שטח 4X4 > כתבות > חדשות

ג'נסיס GV70 הגיע לישראל

מותג היוקרה הקוריאני GENESIS משיק בישראל את דגם ה-GV70, ה-SUV השני של החברה, שנחשף בחודשים האחרונים

image

ה-GV70 החדש של ג'נסיס יוצע בישראל בשלוש רמות גימור Elegant, Luxury ו-Sport, במחיר של החל מ-339,000 ₪

מראה חיצוני

ה-GV70 מביאה לידי ביטוי את קו העיצוב של המותג. חזית ה-GV70 שומרת על הקו הייחודי ג'נסיס עם גריל ה-G MATRIX כשמצדדיו יחידות תאורת ה-Quad Lamps הצרות והמחולקות לשניים. העידון ב-GV70 הוא דווקא בקו הגוף הפרבולי שלה אשר נמתח ומתעקל מהפנסים הקדמיים לצידי המרכב כשהוא מדגיש את קו המותניים בחלקה האחורי של המכונית.

פס כרום נמתח מהקורה הקדמית במקביל לקו הגג המשתפל כשהוא תוחם את קורה C הנוטה קדימה וחלון אחורי משולש. את העיצוב משלימים פתחי מפלט אנכיים ויחידות תאורת LED אופקיות מאחור המדגישים את רוחב המרכב ומציגים את חתימת האור של GENESIS.

image

תא הנוסעים

תא הנוסעים של GENESIS GV70 עוצב לפי תפיסת "החלל הלבן" באדריכלות הקוראנית, המיישמת מראה נקי ואלגנטי. המעצבים שילבו בתא הנוסעים אלמנטים אובליים בהשראת כנפי מטוס עם תכנון ארגונומי המתמקד בנוחות התפעול של הנהג תוך צמצום מספר המתגים.

פתחי המיזוג הדקים מוסווים בקו המתאר התוחם העליון של לוח המכשירים ומשלבים פס רוחבי המשתלב אל תוך לוח המחוונים הדיגיטלי בעל תצוגת התלת ממד. במרכז הקונסולה המרכזית משולבים חוגת בורר ההילוכים (Shift By Wire) המעוצבת כתכשיט וחוגת השליטה בממשק התפעול והמולטימדיה של המכונית המשלבת בתוכה גם משטח מגע. ממשק התפעול המוצג על גבי מסך 14.5'' הרחב ביותר בסגמנט המאפשר שליטה גם באמצעות מגע ישיר והתאמת תצוגה אישית.

תא הנוסעים עשוי חומרי דיפון ברמה גבוהה, כולל ציפוי החלק העליון של לוח המחוונים ודיפוני הדלתות ב-Leatherette רך וגימורי אלומיניום מוקפדים (ברמות גימור Luxury ו-Sport). מרחב הפנים הגדול לנוסעים הושג על ידי תכנון וניצול מקסימלי של בסיס הגלגלים הארוך (287.5 ס"מ), כשהמושבים הקדמיים הם בעלי אפשרויות כוונון כדי להשיג תנוחת ישיבה אופטימלית. ברמות גימור Luxury ו-Sport הותקן מושב Ergo Motion seat בעל 18 אפשרויות כיוון שונות ומערכת מסאג' מובנית בעלת מספר תוכניות עיסוי.

גם הנוסעים מאחור נהנים ממושב רחב ואפשרות כיוון של משענת הגב. תאורת אווירה עם 64 גוונים לבחירה פרושה גם בתא הנוסעים. מערכת מיזוג אוויר חכמה עם מסננים כפולים שומרת על אוויר נקי ומונעת כניסת חיידקים ואבק. מסנן חלקיקים אנטיבקטריאלי ייחודי מונע כניסת חלקיקי אבק דק ומשביח את האוויר בתא הנוסעים, עם אפשרות לטיהור של 99.9% מהאוויר בתא הנוסעים בתוך 10 דקות על ידי תכנית פעולה מיוחדת (בחלק מהדגמים).

image

ביצועים בכביש ובשטח

GENESIS GV70 מגיע לישראל עם מנוע T-GDI בנפח 2.5 ליטר בעל ארבעה צילינדרים ומגדש טורבו. המנוע מצויד במערכת הזרקה כפולה המשלבת בין הזרקת דלק ישירה לתוך חלל הצילינדר ומזרקת דלק עקיפה על סעפת היניקה. התוצאה נראית בתפוקה גבוהה, בצריכת דלק ופליטת מזהמים נמוכה וזה בזכות נצילות בעירה מקסימלית.

