שטח 4X4 > כתבות > חדשות

לנד רובר משיקה ריינג' רובר ספורט חדש

לנד רובר משיקה את הדור השלישי של הריינג' רובר ספורט החדש עם מערכות הנעה מגוונות ומנועי Ingenium 6 צילינדרים בנפח 3.0

image

חברת לנד רובר משיקה את הדור השלישי לדגם הדינמי ביותר במשפחת דגמי ריינג' רובר - ריינג' רובר ספורט.

הריינג' רובר החדש בעל מגוון מערכות הנעה וכולל מנועי Ingenium 6 צילינדרים בנפח 3.0 ל' בנזין ודיזל; גרסת Plug-in חשמלית-היברידית עם טווח חשמלי מורחב, ובראש ההיצע, V8 חדש עם 530 כ"ס. ב-2024 תצטרף גם גרסה חשמלית, לראשונה בריינג' רובר ספורט. הריינג' רובר ספורט מוצע במגוון רמות גימור, כולל גרסת Autobiography מפוארת, ובשנת היצור הראשונה גם גרסת First Edition אקסקלוסיבית.

הופעת הבכורה שלו נערכה בטיפוס במעלה סכר קארהנג'וקר באיסלנד, כשהוא נהוג בידי ג'סיקה הוקינס.

image

הדגם החדש בעל טכנולוגיות שלדה מתקדמות יותר. ארכיטקטורת ה-MLA-Flex מספקת קשיחות פיתול גבוהה יותר ב-35% מהדגם הקודם. הטכנולוגיה פועלת יחד עם חבילת מערכות הנשלטות על ידי מערכת בקרת השלדה המשולבת. טכנולוגיית Adaptive Dynamics 2 תורמת ליכולת הדינמית על ידי בקרה מתמשכת על הבולמים לצורך הפחתת תנועות לא רצויות של גוף הרכב. טכנולוגיה זו מנטרת עד 500 פעמים בשנייה גורמים חיצוניים.

לריינג' רובר ספורט החדש ישנה יכולת נסיעה גם בדרכים לא סלולות בעזרת שימוש בהנעה חכמה לכל הגלגלים (iAWD). בנוסף הדגם החדש בעל מרווח גחון של 28.1 ס"מ, כושר צליחת מים בעומק של עד 90 ס"מ ופנסי LED דיגיטליים חדשים הכוללים תאורה קדמית אדפטיבית.

image

הריינג' רובר החדש עוצב בגישת עיצוב מינימליסטית המעלה את ה-DNA של הריינג' רובר ספורט. פנים הרכב מספק לנהג קונסולה ולוח מחוונים מהיר בעיצוב זווית, בגימור עם חומרים מודרניים כולל UltrafabricsTM בר-קיימא.

הדגם החדש בעל מנועי בנזין ודיזל בעלי שישה צילינדרים 48V mild-hybrid Ingenium, בתוספת V8 Twin Turbo 530PS חדש.

image

בנוסף הדגם החדש בעל מתלי-אוויר דינמיים וקפיצי אוויר הניתנים להחלפה יחד עם בולמים פעילים עם שני שסתומים. מכלול Stormer Handling משלב היגוי לכל הגלגלים, Dynamic Response Pro, דיפרנציאל אקטיבי אלקטרוני עם וקטור מומנט על ידי בלימה ותכניות הניתנות להגדרה.
®Terrain Response: מערכת עטורת פרסים ומוגנת בפטנט, כעת עם מצב דינמי ממוקד כביש לצד תגובת שטח הניתנת להגדרה, בתוספת בקרת שיוט שטח אדפטיבית חדשה.

בתא הנוסעים מערכת טיהור אוויר Cabin Air Purification Pro ומערכת שמע Meridian Signature Sound עם מערכות ביטול רעשים.

בריינג' רובר החדש מסך מגע מעוקל של Pivi Pro בגודל 13.1 אינץ' להצגת מידע ובידור, ולצידו תצוגת נהג אינטראקטיבית ואינטואיטיבית בגודל 13.7 אינץ', עם תוכנה Over The Air. בנוסף קיימת גם מערכת Wireless Apple CarPlay®, ™Wireless Android Auto, ומטען 15W להתקן אלחוטי.

165235618324016523561833761652356183632

image