תמונות מטיול שלג ב 11/3/11

בתחילת השבוע החזאים צפו שלג בפסגות הגבוהים של רמת הגולן, מייד פתחתי את כיתת הכוננות לשלג, שהתמלאה מהר מאוד לכן הוספנו קבוצה נוספת אותה הוביל דרור,
נפגשנו בשישי ליד הגושרים ומשם יצאנו לדרך.

איזו שקיעה

התחלנו לעלות לרמה שיירה של 11 רכבים, עצירה קצרה לתצפית על מפל סער שגעש ורעש, משם המשכנו לעלות מחפשים את השלג שהובטח. אבל אז כשהגענו לשלג מנווטים בערפל חיפשתי המשך לשביל ו... אופס אני שקוע בשלג ובבוץ. נראה לא רציני מבקש מאחד החברים בקבוצה שיבוא למשוך אותי, אבל גם הוא שוקע והדיפנדר שלי לא זז, מביאים רכב נוסף שיחלץ את הגורר שלי ואחרי מס' משיכות הוא יוצא. הבנתי שצריך יותר ממשיכה, ביקשתי ממנחם צנציבר למשוך אותי עם הכננת.

קדימה ממשיכים

לא אלאה אתכם ביותר מידי פרטים אבל לבסוף אחרי יותר משעה, כננת עם מכפיל כוח ועשרה אנשים שדוחפים הצלחנו לחלץ את הדיפנדר שלי מהשקיעה. המשכנו לחפש עוד שלג ואכן מצאנו מעט שלג והרבה מאוד מים ובוץ. אני מאוד נהניתי לראות את כמויות המים שזרמו שם. על הר אודם עצרנו לצהריים ותה חם. אני מאוד נהניתי, מקווה שגם אתם, תודה לכול המשתתפים ולכול הדוחפים, תודה למנחם והדיפנדר שלו על החילוץ. והנה התמונות.