לייף סטייל > סטייל

נעלי קאטרפילר לקיץ 2022

קאטרפילר משיקים קולקציית נעלי גברים לקיץ 2022

המותג האמריקאי קאטרפילר מציע לקיץ 2022 קולקציית נעליים בסגנון מחוספס ואותנטי, בטכנולוגיה חדשנית המצטיינות בעמידות נגד מים, חוזק, עורות איכותיים, הגנה נגד שפשוף, ומניעת ריחות.

הקולקציה של קאטרפילר לקיץ 2022 מגוונת לכל סגנון לבוש:

ליין אקטיב – סגנון צעיר מאוד, יומיומי, נעלי סניקרס נוחות ואופנתיות בגזרות שונות, בשילוב בד ועור.עם צבעונית של צבעוניות של אפור, שחור, לבן וכחול.

Power of Comfort – סגנון קלאסי מחוספס אך בסטייל עדכני, בסקאלת גווני חום, גוונים של אפור, כחול, דבש ושחור קלאסי בגימורים שונים.


הנעליים השתדרגו בסוליות נוחות בטכנולוגיה EASE הלקוחה מעולם הספורט והאתגר מאופיינות בגמישות גבוהה במיוחד, קלות משקל, איכותיות ועמידות, עם 30% יותר החזרת אנרגיה בכל צעד ומשקל קל ביותר.


Fluid fashion – סגנון ספורטיבי אורבני נינוח. טרנדי ואופנתי באינטרפטציה ייחודית של רוח המותג. בקולקציה מגפונים, נעליים וסניקרס בשילוב ז'מש ועור וטקסטילים סרוגים בגוונים עדכניים של אפור, שחורים, כחול, וחום. בחלק מהדגמים משולבת טכנולוגיות המקנות משקל קל ורפידת ייחודית המספקת תחושה של הליכה על נוצות.

16546717485691654671749069

FUNCTION FIRST - סגנון קלאסי עם טוויסט עדכני, נותן מענה לצרכנים הנאמנים של המותג עם פרשנות מודרנית. הקולקציה כוללת דגמים בעיצוב נקי, המתאימים לכל שעות היום,

בצבעוניות קלאסית שחור, אפור וגוונים של חום. גם כאן מיושמת טכנולוגיה EASE הלקוחה מעולם הספורט והאתגר מאופיינות בגמישות גבוהה במיוחד, קלות משקל, איכותיות ועמידות, בשילוב טכנולוגיית I TEC המקנה בלימת זעזועים בהליכה.

את הדגמים בקולקציה ניתן להשיג בטווח מידות 40-46 ברשת גלי

טווח מחירים: 299.90₪ - 499.90 ₪

תגובות

0 תגובות