שטח 4X4 > כתבות > חדשות

רכב שטח - חדשות ועדכונים

מה חדש בתחום הרכב: ML חדש מבית מרצדס בנץ ישווק בחודש ינואר, חברת יפנאוטו, יבואנית סובארו משיקה מרכז שרות ומכירה חדש בעיר מודיעין, הדרך לפורמולה מתחילה בליגת ממסי קארטינג 2012, יונדאי מנשקת ונוסעת, UMI מרחיבה את משפחת שברולט קפטיבה, סרטון מוטרף של שברולט סוניק - קפיצה מיוחדת - לא לנסות בבית.....מפגש קבוצת חיית שטח סוזוקי.

ML חדש מבית מרצדס בנץ ישווק באירוע טרום השקה ללקוחות נבחרים של מרצדס

כלמוביל, יבואנית מרצדס-בנץ בישראל תשיק בינואר את סדרת רכבי ה-ML החדשה בישראל שתכלול גרסאות דיזל ML 250 Bluetec, וה- ML 350 Bluetec, וגרסת הבנזין, ה-ML 350 Blueefficiency .
אריאל פינטו
, מנכ''ל קבוצת רכבי היוקרה בכלמוביל מציין כי מאז השקת דגם זה נמכרו ברחבי העולם למעלה מ- 1.2מיליון רכבים ומדובר באחת הסדרות המצליחות של הקונצרן מאז ומעולם. עוד מוסיף פינטו כי מהנדסי הפיתוח של מרצדס ציינו עם השקת הדגם החדש כי מדובר ב-SUV המתקדם ביותר בעולם שמשלב טכנולוגיות כביש ושטח בדרך שלא שולבו בעבר. ''אנו מאמינים שסדרה חדשה זו תהיה  סיפור הצלחה בינלאומי''
הבשורה הטכנולוגית המאפשרת שילוב שטח-כביש אידיאלי
ב-ML  מוטמעות שלוש מערכות חדשניות המשולבות יחד בכדי לספק לרכב את התנהגות הדינאמית הנדרשת בעיר כמו גם בשטח. מדובר במערכת מתלי האוויר ובמערכת הריסון האלקטרונית המחוברת אליה. המערכת השלישית הנה מוטות מייצבים דינאמיים ההופכים את חוויית הנסיעה בשטח לנוחה ביותר. מעבר לכך, ההיגוי החשמלי החדשני מבטיח שליטה מוחלטת ברכב בכל תנאי וללא מאמץ.

ML חדש מבית מרצדס בנץ ישווק באירוע טרום השקה ללקוחות נבחרים של מרצדס

חברת יפנאוטו, יבואנית סובארו משיקה מרכז שרות ומכירה חדש בעיר מודיעין

חברת יפנאוטו, יבואנית סובארו בישראל, השיקה בימים אלו מרכז שירות ומכירה חדש בעיר מודיעין בבעלות אילן בסון.
המרכז כולל אולם תצוגה ומרכז שירות משוכלל שייתן מענה בתחומי: מכונאות, דיאגנוסטיקה, פחחות וצבע, חשמל ומיזוג וכן החלפת צמיגים.
המרכז החדש ממוקם ברחוב המכונאי 15 ,אזור המלאכה ,ישפרו סנטר מודיעין.
המרכז צפוי לשרת את תושבי העיר מודיעין וסביבותיה כולל שוהם, מכבים, רעות, רמלה ולוד.

חברת יפנאוטו, יבואנית סובארו משיקה מרכז שרות ומכירה חדש בעיר מודיעין

הדרך לפורמולה מתחילה בליגת ממסי קארטינג 2012

חברת 'ממסי' נציגת פדרציות המירוצים הבינלאומיות FIA ו-CIK חוברת לאליפות קארטינג הארצית במטרה לגלות את הכשרון הבא שייצג אותנו על מסלולי המירוצים בעולם.
עונת 2012 נפתחת בחודש ינואר ותכלול עשרה מירוצים בסופם יוטסו אלופי הקטגוריות השונות לאירופה להשתתפות במבחנים במכוניות פורמולה על מסלול בינלאומי.
'ליגת ממסי קארטינג 2012' שמה לה למטרה לפעול לקידום כשרונות צעירים ויצירת פלטפורמה מתאימה עבורם להתפתחות מקצועית נכונה בדרך לקריירת מירוצים בינלאומית.
הפרס מתנת ממסי שמור כאמור לאלופי הקטגוריות ובנוסף ינתן גם לנהגים כשרוניים נוספים המציגים רמת נהיגה גבוהה על המסלול באופן עקבי.
הפרס יעזור לנהגים לדלג על המכשולים הרבים העומדים בפניהם ויפתח עבורם עולם חדש של ספורט מוטורי תחרותי ברמות הגבוהות ביותר.
עוד ינתנו פרסים יקרי ערך ונהיגות מבחן בקארט 2 פעימות מתנת ספארקו שממשיכה לתמוך בספורט זו השנה העשירית ברציפות וירון אדרי.

