שטח 4X4 > כתבות > חדשות

סאנגיאנג רקסטון חדש מגיע לישראל

יבואנית סאנגיונג לישראל מודיעה על תחילת שיווקו של רקסטון מעודכן לאחר מתיחת פנים ועם מנוע טורבו דיזל חדש בעל 202 כ"ס ו-45 קג"מ

image

מתיחת הפנים של רקסטון 2021 כוללת חזית בעלת מראה חדש וחלק אחורי מחודש. הרקסטון משלב עיצוב חיצוני מחודש עם חלל פנימי חדש ומצויד בטכנולוגיות סיוע לנהג, מאפייני בטיחות ונוחות משודרגים ומערכת מולטימדיה מתקדמת.

הדגם המעודכן של הרקסטון מביא גם שינויים במערכת ההינע - עם מנוע חזק יותר ותיבת הילוכים אוטומטית חדשה בעלת 8 הילוכים.

אנו באתר השטח נמשיך ונדריך את המועדון שטח המיוחד של הרקסטון!
קישור לכל יומני המסעות וסיכומי ההדרכות של המועדון

image

חטיבת הינע עדכנית לרקסטון

חטיבת ההינע החדשה של הרקסטון כוללת מנוע טורבו דיזל 2.2 ליטר, שמפיק כעת הספק מרבי של 202 כ"ס (+21 כ"ס לעומת המנוע היוצא) ומומנט מרבי של 45 קג"מ (+2.2 קג"מ לעומת המנוע היוצא).

צריכת הדלק המשולבת היא כ-8.5 ל'/100 ק"מ (במחזור המשולב של WLTP), וההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש לוקחת 10.7 שניות.

הרקסטון מצויד כעת בתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 8 הילוכים מסוג FR המיוצרת על ידי Hyundai Transys – אותה תיבה שנמצאת גם בג'נסיס, יונדאי וקיה. המשקל והיעילות המשופרים שלה מעניקים תגובה חלקה ומעודנת והפחתה של הרעש, רעידות ונוקשות (NVH), בזכות טווח יחסי העברה גדול יותר. התיבה מצוידת במערכת החלפת הילוכים אלקטרונית מתקדמת (SBW), שבה ההילוכים משולבים ומוחלפים באמצעות בקרות אלקטרוניות ללא כל קשר מכני בין ידית בורר ההילוכים לתיבת ההילוכים.

image

הרקסטון מצויד בהנעה לכל הגלגלים - הנעה כפולה 4X4 כשההספק מועבר באופן קבוע לגלגלים האחוריים, וניתן לשלב את ההנעה לגלגלים הקדמיים באופן אלקטרוני, עם בחירה בין יחס העברה גבוה או נמוך או בהתאם לתנאי השטח. בנוסף, הרקסטון המעודכן כולל כסטנדרט נעילת דיפרנציאל אחורי אוט' ליכולות שטח משופרות.

הרקסטון המעודכן מבוסס על שלדת סולם המעניקה פלטפורמת גרירה מוצקה, עם כושר גרירה מקסימלי אדיר של 3,000 ק"ג. הדגם המעודכן כולל כעת גם מערכת בקרת נגרר חדשה (TSC) המשפרת את יציבות הנהיגה על ידי איתור וייצוב אוטומטי של תנועות סבסוב ונדנוד של הנגרר המחובר לרכב.

image

מולטימדיה

מערכת המולטימדיה של הרקסטון כוללת מסך 8 אינץ' איכותי בעברית עם מצלמת נסיעה לאחור, וכולל תמיכה בטכנולוגית השיקוף Apple CarPlay ו Android Auto , בנוסף לאפליקציות רדיו, חניה וניווט כגון WAZE.

image

בטיחות

מבנה הרקטון הינו מסוג מרכב על שלדה, הוא בעל חוזק גבוה והוא כולל חבילה מקיפה של עזרי בטיחות אלקטרוניים מתקדמים. הדגם המעודכן בעל בסיס חזק כשהמבנה שלו משתמש – לראשונה בעולם - בפלדה חזקה במיוחד, 1.5Gpa. למעשה, 81.7% מלוחות הפלדה במרכב של הרכב עשויים מפלדה בעלת חוזק גבוה, צפיפות גבוהה וחוזק מתיחה גבוה.

מערכות הבטיחות המתקדמות בדגם EX כוללות התראת התנגשות קדמית ובלימה אוט' (כולל זיהוי הולכי רגל), התראה למניעת סטיה מנתיב, זיהוי תמרורי תנועה, התראת עירנות נהג, 9 כריות אוויר ועוד.

רמת אבזור פרימיום מוסיפה תיקון היגוי אקטיבי ושמירת מרכז נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור רכבים ב"שטח מת", כולל מניעת מעבר נתיב, בלימה אוט' בנסיעה לאחור, התראת פתיחת דלק אחורית לנתיב לא פנוי ועוד.

image

מחירים:

רקסטון טורבו דיזל 2.2 ליטר 7 מושבים 4X4 EX יימכר בישראל ב-249,900 ₪

רקסטון טורבו דיזל 2.2 ליטר 7 מושבים 4X4 פרימיום יימכר בישראל ב-286,900 ₪

image