שטח 4X4 > כתבות > ספורט מוטורי

עידכונים ותמונות מראלי קרואטיה טרופי

אתמול (יום רביעי) התקיימה התחרות במתכונת של יום עבודה בצוותים, אשר הורכבו מ-5 כלי רכב בהתאם למיקומם - החמישה הראשונים היו צוות אחד. צוות נוסף היו המקומות השישי עד העשירי וכך הלאה.
במסגרת התחרות הזדמן לצוותים הישראלים לעבוד עם צוותים מכל העולם.
הקבוצה של וילדר ולוינסון זכתה בקטע זה במקום הראשון!

התחרות בין הצוותים ביום השביעי

חלק מהמכשולים איתם התמודדו הקבוצות בתחרות הקבוצתית: בנית אומגה מ3 כבלים של כננות מגבעה אחת לשניה במרחק של 50 מטר וגובה של 10 מטר. ולאחר שסיימו את בנייתה עבר אחד מחברי הקבוצה מצד אחד לשני והוכיח את יעילות האומגה של קבוצתו. משימה נוספת שעמדה בפני המשתתפים היא הנפת ג'יפ באויר. לשם כך השתמשו על ידי כבלים של כננות שנקשרו באלכסון.

התחרות בין הצוותים ביום השביעי

תוצאות הישראלים בסיומו של יום רביעי 7 למאי 2003

בסיומו של היום השביעי לתחרות ממוקמים כרגע הצוותים הישראלים במקומות הבאים: לוינסון ווילדר(אספיר יונדאי) מקום 7 אלי שחר ומיקי יוחאי(ניר יונדאי) - מקום 25 עמית צידקאלי ודורון ראם(אספיר יונדאי)- מקום 34 שמעון ורן סיטון (ניר יונדאי)- מקום 38


תמונות ולוח התוצאות

תוצאות הישראלים בסיומו של יום רביעי 7 למאי 2003

עדכון מהיום החמישי לתחרות

אנו יכולים לעדכן את תוצאות יום האתמול של הקבוצות הישראליות בראלי קרואטיה טרופי: מעוז וילדר ויונתן לוינסון מאספיר במקום ה-7, בהפרש של קצת יותר מ-4 שעות מהמקום הראשון! בתחרות. מיקי יוחאי מצוות ניר-יונדאי במקום ה-25, בהפרש של יותר מ-11 שעות מהראשון. דורון ראם ועמית צידקיאלי מאספיר במקום ה-34 (בסימון של דף התוצאות מסומנים כ-IS במקום IL) ושמעון ראובן ורן סיטון מצוות ניר-יונדאי במקום ה-38. שימו לב לתמונה המצורפת שנלקחה מהאתר הרשמי של הראלי זה הרכב של צוות ניר - לפי הצבע ודגל ישראל בפינה - יש כבוד!


תמונות מהיום החמישי לתחרות

עדכון מהיום החמישי לתחרות

הקישורים לעידכונים הקודמים




קישורים לאתר התחרות ולכתבות על הקבוצות

הקישורים לעידכונים הקודמים

תגובות

0 תגובות