לייף סטייל > יין ואלכוהול

אירוע ויסקי לייב 2021 יוצא לדרך

אחרי דחיה של שנתיים, תערכות הוויסקי "וייסקי לייב ישראל 2021" תצא לדרך בשבוע הבא. המבקרים יוכלו ליהנות מטעימות מהמותגים המובילים בעולם, מזקקות בוטיק וסדנאות ויסקי עם מומחים מהשורה הראשונה

image

אחרי שחיה של כמעט שנתיים בעקבות הקורונה, תערוכת וויסקי לייב ישראל חוזרת ותתקיים בשבוע הבא. כמו בשנים קודמות, התערוכה תתקיים באופן מסורתי על גג קניון עזריאלי והיא נערכת במתכונת של תערוכת הוויסקי הגדולות הנערכות בעולם.

המשתתפים בתערוכה יוכלו ליהנות מטעימות ויסקי מהמותגים המובילים בעולם, השקות של בקבוקים אקסקלוסיביים וסדנאות והרצאות ויסקי שיועברו עלי ידי מומחים מחו"ל.
בין הסדנאות ניתן יהיה למצוא סדנה על מזקקות לוך לומונד מאזור ההיי לנדס בסקוטלנד עם שיטות זיקוק מתקדמות של טרואר מול טכנולוגיה, סדנה על מזקקת גלן סקוטיה מקמבלאון, אזור ייחודי ונדיר עם וויסקי שונה, על ההיסטוריה של ייצור הוויסקי בסקוטלנד עם מר דוד לינד.

לדברי איש הוויסקי תומר גורן, מנהלה המקצועי של התערוכה, מי שייבא את הפורמט לישראל והמזקק של "מילק אנד האני", המזקקה הישראלית הראשונה: "שוק הוויסקי בישראל גדל וצומח בשנים האחרונות מבחינת היצע המותגים המיובאים ורמת הידע וההבנה של הקהל המקומי. התערוכה היא חגיגה של טעמים וניחוחות, הזדמנות לטעימה מבקבוקי וויסקי מיוחדים ואפשרות להעמיק ולצלול לעולמות התוכן של המשקה המדהים הזה בסדנאות שיועברו על ידי מומחי וויסקי מרתקים".

התערוכה תיערך ב-17 וב-18 לנובמבר בין השעות 14:00 ל-23:00. מחיר כרטיס רגיל לתערוכה עומד על 144 ש"ח והוא כולל כוס גלנקיירן ממותגת של התערוכה ו-3 טעימות. מחירו של כרטיס למתחם הפרימיום עומד על 504 ש"ח שכולל 8 טעימות מבקבוקים יוקרתיים נבחרים וכיבוד חופשי.

לכרטיסים

תגובות

0 תגובות