווה היא תהליך לא נעים וגם אם כבר החלטת לפנות לגילוח, קח בחשבון שזה לא הפתרון הכי בריא לעור, מהסיבה שהגילוח רק מחזק את שורש השערה ומגביר את הצמיחה של השיער. מעבר לזה שלפעמים בגילוח צומחות שיערות מתחת לעור שיכולות לגרום לזיהום.

תגובות

0 תגובות