אופנועים / טרקטורונים > יומני מסע

מועדון דוקאטי בצפון

טיול לצפון עם מועדון דוקאטי - אדיר טובי לקח את "מונסטר" שלו ואת מצלמת האצבע והתחיל להתרגש

זו הפעם השנייה שאני מצטרף לטיול מועדון דוקאטי ושוב יש לי את ההתרגשות בבטן שכשאני רואה את כל האופנועים הסקסיים האלו מסודרים להם בחזית סוכנות דוקאטי בשדרות הר ציון.
הפעם קמתי מוקדם בבוקר בכדי לפגוש את כל הקבוצה כבר ב- 07:30 (קצת מוקדם בשבילי בשבת בבוקר אבל אני לא מתלונן...), אלי ברדה מברך בחוץ את כולם לשלום ולי מתמקם לו במטבחון ומכין קפה שחור לרוכבים שמתקשים עדיין להתעורר.
אי אפשר שלא לעשות סיבוב קצר עם הקפה בתוך החנות ולהתרשם מהכלים המדהימים שנמצאים שם ולהזיל ריר בזמן שאני מפנטז לי במחשבות על איזה 1098 או היפרמוטארד חדש... לאחר ניגוב הריר, יוצאים החוצה מפטפטים עם שאר הרוכבים ומתרשמים מכל האופנועים שהגיעו, 31 כלים! (אם ספרתי נכון), יפיפיים ושונים כל האחד מהשני, לכל אחד אישיות אחרת.

לאחר שאלי העביר לנו תדריך קצר עלינו על האופנועים, על הסימפוניה ה- 9 של בטהובן בסולם      L-twin שמעתם? אז כך זה נשמע כששלושים דוקאטים מניעים ועושים את דרכם לאיילון צפון.
בשעות האלו של הבוקר כמעט ואין תנועה והרכיבה זורמת לה בצורה חלקה, מזג האוויר נהדר והכביש מלא באופנועי דוקאטי מכל המינים, חוויה לעין ולאוזן...
כיאה לארגון של מועדון דוקאטי בכל יציאה/פנייה ממתין רוכב לסמן את המקום לשאר האנשים כאשר לי מוביל את העדר, אלי מאסף בהיפרמוטארד השחור וגל עוקב אחרינו עם הרכב.
בכביש החוף המשכנו צפונה לכיוון זכרון יעקב ומשם ליקנעם, אחרי יקנעם לצומת המוביל עד לגולני. בגולני ישר לכיוון טבריה וימינה לפוריה אל דרך נוף יער שוויץ.
גילוי נאות, זו הפעם הראשונה שאני מגיע למקום הזה ועוד אחרי כל הגשמים שפקדו את הצפון בשבועות האחרונים, הכול ירוק ופורח! ממש יפיפה.

במקום מחכה להפתעתנו קייטרינג עם ארוחת בוקר, גבינות, פוקאצ'ות, סלטים ושתייה קלה הכול מאורגן ומסודר למופת בסמוך לשולחנות הפיקניק במעלה צלע ההר משם ניתן לצפות על טבריה, הכנרת, רמת הגולן וכמובן שורת אופנועי הדוקאטי החונים למטה.
לאחר ארוחת הבוקר הגיעה הופעת אומן אורח בדמותו של עופר אוגש מאתר השטח הישראלי שנתן הרצאה על טיול עם אופנוע דוקאטי במדבר המערבי . קישור למסע דוקאטי במצרים
המשכנו ברכיבה לאחר שהצלחנו להפריד קישור למבחן דרכים להיפרמוטארד בין עופר ולבין היפרמוטארד של אחד הרוכבים (אל תדאג עופר גם לך יהיה כזה יום אחד) וירדנו בכביש 7677 המפותל לכיוון הכינרת ומשם לצמח ולעליות של חמת גדר לרמת הגולן, שני קטעי הכביש האלו נשמרו אצלי ב- Favorites.

ברמת הגולן עשינו ''סיבובון'' דרך רמת מגשימים ירידה חזרה לכינרת דרך כנף ועלייה לאלמגור, כורזים וצומת עמיעד (8277 עוד קטע כביש שכדאי לחזור אליו בהזדמנות).
בצומת עמיעד עצרנו לתדלק ומשם כבר שמתי פעמיי חזרה הביתה (לצערי הפס שקיבלתי מהאישה לא כלל ארוחת צהריים), ביחד עם חבר שהדוד השמאלי שלו התנתק מהאופנוע בעליות לעמיעד ונתפס בידיו המסורות של גל עם הרכב שליווה אותנו כל הדרך.
שאר הדוקאטיסטים המשיכו צפונה לכיוון אליפלט וחזרו למרכז דרך צפת.
לסיכומו של טיול, היה כיף מאורגן בצורה טובה ופשוט חוויה לראות כל כך הרבה אופנועי דוקאטי ביחד על כבישי ארץ ישראל.