לייף סטייל > תרבות

לראשונה בישראל כנס למנהלי מותג

כנס מנהלי מותג מקצועי יתקיים ב 18.11 בבית ציוני אמריקה ביוזמת brand academy אשר הוקמה ע"י יריב עמית מרצה ומומחה

לראשונה בישראל כנס מקצועי למנהלי מותג brand managers day
בכנס מיטב ההרצאות בנושא המיתוג ובניית מותגים
בתחומים השונים: דיגיטל, סושיאל, חדשנות וחווית UX .
תוך הצגת ניתוחי מקרה יוצאי דופן של מותגים שעשו מהפיכה

הכנס יוזמת brand academy
קם מהצורך של מנהלות ומנהלי מותג, שיווק ודיגיטל ניצבים כיום בפני מציאות המשתנית בקצב מהיר, השינוי הוא הנורמלי החדש השינויים הטכנולוגים מהירים , הצרכנים הצעירים מחפשים שקיפות נוחות ופשטות, הרצונות מתחלפים מהר מתחרים חדשים צצים מידי יום .

כל המחקרים והסקרים שנעשו הוכיחו שלאורך זמן ההשקעה בבניית מותג משתלמת ומוכיחה את עצמה.

גולת הכותרת של הכנס היא ללא ספק הרצאת אורח של מנהל הקריאטיב הראשי של חברת SAFFRON (תהיה באון ליין לייב למשתתפי הכנס)אשר אחראית בין היתר על המיתוג של יוטיוב ,פייסבוק , סימנס, ועוד . ומתמחה ביצירת מותגים יוצאים מהכלל במציאות יוצאת דופן.

בכנס תדבר גם דינה שובל מנהלת חטיבת האוכל של שטראוס על הצורך בשיווק ורסטילי .גיא שני מנהל התקשורת ומוצרי הצריכה של facebook ישראל יסביר על חשיבות האיזון בין לידים ותדמית. רותם אדדי מנהלת הדיגיטל של בנק לאומי תציג את האפליקציה החדשה של לאומי היוצרת חווית משתמש טוטאלית .בכנס גם ישתתפו המאסטרים של חברות המיתוג בישראל , דורון גולדנברג , המייסד השותף והמנכ"ל של FIRMA חברת המיתוג הגלובלית הגדולה בישראל , מעיין רשף הבעלים של shake design אשר אחראית על המיתוג הצהפכני של חברת הביטוח ליברה , ונאור נרקיס המומחה מספר 1 בישראל לבניית קהילות מותג ותוכן ,

הלית גורדון מנהלת חטיבת הדיגיטל של open חברת המיתוג שהיתה אחראית לאחרונה על המיתוג המדהים של הפילהרמונית

אריאלה דניאלי , מומחית לחדשנות דיגיטלית תרצה על הטרנדים החדשים בעולם המיתוג , ואלון וינפרס מנהל השיווק של אוניברסיטת תל אביב , יספר על יצירתיות דיגיטלית באקדמיה.

אחד מהשיאים של היום הוא ללא ספק ההשקה הרשמית של מדדjim של מכון ברנדמן , לראשונה מדד הבודק את האפקטיביות של התוכן השיווקי , כיצד הוא משפיע על חוזק המותג והמכירות .

ואם לא די בכך בכניסה לאולם ההרצאות תציג חברת הדיה המובילה בישראל במיתוג נקודות מכירה את החידושים בתחום מיתוג בנקודות המכירה , מה שקרוי: כלכלה חוויתית .

image

לרכישת כרטיס כנסו לאתר

הכנס יתקיים ב 18.11 בבית ציוני אמריקה .
את הכנס יוזמת הbrand academy אשר הוקמה ע"י יריב עמית מרצה ומומחה למיתוג , אשר הוציא לאחרונה את הספר :the real brands כל מותגים מצליחים חדשים בעשור האחרון.

תגובות

0 תגובות