כביש / ספורט > כתבות

חברת יגואר ולנד רובר מכריזה על יעדי קיימות ומעבר לייצור כלי רכב חשמליים

יגואר תהפוך עד שנת 2025 למותג המייצר רק כלי רכב חשמליים והלנדרובר החשמלי הראשון יושק ב-2024.
אחריו ועד שנת 2026 יגיעו בסך הכול שישה דגמים חשמליים טהורים של לנד רובר

image

חברת יגואר - לנד רובר התחייבה להפחית את פליטת גזי החממה בכל פעילותה ב-46 אחוזים עד שנת 2030. בנוסף, החברה תפחית את פליטת כלי הרכב הממוצעת ברשתות הערך שלה ב-54 אחוזים, כולל הפחתה של 60 אחוז לאורך שלב השימוש של הרכבים של החברה.
היעדים אושרו על ידי Science Based Targets - SBTi ומאשרות את המסלול של החברה להפחתת פליטות של 1.5 מעלות צלזיוס בהתאם להסכם פריז. כדי לתמוך במשימתה, יגואר לנדרובר הציגה את התפקיד החדש של מנהלת קיימות, ומינתה את רוסלה קרדון ( Rossella Cardone ) להניע את השינוי של החברה ולתמוך בפרנסואה דוסה, המנהל הבכיר, תחום אסטרטגיה וקיימות.
אסטרטגיית הקיימות של יגואר לנד רובר- קיימות היא לב ליבה של אסטרטגיית ה-Reimagine העולמית של יגואר לנד רובר. החברה שואפת להשיג פליטת של אפס פחמן לאורך שרשרת האספקה, המוצרים והפעילות שלה עד שנת 2039.
מהלך מרכזי באסטרטגיה זו הוא החשמול של המותגים לנד רובר ויגואר כאחד, וכל לוחיות השמות יהיו זמינים בצורה חשמלית טהורה עד סוף העשור. בנוסף, תהליכי הייצור והתפעול, שרשרת האספקה ומעגליות בתהליכים ממלאים תפקיד מרכזי בשאיפה לאפס פחמן נטו. יעדים שאפתניים, מבוססי מדע, מבססים את המסלול להשגת היעדים, ומגדירים את המחויבות בעשור הראשון לשנת 2030, ואחריה שאיפה בעשור השני לאפס פליטות נטו על פני שרשרת האספקה, המוצר והתפעול עד 2039.