שטח 4X4 > כתבות > חדשות

מתיחת פנים לרנו קולאוס

שלוש שנים בלבד לאחר שהגיע לשוק, עובר הרנו קולאוס מקצה שיפורים שרובו קוסמטיקה

כלי רכב חדשים לחלוטין מתוכננים היום עם מחזור חיים של עשר שנים בערך, כשבמחצית חייהם הם זוכים למתיחת פנים או שדרוג ברמה זו או אחרת. יש כמובן גם יוצאים מן הכלל, לכאן ולכאן, ואחד מהם הוא הקולאוס, רכב הפנאי/שטח של רנו שזוכה למתיחת פנים שלוש שנים בלבד לאחר שיצא לשוק.
הקולאוס, שהוא בעצם ניסאן X-TRAIL  לבוש בשמלת רנו המיוצר בקוריאה, לא הפך ללהיט מכירות חם. עד כדי כך, שהמכירות שלו באנגליה למשל, הופסקו כליל בגלל חוסר כדאיות (וזו בוודאי אחת הסיבות לשדרוג הנוכחי).

הקולאוס המשודרג. חרטום חדש לחלוטין

הקולאוס המשודרג. חרטום חדש לחלוטיןהקולאוס המשודרג. חרטום חדש לחלוטין

מתיחת הפנים היא בעיקרה חיצונית, כשהשינוי הבולט ביותר הוא בחרטום. הפנסים עוצבו מחדש, וכן הגריל, הפגוש, הכנפיים ומכסה המנוע. גם מראות הצד וחישוקי הגלגלים עברו מהפך. בפנים הרכב נעשה שימוש בחומרים חדשים ואיכותיים יותר ולוח השעונים קיבל עיצוב אחר.
מבחינה מכנית נשאר הקולאוס ללא שינוי, עם היצע של שני מנועי דיזל בנפח 2.0 ליטר, אחד עם 1590 כ''ס והשני עם 175 כ''ס, וכן מנוע בנזין בנפח 2.5 ליטר המספק 170 סוסים. לדברי היצרן, המנועים ותיבות ההילוכים עברו גם הם מקצה שיפורים, שהקטין את צריכת הדלק והפחית את רמת זיהום האוויר. עתה נותר רק לחכות ולראות את התורים המשתרכים ליד סוכנויות רנו בציפייה לקולאוס המחודש... 

רק שלוש שנים בשוק. הקולאוס היוצא

רק שלוש שנים בשוק. הקולאוס היוצארק שלוש שנים בשוק. הקולאוס היוצא

תגובות

0 תגובות