שטח 4X4 > כתבות > חדשות

ריינג' רובר 2022 בהשקה עולמית

ריינג' רובר חדש נחשף בבית האופרה המלכותי בלונדון ומציג תפיסות חדשות ל-SUV יוקרתי עם עיצוב מודרני ואפשרויות רבות של התאמה אישית

ריינג' רובר החדש מציג שילוב מודרניות, אסתטיקה ולראשונה אצל ריינג' רובר אפשרות לשבעה מושבים.

מבחינה עיצובית הריינג' רובר החדש משמר קווי עיצוב של הדגמים הקודמים: קו הגג הנופל, קו המותניים החזק - עם הדגש האופקי - ואדן התחתון העולה. החזית הפורמלית, השמשה הקדמית הזקופה ואחורי זנב הסירה הייחודי, המתחדדים בתצוגה, מהווים מרכיבים מרכזיים בהגדרת הפרופורציות של ריינג' רובר.

image

ריינג' רובר SV

ריינג' רובר SV יחל להימכר בשנת 2022. חומרי הגלם ב-SV הינם פרטי עיצוב בלעדיים של ריינג' רובר SV הכוללים מתכות מצופות, קרמיקה חלקה, כמו גם מבחר של עור או Ultrafabrics ™ ידידותי לסביבה.

סוגי מנועים -MLA-Flex

הריינג' החדש יכול להכיל מערכות הנעה שונות: מנועי בעירה פנימית, מנוע היברידי נטען ומנוע של 100% חשמל.
לשנת 2022 זמין הריינג' עם מבחר של יחידות כח יעילות היברידיות קלות ותוספות היברידיות בגרסאות חמישה, או שבעה מושבים, במרכב רגיל וארוך.יחידות כוח היברידיות נטענות (PHEV) מורחבות של טווח מספקות פליטת CO2 מתחת ל -30 גרם לק"מ, עם טווח נהיגה חשמלי טהור של WLTP עד 100 ק"מ. טווח נסיעה של עד 80 ק"מ (50 מייל) - מספק ללקוחות טווח של ריינג' רובר כדי להשלים עד 75 אחוזים מהנסיעות באמצעות חשמל בלבד.

ריינג' רובר חשמלי - הלנד רובר החשמלי הראשון - יצטרף להרכב בשנת 2024.
ריינג' רובר החדש - חשמלי 100% - יהיה הראשון בסדרה של דגמי לנד-רובר החשמליים.
כל דגם יהיה זמין עם הנעה חשמלית מלאה עד סוף העשור, ויסייע ליגואר ולנד רובר להשיג אפס פחמן נטו על פני מוצריה, פעולותיה ושרשרת האספקה ​​שלה עד שנת 2039.

image

טכנולוגיה מתקדמת - ביטול רעשים אקטיבית ועוד

הטכנולוגיה החדשה של בידוד רעשים, מספקת את חווית נסיעה שקטה בכביש. מבנה הרכב מאפשר התאמה, באמצעות מיקרופונים בחלקו החיצוני של הרכב ורמקולים במשענת הראש מבפנים, ליצירת אזורי שקט אישיים ליושבי התא - בדומה לאוזניות - ומבטל רעש פעיל.

טכנולוגיית ביטול הרעשים האקטיבית (ANC) פותחה בישראל על ידי חברת סילנטיום, ומוטמעת בהצלחה בדגמים נוספים של יגואר לנד רובר.

ריינג' רובר החדש מציע שליטה קולית אינטואיטיבית עם אמזון Alexa מובנה. שימוש בפקודות קוליות המאפשר לנהג לנהל כל דבר מתוך רכבו, החל מתכונות מידע -בידור מועדפות ובחירת רצועות מוזיקה ועד ניווט או אנשי קשר בטלפון - כל זאת תוך שמירה על הידיים על ההגה והעיניים על הכביש.

בדגם החדש קיימות טכנולוגיות מתקדמות של סינון וטיהור אוויר. טכנולוגיית Dual nano מסייעת בהרחקת ריחות רעים, בעוד ניהול CO2 ומסנן חלקיקים PM2.5 מסייעים בהרחקת וירוסים וחיידקים (כולל SARS-Cov-2).

image

בריינג' רובר החדש נמצאת גם מערכת בקרת השלדה המשולבת החלוצית של לנד רובר, השולטת במערך הטכנולוגיות המקיף שהותאם לרכב מסוג זה. היגוי לכל הגלגלים מספק יציבות במהירות גבוהה יותר והיגוי זריז, בעוד מתלי אוויר אלקטרוניים מתקדמים מייצרים חוויית נסיעה כשל ריחוף.

הדור החמישי של ריינג' רובר תוכנן, פותח והונדס בבריטניה וייוצר אך ורק במתקן הייצור של לנד רובר Solihull - הבית ההיסטורי של ריינג' רובר-על קו ייצור חדשני. ההשקעה במפעל תוביל לאיכות משופרת, עם הרכבה של דוגמאות היברידיות קלה-היברידית, תוספות היברידיות וחשמליות טהורות של הריינג' רובר החדש באותו קו.

ריינג' רובר החדש יגיע גם לישראל במהלך הרבעון הראשון של 2022.

image