למנוע הספק של 304 כ"ס ורצועת כוח רחבה שבה מומנט מרבי של 43 קג"מ מתקבל במלואו בין 1,650 ל-4,000 סל"ד. הכוח מועבר מהמנוע אל הגלגלים דרך תיבת הילוכים אוטומטית בעלת שמונה יחסי העברה בעלת תגובות מהירות, עם אפשרות לשליטה ידנית של הנהג באמצעות מנופים מאחורי גלגל ההגה. ל-GV70 בורר מצבי נהיגה לכביש בעל מצבי Comfort, Eco, Sport, Smart כאשר כל מצב מתאים את תגובות המנוע, תיבת ההילוכים וההיגוי בהתאם. ה-GV70 מאיצה ל-100 קמ"ש ב-6.1 שניות ומגיעה למהירות מקסימלית של 240 קמ"ש.

מערכת Active Sound Design מעצימה את צליל המנוע דרך מערכת השמע של המכונית לשיפור החוויה הספורטיבית. מערכת AWD הנעה כפולה חכמה, כבר ברמת הכניסה, מאפשרת חלוקת כוח משתנה באופן אופטימלי על הכביש לטובת אחיזה מרבית.

מערכת Multi Terrain Control כוללת בורר מצבי נהיגת שטח כולל שלושה מצבים שונים (Snow, Mud, Sand) כשבכל אחד מהם מותאמת חלוקת הכוח ותפקוד בקרת האחיזה כדי לייצר אחיזה מרבית בתנאים קשים. בנוסף, מצויידת המכונית גם במערכת בקרת ירידה במדרון המגבילה את המהירות בשיפועים חדים. ברמת גימור Sport הותקנו בולמי זעזועים אדפטיביים נשלטים אלקטרונית ECS. בנוסף כלול בחבילה גם מצב נהיגה נוסף Sport + המחדד את תגובות המנוע וההיגוי.

image

שלוש רמות גימור

רשימת האבזור ב-GENESIS GV70 ברמת גימור Elegant כוללת בין היתר: בקרת אקלים מפוצלת עם 2 אזורי שליטה, חלונות אחוריים כהים, שבכת מנוע קדמית בעיצוב G-MATRIX בגימור כרום, מראות צד מתקפלות ומתכהות אוטומטית עם חימום, תאורת Welcome עם הקרנת לוגו GENESIS, גלגל הגה מצופה עור, תאורת אווירה בעלת 64 גוונים שונים, חוגה מעוצבת להעברת הילוכים SBW, לוח שעונים דיגיטלי בגודל 12.3" עם מצבי תצוגה משתנים ותצוגת D3, מסך מולטימדיה 14.5 אינטש, מערכת שמע עם 9 רמקולים, מושב נוסע קדמי עם מנגנון Easy Access, מושבי נהג ונוסע מלפנים מחוממים ומתכווננים חשמלית, זיכרונות למושב הנהג ומראות הצד, ריפוד מושבים מ-Leatherette, מושב אחורי מתכוונן ומתקפל, תא-מטען עם פתיחה חשמלית ופונקציית Smart trunk, חיישני חניה היקפיים, מצלמות 360 VSM עם תצוגת תלת ממד, כניסה והנעה ללא מפתח, גג שמש פנורמי חשמלי, פנסי LED כפולים בחזית, בורר מצבי נהיגה בכביש (Comfort, Eco, Sport, Smart), מנופי העברת הילוכים מההגה, אפשרות חיבוריות ל- Apple CarPlay ול-Android Auto 4, שקעי USB לטעינת מכשירים וחישוקים קלים בקוטר 19 אינטש.

רמת גימור Luxury מוסיפה: בקרת אקלים 3 אזורים עם מסנן חלקיקים, מושב נהג Ergo Motion seat עם עיסוי ו-18 אפשרויות כיוונון, אוורור למושבים, מושבים בריפוד עור מלא, גימור פנים מאלומיניום, חיפוי דלתות ולוח שעונים מ-Leatherette, תאורת אווירה מורחבת, חלונות עם בידוד אקוסטי, מערכת שמע עוצמתית ויוקרתית מבית Lexicon עם 18 רמקולים.

