שטח 4X4 > כתבות > למען הקהילה

הדרכת שטח - מסייעת 4x4

סיקור הדרכת נהיגה ומובילי שיירות של ארגון מסייעת 4X4 - ארגון ג'יפאי התנדבותי שמטרתו לאגד ג'יפאים מתנדבים לטובת טיולי שטח עבור עמותות וארגונים חברתיים למען ילדים ונוער - היתה חוויה מאוד מיוחדת!

הזדמנות של פעם בחיים

לא בכל יום ניתנת לנו ההזדמנות להדריך ולהיות שותפים בהקמתו של ארגון התנדבותי מיוחד. הרעיון (של ההתנדבות) לא ממש חדש וגם המשתתפים - המתנדבים לא ממש ירוקים, לא בשטח ובטח שלא בהתנדבות ובנסיונם שנים רבות של נהיגה בשטח לצד שנים רבות של התנדבות בפעילויות שונות למען הקהילה. ובכול זאת מדובר באירוע מכונן של ארגון המסייעת 4X4 וזו, כאמור, חוויה מיוחדת.

אז מה עשינו?

יום המובילים הראשון של המסייעת חולק לשני חלקים - החלק הערכי של הארגון ולצידו החלק המקצועי של הובלת שיירה ונהיגה בשטח. בפועל שני החלקים התערבבו להם במהלך היום ותוך כדי עיסוק בתחום הג'יפאי המקצועי דיברנו גם על התחום הערכי שבהתנדבות.   החלק הראשון כאמור עסק בתחום הערכי של ארגון המסייעת - למה הוקם הארגון, מי הוא קהל היעד וכיצד יש לפעול בקרב האוכלוסייה שבה מתנדבים. החלק השני עסק בתחום ההובלה של שיירת ג'יפים ולצידו החלק המקצועי של נהיגה בשטח. כאשר החלק התיאורטי עסק במערכות הנעה של הרכב ומערכות בטיחות אלקטרוניות.    בסיום היום, ועל מנת לא לחזור הבייתה רק עם דיבורים, תרגלנו בשטח בלימת חירום במהירויות שונות ועם האבחנה בין רכבים עם ABS לרכבים נטולי ABS.

תרגול של בלימה בשטח

תרגול של בלימה בשטחתרגול של בלימה בשטח

אז מה זה בעצם המסייעת?

יואל שקד וימי טרסי מתנדבים כבר מספר שנים בעמותות ובטיולים של ג'יפאים למען אוכלוסיות של ילדים ונוער עם צרכים מיוחדים ואף פתחו שיטה מסודרת להובלה ולניהול של שיירות ג'יפים החליטו כי הגיע הזמן להרחיב את ההתנדבות ולתת הזדמנות לעוד ארגונים ועמותות להשתמש בשירות הג'יפאי למען הילדים.

 

אמרו ועשו! ויחד עם איתמר בר-יוסף, חובב מאיר ובועז הרשגל הקימו את ארגון מסייעת 4X4 למען הקהילה.

 

אנחנו באתר השטח יכולים לברך, להעריך את המתנדבים ולהעמיד לרשותם את הניסיון שלנו בשטח ואת דפי האתר (פרטים ורישום מתנדבים למסייעת בקרוב באתר השטח ובמקומות נוספים...).

תרגול בלימה בשטח

תרגול בלימה בשטחתרגול בלימה בשטחתרגול בלימה בשטחתרגול בלימה בשטחתרגול בלימה בשטחתרגול בלימה בשטחתרגול בלימה בשטחתרגול בלימה בשטחתרגול בלימה בשטחתרגול בלימה בשטחתרגול בלימה בשטחתרגול בלימה בשטחתרגול בלימה בשטחתרגול בלימה בשטחתרגול בלימה בשטחתרגול בלימה בשטח

הלוגו של ארגון המסייעת

הלוגו של ארגון המסייעתהלוגו של ארגון המסייעת

תגובות

9 תגובות

1

גלעד4X4

03 בפברואר 2011 ב 08:38

כול הכבוד למסייעת

יישר כוח אתם צדיקים

2

פינטו משה

03 בפברואר 2011 ב 09:31

כל הכבוד חברים

3

פינטו משה

03 בפברואר 2011 ב 09:32

אשמח לקחת חלק בפעיולת המבורכת

4

YamiT

03 בפברואר 2011 ב 10:23

תודה לכם על הסיוע המדהים!

אין בית חם יותר לגיפאים מ"אתר השטח הישראלי"
תודה לכם על העבודה הברוכה

5

ilan4x4

03 בפברואר 2011 ב 12:07

כל הכבוד!

כל הכבוד! אנשים טובים.

6

adini

04 בפברואר 2011 ב 00:55

אנשים טובים !!כל הכבוד לכם ולפעלכם!!

7

אמנון

05 בפברואר 2011 ב 12:57

אשמח להצטרף

בוגר קורס מובילי טיולי שטח של וינגיט (מדריך טיולי שטח) ןחבר בחבורת 4X4 של חברת החשמל גר בקרית אתא אשמח להצטרף . לפי שעה בנעה ( יש לי ג'ימני) ובעתיד עם משהו גדול יותר

8

moti54

10 במאי 2011 ב 10:31

חיזקו ואימצו

אשמח לקחת חלק בניתנתכם ולהצטרף לעזרה

9

אורח/ת

07 בנובמבר 2011 ב 19:36

התנדבות למסייעת

אנא צרו איתי קשר מעוניינת להצטרף כמתנדבת. תודה