שטח 4X4 > כתבות > שטח

פגישה ראשונה עם מיני

הכירו את המיני קאנטרימן, הקרוס-אובר החדש מבית ב.מ.וו

לאחר שתמונות רשמיות של המיני קאנטרימן דלפו לרשת, החליטו ב.ב.מ.וו ללכת עם זה ויצאו עם פרסום מסודר ראשון על הקרוס-אובר החדש שלהם, כולל עשרות תמונות פנים ובחוץ, וגם שני סרטוני וידיאו. לפי הפרסומים, ייתכן שהקאנטרימן יקרא גם בשמות אחרים, בהתאם לשווקים השונים ולקהלי היעד.

הקאנטרימן הוא לא רק הקרוס-אובר הראשון הנושא את השם מיני, הוא גם המיני הראשון עם ארבע דלתות. עם אורך כולל של ארבע מטר, הוא יישכן בנוחיות ארבעה מבוגרים ועוד יישאר מקום למטען. הסידור הבסיסי הוא של שתי ''כורסאות'' לנוסעים מאחור, אבל אפשר היה לקבל אותו גם עם ספסל לשלושה.
הצד המכני יכלול היצע של שלושה מנועי בנזין ושני מנועי דיזל, עם הספקים שינועו מ-90 כ''ס בטורבו דיזל הבסיסי ועד 184 כ''ס במנוע הבנזין המוגדש של הקופר S. תיבות הילוכים של 6 מהירויות ישלימו את החבילה, כשבדגמי הבנזין תהיה גם אופציה אוטומטית. תהיה גם מערכת של כבה-וסע, המדוממת את המנוע בעת עצירה ארוכה, לטובת צריכת הדלק.

באחד מסרטוני הוידאו המצורפים רואים את הקאנטרימן בנסיעה בכביש הררי מפותל, קשה להעריך באיזו מהירות, אבל רואים שזוויות הגלגול שטוחות כמעט לחלוטין והרכב שומר על קו נסיעה חלק. הסרט השני נותן הצצה פנימה, אל לוח השעונים שצריך להתרגל אליו, אל האבזור העשיר ואל סידור הישיבה הלא מקובל מאחור.  
ומה יהיה לנו שם עוד? מערכת ההנעה לכל הגלגלים תוצע רק בדגמי הקופר, עם דיפרנציאלים אלקטרו-הידראוליים שיחלקו את הכוח קדימה-אחורה מ-100 אחוז לגלגלים האחוריים ועד חלוקה שווה בין שני הצירים. נתונים זניחים כמו גודל צמיג, מרווח גחון ושאר ירקות לא הוצגו עד עכשיו (ואלה גם נתונים שסביר להניח שלא יעניינו במיוחד את הקונה הפונטציאלי של הרכב הזה) וכנראה נצטרך לחכות עד לחשיפה של הקאנטרימן בתערוכת ג'נבה, בעוד כחודש וחצי.  

וידיאו של נסיעת המבחן

וידיאו של פנים הרכב

תגובות

1 תגובות

1

אורח/ת

09 באוקטובר 2013 ב 01:06

מיני קרוסאובר

מעוניינת לדעת מחיר של המיני קרוס אובר