שטח 4X4 > יומני מסע בארץ > טיולים ומסעות בארץ

תמונות מטיול מועדון טריוס להרי ירושלים, שבת 17.12.11

היתה לנו שבת יפה שהוציאה לטבע אלפי אנשים, שגדשו כל פינה ופינה וקצת הפריעו לנו ליהנות מהטיול, אבל התגברנו...
הדריך:עופר אדר

אין כמו קצת אדרנלין על הבוקר כדי לתת לטיול נופך מעניין, ואדרנלין כזה קיבלנו במסלול המשמש אותנו בדרך כלל להדרכת נהיגת שטח טרשי. כמה מדרגות, איזו עלייה קטנה ונחמדה וחאר גם טיפוס אל חורבת רגב. מכאן והלאה זרמנו לעמק איילון, שהיה יבש כמו הסהרה ללא טיפת בוץ. ניסיון להיכנס למנזר לטרון הסתיים בנסיגה למראה כמות המטיילים שגדשה אותו ונמלטנו לכיוון נווה שלום, שם פגשנו פריחות של כרכומים, רקפות ונרקיסים, זה לצד זה (ובדרך עוד הספקנו להגיד ''היי'' לדני דיאמנט ממועדון סובארו...).

קצת אדרנלין על ההתחלה

קצת אדרנלין על ההתחלהקצת אדרנלין על ההתחלה

המשכנו לתצפית מגבעת חתולה אל שער הגיא ואל ה''פצע'' הנורא שביצעה הרכבת בעבודות התשתית שלה בפתח נחל יתלה ואנחנו כבר בדרך לנחל כסלון ויער הקדושים. שנים רבות שאני מכיר את המערה שביער, מערת ''בני ברית'', ותמיד היו שעריה נעולים. לאחרונה פרצו אלמונים את הסורג שבפתחה ואפשר לסייר בתוכה (יש להצטייד בפנסים).
מכאן שמנו גלגלינו לכיוון דרך הנוף המקסימה העוברת במרומי גדתו הדרומית של נחל כסלון, ירדנו לערוצו של הנחל לעצירה בעין לימון וכאן החלטנו, מפאת החשיכה המתקרבת, לוותר על ההמשך המתוכנן לשלוחת משלטים ובמקום זאת עלינו לכיוון צובה, ירדנו לעין טייסים וסיימנו בגשר רפאים.
בטיול הבא של המועדון נצא לחבל ארץ שכמעט ואינו מטוייל, באזור גבעות עירא וענים. פרטים והרשמה בלינק המצורף.

תגובות

0 תגובות