אופנועים / טרקטורונים > כתבות אופנועים

אופנוע האדוונצ'ר החדש של Voge - ה-650DS מגיע לישראל

יצרנית VOGE הסינית משיקה את ה-650DS - אופנוע אדוונצ'ר החדש שלה עם מנוע ה-650 סמ"ק של ב.מ.וו

image

VOGE – הקונצרן הדו גלגלי השני בגודלו בסין, שנחת בישראל לפני כשנה, עם מספר דגמים, משיק בימים אלו בעולם את אופנוע האדוונצ'ר החדש, ה-650DS, תחת הסלוגן – Completely Rigid ADV, דגם חדש לחלוטין, עם מנוע הב.מ.וו - Rotax האגדי.

האופנוע, שפותח כממשיך הדרך של אגדת הפריז דקאר של ב.מ.וו, מגיע עם מנוע ה-650 סמ"ק המפורסם, ה-650DS החדש מותאם לתקנות היורו 5 המחמירות - והוא מאובזר בין השאר במערכת הזרקת דלק ו-ABS ניתן לניתוק של Bosch, חיישני לחץ אוויר עם תצוגה מדויקת בזמן אמת על מסך ה-TFT, חיבור Bluetooth לטלפון הנייד, חיבור USB מקורי, שקע טעינה, וכן מגוון מיגונים מקוריים ישירות מהמפעל ובינייהם: מגן מנוע מאסיבי, מיגון רדיאטור, מגן לבולמי הזעזועים ומשקף מתכוונן ידנית. גירסאת ה-X מוסיפה חישוקי שפיצים טיובלס, אפשרות לסט 3 ארגזים מוקשחים, כולל מתקן המשמש גם כמיגון אחורי.

image

עם משקל של 192 ק"ג בלבד, וגובה מושב ידידותי במיוחד לאופנוע אדוונצ'ר - 805 מ"מ במצב מקורי (865 מ"מ למושב ראלי) ה-DS650 מציע מרווח גחון של 230 מ"מ וחבילה אבזור המתאימה הן לשימוש יום יומי מנהלתי והן לשימושי שטח וטיולי שטח אגרסיביים.

על היצרן

VOGE אשר פרט ליצור מכוניות, מסוקים ומטוסים, מייצר גם אופנועים, עם קצב ייצור של 2.5 מיליון אופנועים בשנה, שלושה מיליון מנועים ו-150,000 טרקטורונים, מחזיק גם בתואר יצואן מספר 1, הן ביחידות והן במחזור. מייצר בין השאר עבור ב.מ.וו הגרמנית מאז 2005 ובונה עבורם את המנועים הדו-צילינדרים של BMW, ה-F 750/850/900 GS / R / XR, וכן את ליין הקטנועים של ב.מ.וו, בשנים האחרונות פותחה גם שותפות אסטרטגית עם MV AGUSTA האיטלקית, ומיוצר עבורה ליין חדש.

היצרן מייצר תחת המותג VOGE 11 דגמים ב-5 קטגוריות: ספורט, נייקד, אדוונצ'ר, קלאסי, בנפחים של 300, 500 ו-650 סמ"ק, וכן אופנוע חשמלי.

image

מחירי ההשקה של ה 650DS:

650DS – 53,900 על הכביש

650DS-X 59,900 על הכביש

תגובות

29 תגובות

1

אורח/ת - Shabi Har Zion

26 במאי ב 20:52

הוא באמת הגיע? כי כבר לפני חצי שנה הוא היה אמור לנחות בארץ.

2

אורח/ת - Lior Banay

26 במאי ב 20:52

בדרכו לעולם רק עכשיו, אנחנו מחזיקים מספר שילדה 000000002 !

3

אורח/ת - עורך דין שי סיני

26 במאי ב 20:53

רק אי אפשר היה להסביר לסינים ש''ווג'' זה שם של מגזין אופנה לכוסיות ? שיהיה בהצלחה.

4

אורח/ת - Lior Banay

26 במאי ב 20:54

הי חברים
הכלי בארץ !
קיבל תקינת יורו 5 רק לפני שבוע, אנחנו המדינה הראשונה בעולם שמשיקה אותו רשמית !
מכונת אדוונצר קשוחה ומאד מאד מאד מושחזת, גם בכבישי בית אורן והכרמל המפותלים 😎😎😎

5

אורח/ת - Lear Barne

26 במאי ב 20:55

יד שניה יעלו בסביבות 20.... יש למה לחכות 😉

6

אורח/ת - Lior Banay

26 במאי ב 20:56

בינתיים האח הקטן שלו, ה 500, מבוקש בטירוף ונמכר מעל המחירון.
ואנחנו כיבואן, Moto 24- יבואן אופנועים , מבטיחים ללקוחותינו טרייד מחירון על מחירון, אז חביבי, לא יקרה...
אבל הי, הכי כיף להשמיץ

7

אורח/ת - Lear Barne

26 במאי ב 20:57

מי משמיץ? מפרגן

8

אורח/ת - Doron Talmor

26 במאי ב 20:58

192 ק"ג יבש (כ-220 ק"ג עם נוזלים) על סינגל עם פחות מ50- כ"ס? (זה המנוע של הדקאר/סרטאו?) וזו מכונה מושחזת בכביש?
ואז ג'אנט 19 עם מהלך מתלה של 179 מ"מ וזה תהיה מכונה לשטח??

