שטח 4X4 > כתבות > ספורט מוטורי

קרואטיה טרופי 2002 - היום השישי והשביעי

אחרי לילה ארוך של תיקונים, הם שוב מזנקים אל היום השישי של התחרות. בתחרות הזאת אין נפילת מתח. כל יום הוא יום מרתק בפני עצמו. הפעם החליטו הצוותים הישראלים להיפרד שוב ולנסות כל אחד את מזלו הוא.
אך כמו תמיד, הגורל הישראלי מאחד אותם שוב ושוב...

אחרי לילה ארוך של תיקונים, הם שוב מזנקים אל היום השישי של התחרות. בתחרות הזאת אין נפילת מתח. כל יום הוא יום מרתק בפני עצמו. הפעם החליטו הצוותים הישראלים להיפרד שוב ולנסות כל אחד את מזלו הוא. אך כמו תמיד, הגורל הישראלי מאחד אותם שוב ושוב. הצוותים הישראלים התחילו את היום יפה מאד, והם נפגשו במעבר המים הראשון. באותו מעבר, מיקי יוחאי חולץ ע''י צוותים אחרים שהיו במקום, ולאחר שהחליף צריה במקום נסע לדרכו. ולאחר ניסיונות חילוץ עצמי שלא עלו יפה נזקק צוות פרדוקס-פרוג'יפ אף הוא לעזרתם של הצוותים האחרים כדי להיחלץ מהביצה התובענית. קולפניצקי הגיע אף הוא לאותה הביצה, ובה כבה לו המנוע. למזלו גיא רפאלי ואילן שושה עדיין היו במקום. האחווה הישראלית צפה מעל פני הגדה התובענית והשניים לא משו ממקומם עד שחילצו את קולפניצקי מהמכשול. רק לאחר שעתיים של תיקונים,חזרו שני הצוותים למצב של תקינות להמשך נסיעה, התאחדו שוב והמשיכו את המסלול.

בשלב מסויים של הדרך (לרוע המזל), דווקא בירידה תלולה איבד גיא את הבלמים. רק בנס (או אולי דווקא בגלל הניסיון והמיומנות) הוא נעצר באחוריו של סמוראי לאחר התהפכות קלה. אריק, שבאותו שלב נסע בהילוך ראשון low לא הבין את פשר העקיפה המוזרה, בדיעבד הבין מה קרה. למרות התקלות ברכב (איבוד כננת קידמית, איבוד בלמים, עיקום קפיץ וללא קלאץ) המשיכו גיא ואילן אל מעבר הנחל ברוחב של כ 50 מטר. כשהם רתומים אל קולפניצקי ואליהם מחוברים עוד שני צוותים זרים, הם בשיירה איטית מנסים לחצות את הנהר הסוער. כשהם רטובים עד לשד עצמותיהם והג'יפים פתאום הפכו ליאכטות שטות על הנהר, בזה אחר זה כשהם עגונים בינהם ובנוסף עגונים לעצים על הגדה, הם נחלצים מאימת הנהר הסוחף.

כשהם רטובים ועייפים, ממשיכים שני הצוותים את המסלול בכבדות. מותשים, אך ממשיכים ומגיעים (אומנם בין האחרונים) אל קו הסיום. בדרכם אל הסיום פגשו השניים את הצוות הישראלי השלישי (מיקי יוחאי ועמית צדקיאלי), שלרוע המזל נעצר חמישה ק''מ לפני קו הסיום כשהוא תקוע בגלל מיסב גלגל שבור. רק לאחר שעות של המתנה, אושר לצוות הסיוע שלו להכנס אל מסלול המרוץ על מנת לחלץ את הג'יפ. עד שעות לילה מאוחרות לא נמצא חלק חילוף מתאים וכרגע איננו יודעים אן יזנק הוא ליום המחרת או לא. מחר מצפה לצוותים היום הקשה ביותר בתחרות, יום ניווט יומי ובהמשכו מקצה ניווט לילי. נמשיך ונאחל לצוותים הישראלים בהצלחה. היום השביעי, החל על הצד הטוב ביותר מכל הימים עד כה לצוות פרוג'יפ-פרדוקס. הם נווטו על פני כ 100 ק''מ בתוך היערות האין סופיים של קרואטיה. המסלול היום היה קל מבחינת עבירות היות והצוותים אמורים לצאת למקצה של ניווט לילי. צוות פרדוקס-פרוג'יפ הגיע אל נקודת הסיום בין 15 הצוותים הראשונים, ללא שום תקלה. הצוות של קולפניציקי, בשעת צהרים זו עדיין לא הגיע אל נקודת הסיום. מיקי יוחאי, לא זינק כלל אל המקצה של היום, היות ולא מצא את המיסב שנשבר אתמול. עד לשעה זו אין אנו יודעים מה קורה איתו. אמשיך ואעדכן אחרי מקצה הלילה.

תגובות

0 תגובות