לייף סטייל > טיפוח ובישום

"יש לך פרטנר חדש למקלחת" - פלמוליב ג'ל רחצה לגבר

לקחנו שלושה גברים ושלחנו אותם להכיר את ג'ל רחצה 2 ב-1 של פלמוליב מן. הוא מגיע בשני סוגים, ספורט ו-Pure Arctic ג'ל רחצה פלמוליב לגבר מועשר בלחות ומשאיר תחושה מרעננת. אה, וגם יש לו פיית משאבה, אז לא צריך להתאמץ. קל!

חזרת מטיול שטח. כרגיל, היה מעולה, וכרגיל – אתה קצת... איך לומר... לא מריח כמו שושנה. יודע מה, עזוב את ההתחמקויות. אתה מסריח, אחי. כנס להתקלח דחוף. את הג'יפ כבר תנקה אחר כך.

הרבה גברים לא משקיעים יותר מדי זמן במקלחת שלהם. שמפו, סבון גוף, הכל נראה אותו הדבר ובין כה המים ינקו את הכל אז מה זה משנה? משנה, משנה. אז תנו לנו שניה להרכיב את משקפי המדענים ולספר לכם שלעור שלנו יש רמת חומציות מסוימת, וכדאי מאוד לשמור עליה אחרת קורים דברים לא נעימים כמו התקלפויות ורגישויות שמש לא בא לכם עליהן. בשביל לשמור על כל העסק מתקתק, רמת החומציות צריכה להישמר. איך עושים את זה? אפשר פשוט לשמור על רמת חומציות ניטרלית, כלומר סבון שמתאים לכל סוגי העור.

זהו, נגמר החלק המעיק, מבטיחים.

image


אבל בשביל זה יש לך את 4X4, אתר השטח הישראלי – באנו להרביץ בך קצת חוכמה. לקחנו שלושה גברים ושלחנו אותם להכיר את ג'ל רחצה 2 ב-1 של פלמוליב מן הוא מגיע בשני סוגים, ספורט ו-Pure Arctic, ושניהם מועשרים ב 100% חומרים טבעיים לחלוטין. אה, וגם יש לו פיית משאבה, אז לא צריך להתאמץ. קל!

image


הראשון לנסות הוא יוני, חייל בגבעתי. רמת לכלוך: שבוע בשטח.

"אין לי זמן או כוח להתעסק עם שמפו וסבון בנפרד. בחרתי בגרסת ספורט, וכל הג'יפה של שבוע שלם בתנאי שטח נשטפה ממני כמו שצריך. הריח תפוזי כזה, ונשאר גם כמה שעות אחרי המקלחת. כיף להרגיש קצת נורמלי... אהבתי גם שיש פיית משאבה, סתם כי זה נוח יותר משמפו וסבון רגילים."

הנסיין השני הוא מיכאל, הייטקיסט (אלא מה) שאוהב להיראות ולהריח כמו שצריך. מסוג הגברים שפעם היו קוראים להם מטרוסקסואל, והיום הם פשוט גברים, כי מי מאתנו לא רוצה להיות מטופח?

"אני בחור של ים, אז בי היה לי ברור שאני בוחר ב-Pure Arctic, עם מינרלים מהים. בדרך כלל אני מפריד – סבון רחצה, שמפו, ושמפו ייעודי לזקן (גם לו מגיעה תשומת לב, לא?). אבל ביקשתם ממני לנסות, ומי אני שאסרב. האמת? היה מעולה. העור נשאר נעים וחלק אחרי המקלחת, השיער עשיר ולא יבש, והריח היה בונוס מעולה שאשתי לא הפסיקה להתלהב ממנו."

הנסיין האחרון הוא יואב, פנסיונר טרי ושחיין חובב.

"התלהבתי. ריח גברי, אבל לא מוגזם, לא מהסוג שיוצר סביבך ענן אגרסיבי כמו של הצעירים. פשוט נעים. אהבתי את העובדה שאני לא צריך להפריד בין סבון לבין שמפו, זה חוסך לי עוד טיפת זמן במקלחת של אחרי הבריכה. בתור שחיין, חשוב לי לשמור על העור שמתייבש מהכלור, ובינתיים הוא מרגיש מצוין. גם הריח של הכלור נעלם לגמרי, וזה בונוס גדול מבחינתי."

אם אתה מסוג הגברים שאכפת להם שהסביבה, (וכדאי שתהיה), תשמח לשמוע שבקבוק ג'ל הרחצה של פלמוליב ניתן למיחזור

השתכנעת? יופי, עכשיו לך להתקלח.
למחיר מיוחד לגולשי אתר השטח הקליקו כאן!

תגובות

0 תגובות