שטח 4X4 > כתבות > חדשות

דגם חדש במשפחה – דיפנדר 130

לנד רובר תרחיב בקרוב את היצע דגמי הדיפנדר עם גרסה מאורכת שתציע שבעה מושבים בגודל מלא, שנחשפת לאחרונה לא מעט בתמונות ריגול שונות

בחודשים הקרובים אמור להצטרף למשפחת הדיפנדר, הכוללת כעת שני דגמים – ה-90 הקצר עם שתי הדלתות וה-110 הארוך עם ארבע הדלתות – דגם חדש שייקרא 130. בלנד רובר לא הלכו רחוק עם שמות הדגמים של הדיפנדר החדש, ו"אימצו" את השמות של הדגם הישן והטוב. המספר ציין את מרחק הסרנים של הדגם, באינצ'ים, ולמרות שבדיפנדר החדש מרחקי הסרנים לא בדיוק תואמים למספרים האלה, השמות נשארו (קישור לכתבה על השקת הדיפנדר החדש בישראל).

image

עדיין בלבוש הסוואה. ה-130 החדש

ועכשיו מצטרף כאמור עוד דגם, 130, שבניגוד ל-130 הישן שהיה גרסת טנדר עם קבינה אחת או כפולה (וקצת מאלה הגיעו בזמנו לארץ - קישור לכתבה), יהיה בעצם 110 מאורך שיציע שבעה מושבים בגודל מלא. יש היום אמנם אפשרות להזמין גם 110 עם שבעה מושבים, אבל שני המושבים האחוריים מתאימים לילדים בלבד, בתנאי שיהיו קטנים...

כדי לאפשר את המושבים הנוספים, ה-130 יוארך בלא פחות מ-34 ס"מ ביחס ל-110, מבלי לשנות את בסיס הגלגלים. זה אומר שהשלוחה האחורית (ה"זנב" שמאחורי הגלגלים האחוריים) תהיה ארוכה מאוד, ובהכרח תקטין את זווית הנטישה. בסך הכל, אורכו של ה-130 יהיה יותר מ-5 מטר.

image

הגלגל על הדלת האחורית יישאר

כדי לאפשר כניסה נוחה לשורת המושבים השלישית, הדלתות האחוריות הורחבו. מלבד זאת, לא צפויים ככל הנראה שינויים נוספים, והדמיון ל-110 יישמר כולל הגלגל הרזרבי על הדלת האחורית וחלונות ה"ספארי" בגג.

על פי הכרזות עבר של לנד רובר, הדגם החדש צפוי להגיע לשווקים לקראת סוף שנה זו. המחיר המשוער יעמוד על כ-70 אלף ליש"ט, בבריטניה. ועכשיו תרגמו זאת לשקלים עתירי-מס.

תגובות

3 תגובות

1

אורח/ת - נעם

16 במרץ 2022 ב 20:18

לא ממש לשטח טכני, הסרח העודף מאחור ארוך כמו באאוטלנדר שלי...

2

Ogash Ofer

17 במרץ 2022 ב 11:18

אורח/ת - נעם כתב/ה:
"

לא ממש לשטח טכני, הסרח העודף מאחור ארוך כמו באאוטלנדר שלי...

"
זה ממש לא לשטח טכני. רכב שטח מפנק וגדול שייסע מהר ובנוחות על כבישים ושבילים ועם נהג טוב גם ידע לעשות עבירות, עם כל המגבלה של זווית הנטישה.

3

אורח/ת - רונן

27 במרץ 2022 ב 05:15

לא בדיוק העיפרון המחודד בקלמר..
אבל היי זה לנד רובר.