לייף סטייל > שופינג

נעלי HOKA רצים למרחקים ארוכים

מותג נעלי הריצה המוביל HOKA משיק את KAWANA נעליים רב תכליתיות שעוצבו במיוחד עבור רצים ואוהבי כושר המחפשים נוחות ללא פשרות, חדשנות והתאמה לסוגי אימון מגוונים.

HOKA ביסס לו מוניטין כאחד ממותגי הריצה החזקים והצומחים ביותר בעולם. הוא נותן חסויות ונוכח בכל המרוצים החשובים בתחום הריצות שטח ומרתונים. משיק בימים אלה דגם חדש של נעלי הספורט KAWANA נעליים נוחות במיוחד ומעוצבת בסגנון חדשני בצבעים עדכניים.

image

הנעליים משלבות מספר אלמנטים טכנולוגיים המעניקים לרצים יכולת ספיגה ובלימת זעזועים. מבנה סוליה המותאם לריצה, לניתורים וקפיצות, לבלימה משמעותית, לנשיאת משקלים כבדים באימונים והתאמה מיטבית לכף הרגל.

image

ה -Kawana היא נעל נוחה במיוחד. הסוליה מורכבת מ CMEVA חדש של HOKA המעניק רמת שיכוך מדהימה וריבאונד מעולה. העקב נבנה בגיאומטריית "זנב סנונית" חדשני עם הארכה קטנה בצד החיצוני של העקב שמשפר את חוויית הנחיתה, מרכך אותה וחוסך משקל בזכות עיצוב זה.

image

באזור העקב- גיד אכילס קיים MEMORY FOAM "פולימר זוכר" לעטיפה אופטימלית של הקרסול והעקב, המספק רכות ונינוחות בכל צעד. גפת הנעל בנויה מרשת אוורירית, קלה וחזקה העשויה מחומרים ממוחזרים כחלק מהתפיסה האקולוגית של החברה. בנוסף, הנעליים הללו טבעוניות, ועומדות בתו תקן ואיכות גבוהים.

קולקציית KAWANA מוצעת במגוון חנויות בכל רחבי הארץ באתר ברשת WeShoes
ובחנות "ניו ראן" הממוקמת במתחם מנדרין.
החנות הייחודית המעניקה חווית קנייה שונה המלווה בייעוץ מקצועי, תוך הבנה והתאמה מושלמת לטובת הלקוח ועל פי הצרכים שלו. אם זה לפעילות ספורטיבית ואם זה לעמידה ממושכת על הרגליים.

מחיר מומלץ החל מ- 599 ₪

תגובות

0 תגובות