שטח 4X4 > כתבות > חדשות

רכב השטח שאף פעם לא יהיה לנו – JK8 Recon

סדנת השיפורים VWerks הציגה במפגש הגיפים במואב יצירה מוטורית שהצליחה להפעיל את בלוטות הריר גם אצלנו

מפגש הג'יפים השנתי במואב, מדינת יוטה, מהווה תמיד במה להצגה של כלי רכב יוצאי דופן ברמת העבירות. הפעם לכד את עינינו ה-JK8 Recon  של סדנת VWerks, השייכת לחברת ונצ'ורס (Venchurs). הסדנה, שמתמחה בהסבות של רכבי שטח, ''הפשיטה'' רנגלר JK אנלימיטד סטנדרטי מודל 2011 מכל מרכיביו, ובנתה אותו מחדש כרכב עבירות לשימושים צבאיים.

הבנייה כללה בראש ובראשונה הסבה לתצורת טנדר, שבחלקו האחורי כנה/צריח להתקנה של מקלע כבד. אחר כך עברו למנוע, והשתילו Hemi V8 משודרג, שמספק 390 כ''ס וכ-56 קג''מ. הכוח עובר לצמיגי BFG Krawler  בקוטר 39 אינץ' על חשוקי ביד-לוק של 17 אינץ', דרך תיבת הילוכים אוטומטית בעלת חמש מהירויות, שחוזקה כדי לעמוד במעמסה. תיבת ההעברה של אטלס דבל-סטיק משלימה את החבילה.
בתחום המתלים, הרכב זכה להגבהה של 4 אינץ', על קפיצי סליל הבי-דיוטי ובולמים של פוקס. שני הסרנים נעולים כמובן, דטרויט מאחור ו-ARB מלפנים, עם יחס העברה של 5.38:1. רשימת התוספות כמעט בלתי נגמרת, והיא כוללת גם כלוב התהפכות, כננת של וורן, פגושים בתקן צבאי, וו גרירה לעומס גדול, מיגון תחתי ומגוון מנשאים למתקונים צבאיים.
למי שלא מחזיק בחצרו צבא פרטי, הסדנה מציעה את הרכב ללא כל ה''צעצועים'' המיליטריסטיים, ככלי בעל עבירות יוצאת דופן. בנוסף, ניתן לרכוש שם קיטים שונים להגבהות של רנגלרים, סרנים מחוזקים ושאר סוכריות שהיינו רוצים לראות גם אצלנו. אגב, בתערוכת SEMA 2011 הציגה הסדנה קונספט דומה לו קראה Red Lacket, ללא הסממנים הצבאיים - ובצבע אדום כמובן.

כלי הרכב שהציגה ונצ'ורס במפגש מואב 2012

כלי הרכב שהציגה ונצ'ורס במפגש מואב 2012 כלי הרכב שהציגה ונצ'ורס במפגש מואב 2012

תגובות

0 תגובות