9

Ogash Ofer

26 במאי ב 20:58

אורח/ת - Doron Talmor כתב/ה:
"

192 ק"ג יבש (כ-220 ק"ג עם נוזלים) על סינגל עם פחות מ50- כ"ס? (זה המנוע של הדקאר/סרטאו?) וזו מכונה מושחזת בכביש?
ואז ג'אנט 19 עם מהלך מתלה של 179 מ"מ וזה תהיה מכונה לשטח??

"
מבלי להגזים
לא מושחז ולא המכונה לשטח
אדוונצ'ר סיני בנפח בינוני

10

אורח/ת - Doron Talmor

26 במאי ב 20:59

מסכים.
רק ציטטתי מהדף של היבואן פלוס מינוס

11

אורח/ת - Erez Okavi

26 במאי ב 21:00

מישהו יודע כמה כוח סוס יש לו?

12

אורח/ת - Heli Nissim Maman

26 במאי ב 21:00

49.5 כ"ס

13

אורח/ת - Cheban Max

26 במאי ב 21:00

איזה באסה שצילינדר אחד...

14

אורח/ת - Ami Malinoff-morpurgo

26 במאי ב 21:01

זה לא אופנוע לשטח מהלך מתלה קצר מדי עם 49 כ"ס אפשר לשרוד בשטח השאלה איך המנוע אבל עם מתלה קצר. לא ההייתי נכנס לשטח

15

Ogash Ofer

26 במאי ב 21:01

אורח/ת - Ami Malinoff-morpurgo כתב/ה:
"

זה לא אופנוע לשטח מהלך מתלה קצר מדי עם 49 כ"ס אפשר לשרוד בשטח השאלה איך המנוע אבל עם מתלה קצר. לא ההייתי נכנס לשטח

"
זה אדוונצ'ר צנוע ובמחיר טוב

16

אורח/ת - Ami Malinoff-morpurgo

26 במאי ב 21:02

עופר כול אופנוע לפי החלטת הרוכב הוא אנדונצר..לכן החלוקה הזאת פרסומית תופסת אבל ,אנדונצר אתה עושה גם עם נפחים קטנים או כביש בעצם עם כול דו גלגלי
לייק

17

Ogash Ofer

26 במאי ב 21:04

אורח/ת - Ami Malinoff-morpurgo כתב/ה:
"

עופר כול אופנוע לפי החלטת הרוכב הוא אנדונצר..לכן החלוקה הזאת פרסומית תופסת אבל ,אנדונצר אתה עושה גם עם נפחים קטנים או כביש בעצם עם כול דו גלגלי
לייק

"
אני מהדו"פ 300 עשיתי "אדוונצ'ר" ונסעתי על כבישים... אז אכן הכול יחסי

18

אורח/ת - Gal Web

26 במאי ב 21:04

מנוע רוטקס חביב לתחילת שנות האלפיים, היום רחוק מלהרשים. סיני עם מפרט בינוני ומנוע מיושן ב 60,000 שקל לגרסת השטח מול 70,000 שקל לדו צילנדרי חדש מן היסוד של ימהה?
אין פה באמת קרב.

19

אורח/ת - Aviv Goldenberg

26 במאי ב 21:08

סיני במחיר יפני

20

אורח/ת - אורח

27 במאי ב 11:13

אם המחירים וגובה המסים היו כמו בכל מדינה מערבית נורמלית, היינו בקלות מנסים מוצרים חדשים בלי לחטוף מכה כלכלית.
גובה המס בארץ יוצר מחסומים שלא מתקבל על הדעת.

21

אורח/ת - שחר לוי

28 במאי ב 07:46

סיני ואיכות?
אין דבר כזה. הם הרסו את העולם הסינים

22

אורח/ת - Lior Banay

28 במאי ב 07:47


לכל הספקנים, מדובר בשילדה סופר מתקדמת ואיכותית, מנוע הרוטקס ב.מ.וו שעבר אבולוציה, וכרגע עומד בתקינת יורו 5 המחמירה, מתלי KYB עבים (48 מ"מ), מהלך מתלה של 180 מ"מ, מיגון מקורי מלא של מנוע, בולמים, רדיאטור, מגיני צד ועוד.

23

אורח/ת - דניאל קרייזמן

28 במאי ב 07:47

5 הילוכים 🤔

24

אורח/ת - Moti Alfia

28 במאי ב 07:47

דווקא נראה מעניין

25

אורח/ת - Alain Berdah

28 במאי ב 07:48

הג'אנט מתאים לשטח כמו שמראים בסרט???

26

אורח/ת - Boaz Hershgal

28 במאי ב 07:48

ב 35 לקחתי 🤣

27

אורח/ת - גבי בוחניק

28 במאי ב 07:49

נראה מעולה בהצלחהה

28

אורח/ת - Baruch Ezon

28 במאי ב 07:49

אין לי ספק שיהיה הכלים הכי משתלמים תמורה לכסף. כשאני קורא תגובות של ספקניים, מגלה את כישרונם הרב לכאורה באופנועים . תלמדו לפרגן ולא להיות עדר המזאדות הישראלי.

29

אורח/ת - אוראל עמר

28 במאי ב 07:51

טיובלס ?