הדרך לפורמולה מתחילה בליגת ממסי קארטינג 2012

יונדאי מנשקת ונוסעת

יונדאי מבית כלמוביל מעניקה חסות שנתית למיזם ''נשק וסע בבטחה'' של עמותת ''עיניים בדרכים''.
עמותת ''עיניים בדרכים'' אשר פועלת החל משנת 2003 בבתי הספר ברחבי הארץ, שמה לה מטרה לפעול לצמצום מספר הנפגעים מקרב ילדי בתי הספר כתוצאה מתאונות דרכים וצמצום הפקקים בשעות הבוקר בצירים המרכזיים המובילים לבתי הספר.
''עיניים בדרכים'' בשילוב ההורים, הנהלת בתי הספר והעירייה מתכננים תוכנית הורדה בטוחה לילדים בקרבת בתי הספר, משנים מפרצי תנועה במידת הצורך ומכשירים את ההורים המתנדבים. מידי בוקר מתייצבים 3-5 הורים לבושים באפודים זוהרים במיקום שנקבע מראש וממתינים לרכבי ההורים. ההורים המתנדבים עוזרים להביא את הילדים בבטחה לשער בית הספר מהמכונית באופן יעיל, מסודר ומהיר.
דן אורנשטיין סגן נשיא כלמוביל ומנכ''ל קבוצת הרכב הפרטי מציין כי מעבר לתרומתו של המיזם לפתרון הפקקים ובריאות ילדינו הלומדים בבתי הספר היסודיים, המיזם גם משלב אחריות סביבתית וחברתית של ההורים עצמם אשר מתנדבים על מנת להוריד את הילדים בבטחה ובכך יוצרים מודל לחיקוי לילדים.

יונדאי מנשקת ונוסעת

UMI מרחיבה את משפחת שברולט קפטיבה

UMI, יבואנית שברולט לישראל, משיקה את השברולט קפטיבה ספורט, הגרסה הקומפקטית של הקרוסאובר המתקדם מבית שברולט שזכה להצלחה מסחררת ברחבי העולם.
הקפטיבה החדשה מצטרפת למשפחת הקפטיבה, אשר הדור השני שלה בעל שבעת המושבים נמכר בישראל בהצלחה, והיא נכנסת לסגמנט התחרותי והמבוקש של הקרוסאוברים מחומשי המקומות.
הקרוסאובר הקומפקטי החדש מבוסס על ארכיטקטורה גלובאלית מוכחת של GM מדובר בכלי רכב עדכני בעל 5 מקומות ישיבה עם מגוון רחב של מאפיינים ואביזרים, שיענה על הצורך של הנהג הישראלי למרחב, שימושיות וחיסכון בדלק.
הקפטיבה החדשה מצוידת במנוע Ecotec 2.4 ליטר עם ארבעה צילינדרים והזרקת דלק ישירה המפיק 182 כ''ס; או מנוע 3.0 ליטר V6 עם הזרקה ישירה, המפיק 265 כ''ס – שניהם משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית חסכונית בדלק בעלת 6 הילוכים. הדגם החזק יותר מצויד גם בהנעה לכל הגלגלים.
הקפטיבה החדשה תוצע בגרסאות LS,LT ו-LTZ, עם שלוש חבילות גימור, כולל דגם בעל ההנעה לכל ארבעת הגלגלים 4X4) LTZ). 
 
מחיר דגם הכניסה (LS) עם מנוע בנפח 2.4 ליטר הוא 169,000 ש''ח; כאשר הדגם המאובזר (LT), הכולל ריפודי עור יעלה 187 אלף שקל. מחיר דגם ה-3 ליטר (LTZ) יעמוד על 214,900 ש''ח .

UMI מרחיבה  את משפחת שברולט קפטיבה

מפגש קבוצת חיות שטח סוזוקי 27.1.12

ביום שישי ה 27.1.12, יתקיים מפגש קבוצת חיות שטח סוזוקי.   המפגש יתקיים בתל חדיד החל מהשעה 11:00 בבוקר.   מה במפגש: דוכני מציגים, חלוקת חולצות המועדון, פרסים והפתעות, מוסיקה טובה ואוכל.   מי מוזמן: בעלי רכבי שטח של חברת סוזוקי    

מפגש קבוצת חיות שטח סוזוקי 27.1.12

סרטון מוטרף של שברולט סוניק - קפיצה מיוחדת - לא לנסות בבית.....

תגובות

0 תגובות