שטח 4X4 > כתבות > חדשות

נמר בעור של פורשה

עוד SUV קטן, יחסית, ויוקרתי עומד להגיע לשוק: המקאן (נמר באינדונזית) של פורשה

ה-SUV החדש של פורשה, המקאן (Macan נמר באינדונזית) צולם השבוע בשטוטגרט, גרמניה, לא רחוק ממטה החברה כשהוא חשוף לחלוטין וללא מעטה הסוואה כלשהו. על פי התמונות, יש דמיון רב לאח הגדול יותר, הקאיין, אך למקאן קווים מעט ספורטיביים יותר, בעיקר בקווי הגג.
המקאן בנוי על פלטפורמת אודי Q5, והוא חולק איתו חלקים מכניים רבים, כולל מנועים ומערכת הנעה. על פי הפרסומים, ההבדלים העיקריים בין המקאן לאודי יהיו במערכות המתלים, הבלימה ובקרת היציבות, במטרה להפוך את הגרסה של פורשה לספורטיבית יותר מהאודי.

בגזרת הכוח יוצעו ככל הנראה מנועי בנזין עם ארבע בוכנות בנפח 2.0 ליטר למי שירצה לחסוך בדלק, הבזבזנים יותר יוכלו לקבל מנועי בנזין בנפח 3.0 ליטר ובאירופה יוצע גם מנוע דיזל בנפח דומה. בעתיד צפוי גם דגם היברידי.
פורשה מייעדת את המקאן לקהל צעיר שכיסיו מרופדים, בעיקר בארה''ב, סין ורוסיה. זה אותו קהל עליו מתחרות גם מרצדס עם ה-GLA המתוכנן, ב.מ.וו עם ה-X3 , אודי עם ה-Q5 ולנד רובר עם האיווק. הצפי הוא לייצור של 50 אלף מכוניות מדי שנה בתחילת הדרך – ככל הנראה לקראת סוף 2013 - כשהמטרה היא להגיע למכירות של 200 אלף חתיכות לקראת 2018.

תגובות

0 תגובות