שטח 4X4 > כתבות > חדשות

ריינג' רובר החדש בגרסת הכניסה SE הושק בישראל

ריינג' רובר - רכב היוקרה הבריטי, החדש הוצג בישראל בהשקה חגיגית ובמעמד שגריר בריטניה בישראל.
הדגם החדש של הריינג' הוצג בגרסת הכניסה של רמת גימור SE, עם מנוע 3.0 ליטר דיזל בעל 6 צילינדרים המספק 250 כ"ס ובמחיר התחלתי של 1,149,000 ₪

יבואנית לנד רובר השיקה אמש (יום ראשון) את הריינג' רובר החדש באירוע רשמי שנערך באולם התצוגה של לנד רובר במעמד שגריר בריטניה בישראל מר ניל וויגן.

את האירוע פתח אורח הכבוד שגריר בריטניה בישראל מר ניל וויגן שאמר: "ההכרות שלי עם לנד רובר ארוכת שנים, והתחילה בצעירותי כשלסבא שלי היה לנד רובר דיפנדר ישן, שאיתו הוא נהג לצאת לציד".

באירוע העניק מר וויגן תעודת הוקרה רשמית לגלית עיני, מנכ"ל חברת המזרח לשיווק מכוניות, על תרומתה ארוכת השנים של חברת המזרח יבואנית יגואר ולנד רובר לעידוד והעמקת קשרי המסחר בין המדינות.

image

גלית עיני העניקה למר וויגן שי מהודר מבית המותג: מחזיק מפתחות מיוחד של דיפנדר

באירוע ההשקה הוצגה לראשונה גרסת הכניסה ברמת גימור SE, עם מנוע 3.0 ליטר דיזל MHEV בעל 6 צילינדרים, המספק 250 כ"ס, 61.2 קג"מ, עם ביצועים של 0-100 ב-8.3 שניות (בגרסת המרכב הרגיל), מהירות מכסימלאית של 206 קמ"ש ובמחיר התחלתי של (רק...) 1,149,000 ₪.
גרסה זו מצטרפת לגרסאות האחרות והיקרות יותר של הריינג' שכבר נמכרות בישראל ברמות גימור HSE ו–Autobiography עם מגוון מנועים בהספקים שבין 350 ל-530 כ"ס.
(קישור לידיעה על הדגמים).

לקראת סוף שנת 2022 צפויה להגיע לישראל גם גרסת פלאג-אין ובשנת 2024 - לראשונה דגם חשמלי במותג ריינג' רובר.

כמקובל בדגמי יוקרה, בריינג' רובר החדש יש מגוון של עשרות תוספות אופציונליות לבחירת הלקוח ובהתאמה אישית בעת הזמנת הרכב.

image

לדברי גלית עיני, מנכ"ל חברת המזרח לשיווק מכוניות, יבואנית לנד רובר יגואר: " אנו שמחים לארח את מר ניל וויגן ומוקירים על ההזדמנות להמשיך ולעודד את העמקת הקשרים המסחריים בין ישראל ובריטניה."

לדבריה: "ריינג' רובר החדש הוא דגם אייקוני, היהלום שבכתר המזוהה עם בית המלוכה הבריטי ומי שהמציא את המושג רכב שטח יוקרתי לפני 52 שנים, קובע מחדש בכל פעם את פסגת היכולת והטכנולוגיה של לנד רובר. ריינג' רובר בנה לעצמו במהלך השנים קהל גדול של לקוחות נאמנים בישראל, שהולך וגדל."

ריינג' רובר החדש משלב את פסגת היוקרה והקידמה הטכנולוגית של לנד רובר עם יכולת כביש ושטח גבוהות, ולראשונה – גם אופציה לשבעה מושבים. העיצוב החדש שלו מתקדם ומזוהה היטב כחלק מהשושלת היוקרתית שמובילה את משפחת המלוכה האנגלית כבר למעלה מ-50 שנים.

image

תגובות

1 תגובות

1

אורח/ת - אמיר

08 במאי 2022 ב 23:14

חברים זהירות הרכב לא מתאים לארץ.. השירות גרוע מאוד היה לי רכב מדגם דומה ניסיתי להשיג את גלית לא היה ניתן !!!!! התעלמו מכל הבעיות שהיו ברכב!!! רכב חדש לא לי אפשרות הרכב לא מתאים לארץ בעיות מנוע בעיות עם הטורבו בעיות שהם לא יודעים להתמודד א השירות גרוע מאוד זהירות זה הטלפון שלי אשמח לתת ייעוץ0547536360