שטח 4X4 > כתבות > שטח

רוכבים יפים - TORO ISRAEL

חנות חדשה נפתחה חנות למותגי פרימיום לציוד רכיבה אישי. המודעות לבטיחות בהחלט משתלבת עם הופעה נאה.אפשר לרכוב ולהיות יפה בעת ובעונה אחת

חברת ביגוד רכיבה בטיחות אך גם אופנתי בשם ‘‘TORO ישראל’‘ יצאה לדרך. עם שוק שהיקפו נע בין 15 ל-20 מיליון ₪ בשנה ועם מודעות גוברת לבטיחות מצידם של רוכבי האופנועים בעיר ובשטח, החברה הצעירה מאמינה כי היא תספק את התשובות לאלה שאינם מתפשרים על הבטיחות אך בה בעת רוצים ללבוש את מותגי הפרימיום ולהיראות אופנתיים ויפים גם בזמן הרכיבה בעיר או בשטח.

אתם בוודאי מכירים או זוכרים את התופעה שבה אתם עוברים על פני חנות מותגים בחו’‘ל ועיניכם צדה פריט כזה או אחר. ‘‘זאת הזדמנות טובה להביא הביתה מוצר איכותי שהוא גם מותג’‘ אתם בוודאי משננים לעצמכם את המשפט ומחליטים להיכנס פנימה ולקנות אותו. אם כן, החל מהיום ניתן לעשות זאת גם בארץ ועל פי הבשורה של TORO, במחירים תחרותיים.   ‘‘בעידן האינטרנט, כאשר הכול זמין ונגיש והמחירים תחרותיים, המטרה שלנו היא לזרום עם המגמה הזאת ולשווק את המוצרים שלנו און-ליין ובמחירים תחרותיים הנמוכים ב-20 עד 25 אחוזים ממחירים אירופים מקבילים’‘ מסביר משה רוקח מבעלי החברה יחד עם רועי אלטרץ.  

שמות כמו BERIK, MADIF וגם ARLEN NESS הם שמות המותגים הנמכרים החנות החדשה וגם ברשת האינטרנט. כניסתה של חברת GREENSTAR המייצרת את המותגים הנ’‘ל כשותפה אסטרטגית יחד עם נקודות הפצה בסוכנויות אופנועי הונדה, עשויה להביא את בשורת קיום המוצרים במגוון רחב לרוכבים בעיר וגם חובבי השטח ימצאו בית חם בדמות מוצרי ONEAL.   באירוע החשיפה שקדם לפתיחת החנות, הציגה החברה את האסטרטגיה שלה לטווח הקצר ולטווח הארוך וסימנה כיעד את תחום רכיבת האופניים ואף את תחום בגדי האופנה היומיומית מאותם בתי אופנה של ציוד הרכיבה. בהמשך מתכננת החברה לשווק בישראל את הקסדות של VEMAR וציוד היקפי נוסף.

יש כוכב

ב-GREENSTAR יודעים מה כוחו של הספורט המוטורי בהיבט שיווק ורכישת לקוחות ולכן חתמה החברה על חוזה חסות עם רוכב המוטוGP בעבר והסופרבייק בהווה, רובן זאוס. הספרדי הנועז שרכב בשנתיים האחרונות כרוכב ב.מ.וו יחד עם טרוי קורסר, החליף קבוצה והעונה הוא ירכוב בשורות קבוצת Ten Kate שמנפקת כוכבים כמו קנן סופואוגלו, ג'ונתן ריאה ומקס נויקירשנר.
זאוס הגיע ארצה לראשונה בחייו לרגל האירוע והתקבל בחום ואהבה רבה בקרב חובבי התחום.

יש כוכב

‘‘שמתי בצד את כל הדברים שראיתי בטלביזיה ובאתי לגלות עד כמה ישראל יפה’‘ אמר הספרדי. ‘‘אני רוכב לשם ההנאה אבל ללא פשרות, יכולת לראות זאת בסגנון שלי שלעיתים גובה ממני מחיר יקר של התרסקויות אבל עברתי לקבוצת טן קאטה כי שם אני ארגיש יותר בבית מאשר בקבוצה הקודמת’‘.
זאוס נשא דברים חמים במהלך חשיפת החברה החדשה ואמר כי הוא מאמין בטכנולוגיה המתקדמת שבה מיוצר הציוד וחש בטוח בכל פעם שהוא עולה למסלול.

אחרי ביקור בן יומיים שכלל סיורים בתל-אביב ובירושלים סיכם זאוס: ‘‘ישראל היא מדינה יפה ומדהימה. השילוב בין הדתות בירושלים הוא אחד הדברים היפים שראיתי בחיי למרות שאיני אדם דתי. אין ספק שאחזור לבקר כאן אך הפעם אביא גם את בני משפחתי’‘.

תגובות

1 תגובות

1

אורח/ת

18 בינואר 2011 ב 13:33

הייתי בחנות והרגשתי באמת כמו בחו"ל.

בהצלחה לרוקח ורועי