שטח 4X4 > כתבות > חדשות

פורד משיקה את ה-TREMOR - חבילת השטח החדשה לסדרת ה-F

פורד מעדכנת את סדרת טנדרי העבודה F ומשיקה את ה-TREMOR עם חבילת השטח החדשה

image

יבואנית פורד בישראל השיקה בחודש נובמבר את סדרת F החדשה הכוללת חבילת אבזור שטח. הפיקאפ - טנדר F250 TREMOR הוא דגם בעל חבילת שטח שפותח מתוך תפיסה חדשה וייחודית לפורד. הבשורה הגדולה שה-TREMOR מביא עמו היא חבילת שדרוגים, שמגיעה כסטנדרט מפס הייצור, עם אחריות יצרן לכל המכלולים והמערכות שנוספו. הטרמור יגיע לארץ ברמת גימור LARIAT.

פורד פיתחה את גרסת TREMOR לאחר שמחקר שערכה בקרב לקוחותיה העלה, כי למעלה מ-20% מהם משדרגים את הפיקאפ שלהם לאחר הרכישה. מדובר בשינויים כמו הגבהה, שדרוג הבולמים, החלפת חישוקים וצמיגים, ועוד. לאור הממצאים, פורד החליטה לספק ללקוחות דגם משלה, שיוצא מהמפעל כשהוא מצויד באופן תקני בכל מה שהלקוח המקצועי צריך.

image

בתהליך הלמידה והגיבוש של גרסת TREMOR, פורד ראתה לנגד עיניה נהגים מקצועיים שחיים את השטח כחלק מהשגרה התובענית שלהם, כמו חקלאים, אנשי עבודות עפר, אנשי ביטחון ועוד. עובדים אלה זקוקים ליכולות שטח קיצוניות, אמינות מעולה, כושר נשיאה וגרירה גבוהים לצד סביבת נהג נוחה מאוד – עם בונוס של יכולות לספק לבעליהם ולמשפחה גם בשעות הפנאי, כמו טיולים במסלולים תובעניים.

כחלק מחבילת השיפורים, יחסי ההעברה של התיבה האוטומטית קוצרו, ולנהג יש אפשרות בחירה בין הנעה אחורית בלבד להנעה כפולה ונעילת דיפרנציאל אחורית. עוד נוספו מרווח גחון משופר וזוויות גישה ונטישה משופרות, וכן:

  • בולמיי זעזועים מבית FORD PERFOMANCE
  • סט גלגלים ייעודי לשטח "35
  • חישוקי "18 אלומיניום בצבע שחור
  • צמיגי שטח 285/75R18 (כולל חילופי)
  • מדרגות צד ייעודיות לנסיעה בשטח
  • חצאית פגוש קדמית ייחודית לשיפור זווית גישה
  • נשמים לסרנים ולתיבת ההעברה לשיפור מעברי מים
  • סרן קדמי מוגבל החלקה לשיפור האחיזה בתנאי שטח
  • מצב נסיעה ייחודי למקסום תגובת המצערת, תיבת ההילוכים ובקרת האחיזה במצב של זחילה בתנאי שטח סלעיים
  • בקרת שיוט לנסיעה במהירות איטית המפנה את הנהג לטפל בתנאיי שטח מאתגרים
  • מכלולי פנסים בטכנולוגיית LED
  • מדבקות חיצוניות עם המיתוג TREMOR

image

הטרמור מגיע ברמת גימור LARIAT עם מסך "12 חדש. בנוסף, החבילה כוללת, בין השאר:

  • מושבים עם ריפודי עור. לשני המושבים הקדמיים כיוון חשמלי, חימום ומיזוג
  • מערכת שמע B&O עם 10 רמקולים
  • חלון שמש פנוראמי
  • מראות מתכהות אוטומטית נגד סינוור
  • מערך בטיחות מקיף שכולל התרעת שטח מת, התרעת סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית ובלימה אוטונומית

בנוסף, מוצעת מעל ה-LARIAT רמת הגימור היוקרתית באווירה טקסאנית KING RANCH, שמקבלת גם היא את המסך "12 החדש וגם חישוקי "20 חדשים (בעבר "18) ופנסי LED ייחודיים.

כל הפיאקפים בסדרת F מצוידים במנוע טורבו דיזל POWER STROKE 6.7L בתצורת V8, בעל הספק 475 כ"ס ומומנט עצום של 145 קג"מ. המנוע משודך לתיבה אוטומטית בעלת 10 הילוכים ובחירה בין מצבי נהיגה שונים.

image

גרסאות ומחירים

Ford F-250 ברמת אבזור Lariat (5 מושבים) – מחיר (ללא מע"מ): 270,000 שקלים

Ford F-250 ברמת אבזור Lariat (6 מושבים) מחיר (ללא מע"מ): 270,000 שקלים

Ford F-250 ברמת אבזור King Ranch – מחיר (ללא מע"מ): 285,000 שקלים

Ford F-250 בחבילת השטח Tremor (ברמת הגימור Lariat) – מחיר (ללא מע"מ): 285,000 שקלים

Ford F-350 ברמת XLT – מחיר (ללא מע"מ): 255,000 שקלים

Ford F-350 ברמת אבזור Lariat מחיר (ללא מע"מ): 276,000 שקלים

Ford F-350 ברמת אבזור King Ranch – מחיר (ללא מע"מ): 290,900 שקלים

image

תגובות

14 תגובות

1

אורח/ת - גונן

06 בינואר ב 07:17

למה לא מיבאים לנו את ה F150 ?

