רכב כבד > כתבות

מלגזות חשמליות של טויוטה עם מצברי ליתיום ל-24 שעות עבודה

חברת יפאורה - תבורי, החברה השנייה בגודלה בשיווק וייצור משקאות קלים, חתמה על עסקה לרכישת עשר מלגזות חשמליות להרמת 3.5 טון מתוצרת TOYOTA הכוללות לראשונה מצברי ליתיום שמאפשרים עבודה של 24 שעות ברצף ללא צורך בהחלפת מצבר במהלך יום העבודה, וזו הזדמנות להיחשף לעולם מוטורי מקצועי של שוק ההרמה


עשר מלגזות חשמליות של טויוטה הכוללות מצבר ליתיום ל-24 שעות עבודה ברצף נרכשו ע"י יפאורה - תבורי. מצברי הליתיום, המהווים את הדור הבא של פתרונות האנרגיה בתעשיית השינוע התעשייתי והלוגיסטי ובתעשיית הרכב, חסכוניים ב-30% לעומת מצברים עופרת חומצה רגילים, ידידותיים לסביבה ואינם פולטים מזהמים. בנוסף הם קלים ואינטואיטיביים לשימוש, אינם דורשים החלפה במהלך יום העבודה, בעלי משקל נמוך, בעלי יעילות אנרגטית טובה יותר, בעלי אורך חיים גבוה במיוחד והכי חשוב – מביאים לחיסכון כספי משמעותי בזכות עלות מחזור חיים נמוכה בהשוואה למלגזות המונעות בדיזל או במצברי עופרת חומצה. מצברי הליתיום של TOYOTA כוללים עד 7 שנות אחריות לקיבולת המצבר ואינם מצריכים טיפול יומי או אחזקה שוטפת.
בנוסף כל המלגזות כוללות מתקן הרמה ייחודי מסוג דאבל-פאלט להרמת שני משטחים בו זמנית מתוצרת חברת קאסקייד, חברה בת של
TOYOTA וגם מערכת ניהול אונליין של צי המלגזות לשיפור התפוקה כשמחקרים מראים שרמת הניצול הממוצעת של צי מלגזות היא נמוכה מאוד ועומדת על 35% בלבד. בעזרת ה- i-site, מערכת ניהול הצי של TOYOTA, הכוללת קישוריות של המלגזות באמצעות הענן וחיבור ישירות למערכות של יפאורה - תבורי, כל המלגזות משדרות ומעבירות מידע לפורטל ייעודי של TOYOTA המאפשר ניהול ובקרה על צי המלגזות לעלייה בתפוקות, חיסכון בעלויות, הגברת בטיחות השימוש למפעיל, למלגזה ולמפעל, שמירה על איכות הסביבה ועוד.

יוניון רכב תעשייתי בע"מ מקבוצת יוניון היא היבואנית והמשווקת של מלגזות, עגלות וכלי השינוע של TOYOTA, מותג ציוד השינוע המוביל בעולם ושל משאיות HINO, זרוע המשאיות הגלובאלית של TOYOTA, המובילה כבר למעלה מ- 45 שנה את שוק המשאיות הבינוניות והכבדות ביפן. יוניון השלימה לאחרונה את רכישת חברת דנזיו פתרונות שינוע בע"מ ומיזוגה ובכך היא מציעה את המגוון הרחב בישראל של פתרונות שינוע למחסנים ומפעלים, בין היתר של מותגי BT ו- RAYMOND אשר נמנים על קבוצת TOYOTA העולמית. מהלך זה נעשה בהתאם לתפיסה השיווקית והתפעולית הגלובלית של TOYOTA. יוניון רכב תעשייתי מסרה 727 מלגזות TOYOTA בשנת 2020 (שיא ישראלי!) ובנוסף מסר היבואן בשנה שעברה 180 משאיות HINO במשקל 5.5-7.5 טון.

תגובות

1 תגובות

1

kiryatech544

10 באפריל 2021 ב 21:07

תודה רבה