שטח 4X4 > כתבות > למען הקהילה

אלפי תודות על ההתנדבות

עשרות בעלי ג'יפים וטרקטורונים נענו לקריאה באתר השטח הישראלי לבא ולהתנדב להפנינג שנערך במושב בית זית הסמוך לירושלים. המסלול שנבחר לג'יפים היה במורדות יער ירושלים עוקף הסכר עד לאזור הקסטל במסלול סיבובי יפה, כשתנאי השטח נותנים את החוויה של עליות וירידות בתנאי עבירות שונים.

ביום חמישי 29.08.02 ערכה עמותת ''זכרון מנחם'' הפנינג רבתי כציון לסיום מחנה נופש קיץ לילדים חולי סרטן שהתקיים בחודש יולי בהשתתפות 107 ילדים חולים מכל רחבי הארץ, בלונדון. עשרות בעלי ג'יפים וטרקטורונים נענו לקריאה באתר השטח הישראלי לבא ולהתנדב להפנינג שנערך במושב בית זית הסמוך לירושלים. המסלול שנבחר לג'יפים היה במורדות יער ירושלים עוקף הסכר עד לאזור הקסטל במסלול סיבובי יפה, כשתנאי השטח נותנים את החוויה של עליות וירידות בתנאי עבירות שונים. הטרקטורונים טיילו בעיקר באזור הסכר מקום פעיל לרכבי שטח במשך כל השנה.

המשפחות הרבות שהגיעו לאירוע ולצידם צוות המתנדבים של ''זכרון מנחם'' נהנו מאוד מהחוויה כמו''כ הוצבו במקום קיר טיפוס, מתקן גלישה ''אומגה'', מזרוני קפיצה, ירי ברובי צבע ובחץ וקשת אולימפי ועוד. בערב הוזמנו כולם לארוחת ערב על האש ולצפייה בקליפ של הסרט שנערך במחנה הנופש. לצערינו הרב נבצר ממשפחות רבות להשתתף באירוע עקב מצבם הרפואי הלא יציב של הילדים שברגע האחרון לא הגיעו.

הילדים החולים והוריהם ומשפ' ''זכרון מנחם'' מבקשים להודות להנהלת האתר ולכל החברים שהתנדבו, טרחו ובאו לתת לילדים המיוסרים רגעים של הנאה וקורת רוח. ''שנה טובה''

תגובות

0 תגובות