לייף סטייל > גאדג'טים - עיצוב

נספרסו משיקה 3 תערובות חדשות

נספרסו משיקה 3 תערובות במהדורה מוגבלת בעיצובה של המעצבת הבינלאומית הידועה ג'ואנה אורטיז

נספרסו ממשיכה לחדש ומשיקה קולקציה של 3 תערובות במהדורה מוגבלת למערכת ה- VERTUO ולמערכת ה- ORIGINAL בעיצובה של המעצבת הבינלאומית הידועה ג'ואנה אורטיז נחשבת לאחת המעצבות החביבות על נשים מפורסמות רבות ברחבי העולם איוונקה טראמפ, מרגו רובי, מישל אובמה ועוד ומזוהה עם עיצובים בהשראת פרחים.

Nespresso שמים בקדמת הבמה את היערות ומקבלת השראה מהטבע ומהיערות המהווים סביבה פורה לגידולי הקפה לשלוש תערובות הקפה הייחודיות בהשראת היער:

תערובת קפה FOREST BLACK - מורכבת באופן בלעדי מפולי ערביקה שגדלו בצילם של צמחים אחרים .שיטת גידול זו מגינה על צמח הקפה מקני השמש ויוצרת אזור גידול קריר יחסית, בו פרי הקפה מבשיל לאט יותר מהרגיל. תהליך ההבשלה הארוך מביא להתפתחות טעמים עשירים במיוחד .את הפולים קולים בשיטת קלייה חצויה, המביאה לידי ביטוי טעמים וארומות עציות ודגניות, כאלו המזכירות מעט תבלינים כמו אניס וקינמון

דרגת חוזק: VERTUO -6 , ORIGINAL -7

המלצת שתייה: ORIGINAL (40מ"ל) , VERTUO (230 מ"ל)

תערובת קפה בטעם שקדים - מתאימה במיוחד כדי ליצור משקאות קפה מפנקים עם חלב. מומחי הקפה של Nespresso יצרו תערובת מפולי ערביקה מאמריקה הלטינית ואפריקה, המאזנת בין טעמי הקפה השונים לטעמים של שקדים ואגוזים. הוספת תמציות הטעם נעשית במדויק כך שהארומות לא חזקות מדי, אלא בדיוק במידה הנכונה, לספל קפה שכולו פינוק. חשוב לדעת שבעת טעימת הקפה, מורגשות במיוחד הארומות ועם זאת טעם הקפה נשאר דומיננטי יותר מאשר תמציות הטעם.

המלצת שתייה: ORIGINAL (40 מ"ל) , VERTUO (230 מ"ל)

תערובת קפה בטעם פאי פירות יער - מתאימה גם היא כדי ליצור משקאות קפה מפנקים עם חלב, ולה תווים של ענבים, פירות יער ומאפים. כמו התערובות הקודמות, גם תערובת קפה זו ייחודית ל Nespresso אותה ייצרו מומחי הקפה של החברה מפולי ערביקה מאמריקה הלטינית ואפריקה, והיא מאזנת בין טעמי הקפה השונים לטעמים פירותיים מתקתקים, לספל קפה שכולו פינוק.

המלצת שתייה: ORIGINAL (40 מ"ל) , VERTUO (230 מ"ל)

תגובות

0 תגובות