כביש / ספורט > כתבות

טויוטה C-HR בגרסתה הספורטיבית ה-GR SPORT מושקת בישראל

הקרוסאובר האורבני של TOYOTA מגיע לארץ במהדורה מוגבלת המציעה שילוב של עיצוב יוקרתי עם קו ספורטיבי ומאפייני פרימיום

יבואנית TOYOTA בישראל, מודיעה על תחילת שיווק הגרסה הספורטיבית של הקרוסאובר המעוצב טויוטה C-HR בהשראת ה-Gazoo Racing. ה- C-HR של טויוטה זוכה לשילוב עיצוב חיצוני משודרג, מרחב פנים ספורטיבי ומאפייני פרימיום בגרסת ה- GR SPORT.

image

מיד עם השקת ה- C-HR בתחילת שנת 2017, זכה הדגם לפופולריות רבה והצליח לכבוש לקוחות רבים. מאז השקתו בישראל נמכרו כבר למעלה מ-22 אלף רכבים, מתוכם כ-4,000 מתחילת השנה.

בצד הדינמי, גרסת ה-GR SPORT של ה-C-HR זוכה לשיפור חווית הנהיגה ברכב עם כיול להיגוי ולמתלים, וחישוקי סגסוגת "19 ייחודיים העוטפים צמיגי קונטיננטל Premium Contact 6.

בדומה לגרסת ה-C-HIC של הרכב, גרסת ה-GR SPORT מצוידת במערכת ההנעה ההיברידית 1.8 ליטר עם 90 קילווט/122 כ"ס עם סוללת ליתיום-יון קלה וחזקה יותר המשיגה נתון תצרוכת דלק של 20.4 ק"מ לליטר וסטנדרט פליטות של 111 גרם CO2 לק"מ (תקןWLTP ).

בצד העיצובי הרכב מגיע עם תאורה ראשית בתצורת פרוג'קטור LED בעלי כוונון גבוה, פנסי ערפל LED קדמיים, מושבים ספורטיביים עם ריפוד אלקנטרה בעיצוב GR Sport וקישוטי סף בדלתות הקדמיות GR Sport. הדגם מגיע בצבע לבן דינאמי עם גג שחור.

image

חוויית הנהיגה בגרסת הספורט של ה-GR הופכת בעלת מערכת המולטימדיה המתקדמת של טויוטה מסוג 2 TOYOTA TOUCH, המאפשרת ביצוע מגוון פעולות בנגיעה קלה, ומספקת מידע אונליין משירותים ואפליקציות שונות. המערכת מאובזרת במסך מגע צבעוני "8 להצגת נתונים ולשליטה מלאה במגוון מערכות הרכב, ממשק Android Auto / Apple CarPlay לשיקוף אפליקציות נבחרות ממכשיר הטלפון האישי על גבי צג המולטימדיה ברכב; מצלמה אחורית, דיבורית Bluetooth עם חיבור לטלפון לשליטה באמצעות מסך המגע, חיבור USB, הצגת נתוני הרכב כמו למשל צריכת דלק מיידית וממוצעת, טווח נסיעה משוער ביחס לכמות הדלק, מהירות נסיעה ועוד.

השינויים באבזור לעומת גרסת ה-C-HIC:

C-HIC GR SPORT
פנסים קדמיים LED עם כוונון גובה פרוג'קטור
פנסי ערפל קדמיים LED
חישוקי סגסוגת קלה "19
חישוקי סגסוגת קלה ״18
מושבים קדמיים מתכווננים ל-4 כיוונים נהג חשמלי ונוסע ידני
מושב נהג מתכוונן לגובה נהג חשמלי ונוסע ידני
כוונון חשמלי למשענת גב תחתון במושב הנהג
חימום מושבים קדמיים
ריפודי בד מהודרים
מושבים ספורטיביים עם ריפוד אלקנטרה בעיצוב GR Sport
קישוטי סף בדלתות הקדמיות GR Sport

פלטפורמת ה-TNGA של טויוטה מספקת שליטה ומרכז כובד נמוך יותר לנהיגה עם ביצועי בטיחות הנדרשים לעמוד בסטנדרטים המחמירים ביותר של בטיחות אקטיבית ופסיבית. חבילת הבטיחות כוללת מערכת קדם התנגשות, לרבות זיהוי הולכי רגל, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה על סטייה מנתיב עם שליטה מההגה, מעבר אוטומטי לאור גבוה ומערכת זיהוי תמרורי דרך.

image

הרוח הספורטיבית של טויוטה

ההיסטוריה של טויוטה בספורט מוטורי היא בת יותר מ- 60 שנה. ניצחונותיה והישגיה במרוצי ספורט שונים ברחבי העולם, לעיתים בתנאים הקיצוניים ביותר, משמשים אותה לבניית המכוניות של מחר ולפריצת גבולות. בשנים האחרונות חיזקה טויוטה את נוכחותה בתחום הספורט המוטורי באופן משמעותי הן בפיתוח וייצור של רכבי מרוץ וספורט והן בשיווק גרסאות ספורטיביות לדגמים פופולריים. זאת כחלק מריענון המותג, פנייה לקהל חדש וצעיר יותר וחיבור חזק יותר לרגש. המשאבים הרבים שמשקיעה הענקית היפנית בתחום הביאו אותה להישגים יוצאי דופן באליפויות ובתחרויות הנחשבות ביותר בתחום הספורט המוטורי כמו למשל זכייתו של ארי-מאטי לאטוולה בראלי אוסטרליה בשנת 2018 אשר שוחזר שנה לאחר מכן עם הטויוטה היאריס בראלי בשבדיה; זאת לאחר שבשנת ב-1999 זכתה טויוטה באליפות היצרנים.

מחיר ה-C-HR GR SPORT בישראל - 164,900 ₪

image