כביש / ספורט > כתבות

א.ד.י מערכות מציגה את Bcare – המערכת המתקדמת למניעת שכחת ילדים ברכב

הפיתוח הישראלי הבלעדי שנועד לשמור על ילדכם. א.ד.י מערכות גאה להציג את Bcare – המערכת המתקדמת למניעת שכחת ילדים ברכב משולבת באפליקציה ייעודית

image

א.ד.י מערכות היא החברה המובילה בישראל ליבוא, שיווק והתקנה של מערכות טכנולוגיות ומוצרים משלימים בשוק הרכב, עם נסיון של 35 שנה בענף. לצד ההתמחות בתחום האודיו והמולטימדיה לרכב, נכנסה א.ד.י מערכות בשנים האחרונות גם לתחום מערכות הבטיחות והתרעה האקטיביות לנהג. כיום א.ד.י מערכות מובילה גם בתחום זה כאשר היא נציגה ומתקינה בלעדית של מערכות Movon להתרעת התנגדות ומניעת תאונות, Baware BSD להתרעה על תנועה בשטחים מתים ומערכת סרוויז'ן לניטור וידאו.

המוצר החדש שמצטרף למבחר מערכות הבטיחות אותן משווקת החברה, הוא מערכת Bcare למניעת שכחת ילדים מתחת לגיל 4 ברכב. מערכת זו מגיע כדי לענות על הצורך למנוע מצבים טראגיים שמתרחשים למרבה הצער מידי קיץ, ובעקבותם החליטה המדינה על חובת התקנת מערכות התרעה ברכבים המסיעים ילדים החל מחודש פברואר 2022.

image

מערכת Bcare היא פיתוח ישראלי בלעדי של חברת א.ד.י מערכות. המערכת מורכבת מכרית המונחת על כיסא הבטיחות ומושחלת דרך אבזם הכיסא, כשהיא מופעלת על ידי שתי סוללות AAA. אל הכרית מצטרפת אפליקציה ייעודית לטלפון הסלולרי כאשר הקישור בינהן מתבצע באמצעות ממשק בלוטות'. המערכת נדרכת אוטומטית כאשר מניחים את הילד על כיסא הבטיחות ומשמיעה צפצוף קצר שמאשר כי היא מוכנה לפעולה. ההורה מפעיל את האפליקציה בטלפון ואפשר לצאת לדרך! המערכת המתוחכמת יודעת לזהות ולהתריע בפני ההורה אם שכח להפעיל את האפליקציה. כאשר הכרית דרוכה לפעולה אך לא מייצרת קשר עם הטלפון היא יודעת לאותת באמצעות צפצוף ייחודי כדי להזכיר לנהג להפעיל את האפליקציה ולהכניסה לפעולה.

ההתרעה מפני שכחת הילד במושב האחורי נכנסת לפעולה במידה וההורה יוצא מהאוטו ומתנתקת תקשורת הבלוטות' בין הכרית לכיסא, או אם נוצר מרחק של יותר מ-3 מטרים מהטלפון. אז יקבל ההורה התרעה קולית וחזותית לטלפון במשך 4 דקות. כל עוד לא הופסקה ההתרעה על ידי ההורה זמן הזה, האפליקציה תשלח הודעות SMS עם מיקום הרכב לרשימת אנשי קשר המוגדרים מראש. בנוסף, ובאופן בלעדי למערכת Bcare, ניתן לצרף למערכת מחזיק מפתחות ייעודי המסתנכרן עם הכרית ומאפשר לקבל התרעה גם ללא צורך באפליקציה ובטלפון הסלולרי.

image
כמו כל מוצר מבית א.ד.י מערכות, גם מערכת Bcare עברה שורת בדיקות מקיפות והיא עומדת בתקנים המחמירים ביותר. זוהי המערכת היחידה למניעת שכחת ילדים שזכתה לתו תקן של מכון התקנים וכן עברה בדיקת קרינה EMC ונמצאה בטוחה לחלוטין לשימוש.

התכונות הללו יחד עם הגב והמחויבות לאיכות של א.ד.י מערכות הופכות את מערכת Bcare למערכת האידאלית והטובה ביותר בשוק למניעת שכחת ילדים.

תגובות

4 תגובות

1

אורח/ת - בני

12 בנובמבר 2021 ב 11:56

מוצר מעולה, חויית משתמש נהדרת!

2

micha_k

12 בנובמבר 2021 ב 17:34

מי שסומך על הורה שיחליף סוללות בזמן או שיפעיל אפליקציה לא מבין שההורה שכח את הילד שלו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
לא סוללות.
את הילד שלו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אז פתאום סומכים על סמוך שיפעיל אפליקציה?
כל דבר שקשור להפעלה ולא קורה אוטומטית, לא שווה שום דבר מעבר ליחסי הציבור שלו.

3

Ogash Ofer

12 בנובמבר 2021 ב 18:29

זה פתרון ביניים.
כיום כלי רכב חדשים מגיעים עם התראה של מושב אחורי.

4

micha_k

14 בנובמבר 2021 ב 18:17

אכן, פיתרון ביניים.
אבל (לטעמי) רע !
רקאומר