שטח 4X4 > יומני מסע בארץ > הדרכות נהיגה

סיכום הדרכת נהיגה של מועדון סוזוקי ביער בן שמן 28/5/21, קבוצה 2

הדרכת שליטה על עז הרים, לרוכשים החדשים מבית סוזוקי

בשעה 09:00 ביום חם התייצבו ביער בן שמן לקוחות סוזוקי שהתחדשו באגדת השטח הקטנה - הג'ימני, להדרכת נהיגה בשטח - מתנת היבואן.
התחלנו בשיעור התיאורטי של אמיר נחומי על מכלולי הרכב והמערכות המאפיינות רכב 4X4 בכלל וסוזוקי בפרט ועקרונות ודגשים לנהיגת שטח.

image


כשהחבר'ה מצויידים בתאוריה, התחלקנו לשתי קבוצות ויצאנו לתרגול במגרשי האימון של יער בן שמן.
תרגלנו מעלות ומורדות, החברות והחברים למדו איך משפיע היעדר האחיזה בקרקע על התנועה בשטח. מתרגול לתרגול אפשר היה לראות שיפור במיומנות ובבטחון העצמי בעצמם וברכב.


את הפסקת הקפה ניצלנו להיכרות בין החברים ודנו בנושאים הקשורים לרכב. השאלות העידו על צמא לידע ואין משמח מקבוצה שבאה ללמוד. כשהחברים כבר מכירים מעט זה את זה והאווירה הופכת נעימה אפילו יותר אפשר להמשיך לתרוגלי התנהגות בשיפוע צד ומעלה מורכב עם אחיזה חלשה. הרצינות והמחוייבות של החברים הנפלאים בתוספת אנרגיה מסיגל הנהדרת, שעם האנרגיה שלה מכפילה את כוח המנוע של הג'ימני, עשו את שלהם ורמת הביצוע הייתה נהדרת.

image

כל מה שנותר בסוף היום זה לקוות שנראה את האנשים הנפלאים שזכיתי להדריך ביום זה מצטרפים למשפחת אוהבי השטח, הטיולים וארץ ישראל. אני מאמין שלגמרי כן.
גיא זילברמן.

הרשם לדיוור מועדון

162244019068716224401912601622440191631

ויקישטח:

דיפרנציאל, ירידה, עלייה, שיפוע, שיפוע צד, בקרת אחיזה, בקרת יציבות, ABS, ESP, מנוע

הדיפרנציאל - אי אפשר בלעדיו אך צריך לדעת לחיות איתו

שימוש בנעילת דיפרנציאל

162244019222816224401927861622440193309

טיפים לנהיגה בשטח:

טיפ לטיפוס עלייה

טיפ לירידה תלולה

טיפ לשבילים המהירים

טיפ שיפוע צד

טיפ ציוד בשטח

מערכות הבטיחות ברכב:

הפתרון הטכנולוגי – בטיחות פאסיבית ו- ABS

הפתרון הטכנולוגי – בקרת אחיזה ובקרת יציבות

טיפ נהיגה: לנתק או לא לנתק

לעוד מסעות והדרכות בארץ ובעולם:

למסעות הבאים בארץ - הקלק כאן
למסעות הבאים בעולם - הקלק כאן
להדרכות הנהיגה הבאות - הקלק כאן

תגובות

3 תגובות

1

אורח/ת - ליעד

04 ביוני ב 11:13

היה תענוג גיא!
המון תודה

2

אורח/ת - דייגו

04 ביוני ב 11:13

היה סוף גיא!!! המון תודה

3

אורח/ת - קיריל

04 ביוני ב 11:14

תודה רבה, גיא. היה נהדר!