רמת גימור Sport כוללת נוסף לאבזור ברמת גימור Luxury (למעט חלונות עם בידוד אקוסטי) קו עיצוב חיצוני ספורטיבי עם שבכה קדמית בעיצוב G-MATRIX בצבע שחור, גלגל הגה ספורטיבי, דוושות אלומיניום, מושבים בריפוד עור נאפה משולב זמש, מתלים אדפטיביים ECS, בורר מצבי נהיגה בכביש (Comfort, Eco, Sport, Sport+, Smart), חישוקים קלים שחורים, ייחודיים בקוטר 21 אינטש.

image

מפרט בטיחות

דגם ה-GV70 המצויד במגוון מערכות בטיחות פאסיבית ואקטיבית. ה-GV70 מגיע כסטנדרט עם 8 כריות אוויר, בתוכן כרית אוויר להגנה על ברכי הנהג, כרית אוויר בין המושבים הקדמיים להגנה על ראשי הנהג והנוסע מפני התנגשות ראשית בתאונה צידית, זאת לצד כריות אוויר קדמיות, כריות צד לנהג והנוסע וכריות וילון להגנה על ראשי הנוסעים בתאונה צידית. בנוסף מותקנת ב-GV70 מערכת Active Hood System - מכסה מנוע מתרומם באופן פירוטכני כדי לצמצם נזקי גוף בעת פגיעה בהולכי רגל.

ה-GV70 מצוידות במערך בטיחות אקטיבית מקיף:

SCC - בקרת שיוט אדפטיבית חכמה עם מנגנון זחילה בפקקים בעלת מאפייני בינה מלאכותית, כשבנוסף לשמירה על מהירות ומרחק באופן אקטיבי מהרכב שלפנים, לומדת גם את מאפייני הנהיגה של הנהג ומכיילת את פעולתה בהתאם.

BCA - מערכת אקטיבית למניעת תאונות צד כתוצאה מרכב בשטח מת. מערכת התראה על תנועה בשטחים מתים מספקת התרעה לנהג ומונעת מעבר נתיב במידה וקיימת סכנת התנגשות ברכב בנתיב המקביל.

LKAS - מערכת אקטיבית לשמירה על נתיב המשולבת עם מערכת LFA, השומרת את הרכב במרכז נתיב הנסיעה, תוך מעקב אחרי קווי הסימון והרכב הנוסע לפנים.

image

FCA - התרעת התנגשות בשילוב בלימה אוטונומית במצבי חירום.

RCCA - זיהוי תנועה חוצה מאחור עם בלימה אוטונומית.

LFA - מערכת אקטיבית לשמירה על מרכז נתיב הנסיעה.

חיישן התרעה על שכחת ילדים במושב האחורי.

SAE - מערכת יציאה בטוחה המתריעה ומונעת פתיחת דלתות המושב האחורי.

DAW - מערכת התרעה על ערנות הנהג עם בקרה אקטיבית על מיקוד בכביש.

LVDA - מערכת המתריעה על תחילת נסיעה של הרכב שמלפנים.

PCA - מערכת בלימה אוטונומית בתמרוני חניה.

אור גבוה אדפטיבי.

BVM - הצגת צילום תנועה בשטחים מתים על לוח המחוונים - בעת הפעלת איתות המצלמות ההיקפיות ברכב מציגות תמונה של הנתיב בו רוצים להשתלב על גבי לוח המחוונים כדי לאפשר מעבר נתיב בטוח.

בלם-יד חשמלי עם פונקציית Auto Hold.

מערכת תאורת LED MATRIX קדמית עם שינוי אלומת אור ותאורת אור גבוה אדפטיבית.

מצלמות היקפיות 360° SVM עם תצוגה תלת ממדית.

בדגמי ה-Luxury וה-Sport מוסיפים גם

מערכת המתריעה ומונעת פתיחת דלתות המושב האחורי - Power Child Lock

image

מידות ומשקלים

משקל עצמי

1,910 ק"ג

משקל כולל מורשה

2,500 ק"ג

אורך כללי

4,715 מ"מ

רוחב כללי

1,910 מ"מ

גובה כללי

1,630 מ"מ

מרחק סרנים

2,875 מ"מ

מרווח גחון

18.5 ס"מ

נפח מיכל דלק

80 ליטר

נפח תא מטען

542 ליטר

מחירים

Elegant

Luxury

Sport

מחיר

339,000 ₪

379,000 ₪

399,000 ₪

צריכת דלק משולבת ליטר ל- 100 ק"מ

9.5

9.5

9.5

ציון בטיחות

8

8

8

image