שטח 4X4 > כתבות > חדשות

פלוקסו - מערכת מים ברכב

פיתוח ישראלי פורץ דרך המאפשר לאגור את מי המזגן אל מיכלים ייעודיים בחלל הרכב, מתאים למדינות חמות ומשרת ג'יפאים בטיולים קצרים וארוכים, בעלי קראוונים, ואנשי מקצוע מטנדרים ועד טרקטורים הזקוקים למים נקיים וזמינים במהלך עבודתם

image


בשנת 2018, מספר חברים החליטו לשים סוף לעניין המים המטפטפים מהרכבים, בעולם בו מים הם משאב כה יקר ונדרש, וחשבו איך ליישם רעיון שבו המים האלה מנוצלים לשימושים רבים ככל הניתן, וכך נולדה מערכת פלוקסו.


פלוקסו בפורטוגזית הינה "זרימה", וזו מערכת המתחברת למערכת מיזוג האויר שברכביכם, ומאפשרת לאגור כ-1.5 ליטר לממוצע בשעה , של מים נקיים בזמן פעולת המזגן!

פלוקסו אוגרת את המים שנצברו למיכלים ייעודיים, שתוכננו בקפידה ע"י החברה, וחלקם אף מותקנים בחלל מוסתר ברכב.

המים שנאגרים הינם מים מזוקקים ואינם מיועדים לשתיה, אך תוכלו להשתמש בהם לאורך היום במגוון משימות – החל משטיפת ידיים והתרעננות, ניקוי הרכב והפנסים מבוץ ואבק, וכלה בשימושים מקצועיים כגון שטיפת אביזרים ומסננים בשטח ועוד.

המערכת יכולה להתחבר למיכלים קיימים, כגון מיכלי הפלסטיק הגליליים המותקנים על רכבי עבודה, מיכלי המים המותקנים בצידן של משאיות ומיכלים ייעודיים בקרוואנים המשמשים למקלחת ושטיפת כלים, ללא הצורך לעצור ולבזבז זמן ואנרגיה על מילוי המים באופן ידני.

image

חברת גו פלוקסו מציעה מגוון אפשרויות להתקנה של המערכת – חיבור למיכלים קיימים, למיכלים נוספים, חיבור למערכת מים בלחץ גבוה ואף מילוי אוטומטי של מיכל המגבים!

כן, קראתם נכון – המערכת תמלא באופן אוטומטי את מיכל המגבים שלכם, ובכך תחסוך לכם טרחה במילוי ידני של המיכל, תגביר את הבטיחות בנהיגה ושיפור הראות, ותחסוך כמויות אדירות של פסולת פלסטית – היות ואין צורך לרכוש מיכלי נוזל מגבים במיוחד!

צוות המתקינים המיומן של החברה יבצע התקנה של המערכת על קראוונים, אוטובוסים, משאיות וטנדרים גדולים, תוך התאמה מירבית של המערכת לצרכי המשתמש. חיבור מהיר יאפשר למגוון אביזרים להתחבר למערכת – מקלחת שדה, צינור לחץ לשטיפה, התחברות למטבח שדה ועוד.

פלוקסו נמכרת ומשווקת בשלב זה בהתאמה אישית לרכביכם ומאפשרת לאגור עשרות ליטרים – כתלות במיכל המותקן אצלכם ברכב. ניתן לבחור בין מגוון אפשרויות להתקנה ואף לרכוש מיכל אגירת מים חיצוני ועמיד המותאם כמו כפפה לרכביכם.

לקוחות שכבר הספיקו לרכוש ולהתקין על רכבם את המערכת, מרוצים מאוד ונעזרים בה לאורך יום העבודה, כך למשל זיו מגד"ש העמק, שבדודג' ראם שלו מותקנת המערכת כמספר חודשים, המערכת משמשת לניקוי מסננים בשדות, ניקוי פנסי הרכב ולוחית הרישוי לפני החזרה לכביש ועוד!

image

אופציה נוספת היא מיכל ייעודי עליון הכולל מתקן אחיזה לאופניים, שיכול לשמש כמערכת לניקוי ידיים ופנים לאחר סיום רכיבות שטח וכביש, כמו גם לעבודה השוטפת.

image

לעומתם – גל מקיבוץ יפעת חיבר את מערכת פלוקסו לקשת מים המותקנת על השברולט סילברדו שלו, כדי שיוכל לשטוף את אופנוע הים שלו לאחר ההעמסה מהים, ולנקות את הילדים מהחול שנדבק לפני הכניסה לרכב.

image

מדובר בפתרון יעיל ואיכותי שנבדק לאורך מספר שנים על מנת להתאימו לעבודה בתנאים קשים של בוץ, אבק ומעברי מים, ובכך להביא לבשורה של ממש למשתמשים. המערכת נרשמת כפטנט ולקוחותיה נהנים משירות אישי ומקצועי ובסטנדרט שטרם נראה.

צרו קשר כדי להתאים את המערכת לרכביכם וליהנות בהקדם האפשרי ממים צלולים וזמינים ברכביכם!

לקוראי 4X4 הרוכשים את המערכת דרך קישור זה תינתן הנחה של 5% + התקנה חינם!

https://he.gofluxo.com/4x4promotion

קישור לאתר החברה לפרטים נוספים - גו פלוקסו

תגובות

3 תגובות

1

אורח/ת - חיים

28 בינואר 2022 ב 16:20

יש לי בסילברדו כזו מערכת כך שאני לא דואג למילוי מים במיכל המגבים ובשטיפת ידיים ורגליים לאחר הים ועוד מיליון אפשרויות
ממליץ בחום

2

אורח/ת - שגיא

29 בינואר 2022 ב 22:32

כמה עלה לך

3

אורח/ת - יוני כהן

27 באוגוסט 2023 ב 10:17

המערכת פשוט מצויינת!!!
אני קבלן בניין שמתנהל במספר אתרים, בכל פעם כשאני נכנס לרכב אני יכול לשטוף ידיים וגם את הנעליים בעזרת המתז שקיבלתי עם המערכת.
חברה שאוהבים לטייל ובמיוחד שיש ילדים קטנים, ישנם אופציות נוספות כמובן לעשות עם המים של פלוקסו :))
אני מרוצה מאוד וממליץ בחום!!