לייף סטייל > שופינג

נספרסו משיקה קפה אורגני PERU ORGANIC

נספרסו נכנסת לקטגוריה חדשה ומשיקה לראשונה קפה אורגני
PERU ORGANIC קפה הגדל במורדות ההרים האנדים בעבודת יד במתודות גידול אורגניות ותוך שמירה קפדנית על הסביבה

נספרסו משיקה לראשונה תערובת קפה אורגנית כחלק ממגוון תערובות הקפה של החברה.
הקפה הפרואני של נספרסו מצטרף אל משפחת תערובות הקפה Master Origin מאזורי גידול שונים בעולם: קוסטה ריקה, אתיופיה, קולומביה ומקסיקו.

קפה אורגני הינו קפה המיוצר בשיטות העומדות בתקני חקלאות אורגנית. התקנים משתנים ברחבי העולם, אך לרוב ההגדרה מתייחסת לגישה בה משתמשים החקלאים במהלך גידול הקפה, כשהעיקרית ביניהם היא גידול הקפה ללא שימוש בחומרי הדברה סינתטיים, לצד שימוש בשיטות כגון קומפוסט או דשנים אורגניים לשימור מערכות אקולוגיות.

מומחי הקפה של Nespresso חיפשו ברחבי פרו אחרי פולי הערביקה האורגניים האיכותיים ביותר.

הם נמצאו לבסוף בגובה של מעל ל-1,000 מ מעל פני הים, חבויים במורדות האנדים המוצלים. החקלאים המטפחים את פולי הקפה בחוות קטנות ומסורתיות מאמינים בשיטת גידול אורגני העוברת מדור לדור, ומאפשרים לטבע לעשות את שלו עם התערבות מינימאלית ורק במידת הצורך. החקלאים מכבדים את הסביבה הטבעית, ומגדלים את פולי הקפה ללא השפעות סינתטיות ותוך שמירה על המערכת האקולוגית והסביבה.

תערובת הקפה פרו אורגני מאושרת כקפה אורגני ועומד בדרישות שנקבעו על ידי Bio-Inspecta (גוף ההסמכה השוויצרי) והסמכת האיחוד האירופי שמוכרת גם על ידי הרשויות בארה"ב.

הטעם הפרואני החדש המצטרף למשפחת Nespresso, מביא לידי ביטוי טעמים עדינים, פירותיים, חמצמצים ומתקתקים המתאזנים עם ארומות של דגנים בזכות סגנון הקלייה הייחודי.



דרך גידולם ממלא תפקיד חשוב בקיימות החקלאות והתעשייה המקומית, מאחר וקפה אורגני דורש השקעה מוקדמת בתשתיות והסמכת החקלאים, שיטות טבעיות אשר Nespresso מקדמת מאז 2003, אז הקימה את תכנית הקימות הייחודית AAA.

בזכות החמיצות והפירותיות הנפלאה של הקפה, הוא מומלץ במיוחד לשתייה כאספרסו רענן בשעות הבוקר, או בערב כפינוק עם תוספת חלב.

לחובבי PERU ORGANIC כדאי לנסות גם את תערובות קולומביה וולטסו ונטול אונטנסו של מכונת הVERTU, את תערובת קולומביה של מכונת ה Original ואת תערובת ארץ מקור ברזיל של החטיבה העסקית.

Permanent

PERU ORGANIC

ארץ מקור: פרו

דרגת חוזק: 6

מחיר: 26.5 ₪

המלצת שתייה: לאוהבים קפה עם חלב, מומלץ לנסות את פרו קפה אורגני כלאטה מקיאטו, על ידי מזיגת חלב חם ומקוצף בכוס גדולה, ומעליו הוספה של 40 מ"ל אספרסו.

המחויבות לקיימות

מדיניות הקיימות הנרחבת של Nespresso העומדת בבסיס פעילות החברה בכל שרשרת הגידול והייצור של הקפה, באה לידי ביטוי גם במוצר האורגני החדש שעומד בסטנדרטים הגבוהים של החברה.

למידע נוסף

תגובות

0 תגובות