לייף סטייל > טיפוח ובישום

"אלו-פרופוליס" קרם טיפולי עם ג'ל אלוורה טהור

בתזמון מושלם לחורף "אלו-פרופוליס" קרם רב שימושי מיוצר מג'ל אלוורה טהור לטיפול בעור יבש ומגורה ומסייע בשמירה על רמות הלחות בעור.

Forever Israel " משיקה באריזה חדשה את אחד ממוצרי הדגל שלה "אלו-פרופוליס" Aloe Propolis Crème קרם טיפולי רב שימושי המכיל ג'ל אלוורה טהור המתאים במיוחד לעור יבש ומגורה ומסייע בשמירה על רמות הלחות בעור.
"אלו-פרופוליס" מיוצר בפטנט ייחודי השומר על החומרים הפעילים שבצמח האלוורה ומכיל פרופוליס אורגני, חומר אנטיביוטי טבעי המופק על ידי דבורים ופועל כמשכך דלקות והתחדשות התאים.

Forever היא ענקית הבריאות והטיפוח האמריקאית, המוכרת בזכות מוצרי האלוורה המפורסמים שלה, המיוצרים בתהליך ייצור בלעדי הנשלט כולו על-ידי החברה עצמה, משתילת הצמח באדמה ועד הפצת המוצר ללקוח.

"אלו-פרופוליס" משלב שניים מהמרכיבים הטבעיים הטובים ביותר להגנה על העור: ג'ל אלוורה טהור ופרופוליס דבורים. "אלו-פרופוליס" מכיל רכיבים בוטניים בהם קמומיל וקמפור, הידועים בזכות השפעתם המרגיעה על העור, וכן ויטמינים מסוג A, C ו-E, המונעים את הזדקנות ושומרים על עור גמיש ובריא. הפורמולה הייחודית של הקרם, שאינה מכילה גלוטן, מאפשרת שימוש רב תכליתי להזנה ולשימוש טיפולי במקרים של בעיות עור וכן עקיצות, כוויות קלות וסדקי יובש בעקבים.

ניתן להשיג אצל המשווקים המורשים ובאתר האינטרנט הרשמי של Forever Israel

מחיר: 109 ש"ח - 113 גרם *לא נוסה על בע"ח

תגובות

0 תגובות