למה צריך את המיפלצות האלה , כלים גדולים לא יעילים , צורכים המון דלק , לא ניכנסים לשום חנייה , ארגז בגובה ממש לא נוח לעבודה !
בקיצור שום דבר לא יעיל בכלים הללו למעט אולי לקבלני עבודות עפר שגורריום המון .. .

2

אורח/ת - איל

06 בינואר ב 08:38

צריך רישיון משאית ?

3

Ogash Ofer

07 בינואר ב 14:37

אורח/ת - איל כתב/ה:
"

צריך רישיון משאית ?

"
חיובי. צריך רישיון ג'.

4

אורח/ת - אבי

08 בינואר ב 09:42

המפלצות האלה מתאימות לארצות הברית וגם שם בעיקר למערב התיכון אריזונה איידהו לואיזיאנה ג'ורג'יה כל אלה גם לקרטלים של מכסיקו זה ילך יופי. בארץ המפלצת תעמוד שעות בפקקים ותבזבז ים של דלק, תהרוס מכוניות בחניות כי הגודל שלה חריג, ולא תשמש לכלום שהיילקס נורמלי יכול לעשות ובגלל הדרישות בארץ גם הרבה יותר טוב.

5

אורח/ת - נהגת

08 בינואר ב 11:40

מתאים למי שצריך מטען מלא או גרירות כבדות בשטח. לכל משימה אחרת טנדר רגיל יהיה נוח יותר ליום יום ופחות יקר לתפעול. שיביאו את ה 150. לשטח סתם עדיף suv או טנדר משופצרים קמעה.

6

אורח/ת - אברי

09 בינואר ב 15:21

אם ליבואנים שמחזיקים את הטנדרים הגדולים היה קצת שכל, היו לוחצים על מי שצריך ללחוץ שמחזיקי רשיון ב' עד 4 טון יוכלו לנהוג גם בטנדרים האלו שכל בת 18 בארה"ב נוהגת בהם. בטוח שעקומת המכירות הייתה עולה במאות אחוזים. למי יש כח לחזור לספסל הלימודים תאוריה טסט

7

אורח/ת - איציק

13 בינואר ב 11:52

תארו לכם אני עם רשיון אוטובוס במשקל של 19 טון לא יכול לנהוג ברכב הנ"ל
לא מצחיק.

8

אורח/ת - משה

16 בינואר ב 13:38

הפורד F150 זה רשיון ב נכון,זה טנדר אמיתי

9

אורח/ת - דויד פרוייקטים

20 בינואר ב 14:02

ארגז גבוה מאוד,לא נוח ל90% מבעלי המקצוע. שורף דלק בכמויות גדולות. הממשלה סינדלה את טיוטה, מיצובישי , ניסאן ומאזדה עם גריעת המע"מ על טנדרים אלו שהם הרבה יותר טובים ופרקטים לקבלנים.

10

אורח/ת - עמי

24 בינואר ב 06:34

אכן כן גדול מדי כבד מדי ולא נוח בעיר
ויש לפורד מה להציע גם בדגמים קומפקטים יותר !! אולי מפחדים מטיוטה ???

11

אורח/ת - שפורן

28 בינואר ב 07:19

שלום חברים אני עונה לגונן. במשך השנים תמיד נסעתי עם הבהמות האמריקיות האלה גם היום בעלים של 2 F-350 מפלצות. מסכים עם כל מילה שלכם רכב מסורבל עם הוצאות דלק ותחזוקה מטורפות זה לא משאית ולא רכב פרטי. היתרון היחיד הוא כושר גרירה לכלים הנדסיים קטנים דבר שניתן לפתור בקלות ע"י מובילית או משאית עם סקטים ואז הרווח כולו שלכם. בריאות לכולם

12

אורח/ת - 150

16 בפברואר ב 10:54

+++1 על הבקשה ל 150.
תביאו F150 TREMOR , אני מבטיח לקנות

13

אורח/ת - יוסי

21 בפברואר ב 08:37

הם מתים להתפטר מהמלאי שלהם,
הם לא מתאימים לכבישי הארץ שלנו .
צריך חניות מתאימות לרכב הזה.
ושלא נדבר על הכמות הדלק שהם שותים.
מבחינת שטח אין עליהם אבל הם עדיין לא מוצדקים וגם יקרים
מחכים לחשמלי שהוא הרבה יותר מתאים

14

אורח/ת - פ

24 בפברואר ב 05:49

פורד הכניעו את טויוטה בשוק האמריקאי.
גרסת השיפורים באה לתת מענה, להקשחת מדיניות שיטור בחלק מהמדינות בארה"ב. עוצרים וקונסים נהגים על כל "שיפור", אלא אם מוכח שכך הרכב יצא מהמפעל.