שטח 4X4 > כתבות > חדשות

מפה ומשם – לקט ג'יפאים #10

מתיחת פנים אפשרית ליונדאי IX35, טאטא בלבוש של איווק, קרוס-אובר נוסף עם גג נפתח וסרטון ריגול של ב.מ.וו X-5 מהדור הבא

שתי תמונות שזלגו לרשת מציגות ככל הנראה את מתיחת הפנים שיעבור בקרוב ה-IX35 של יונדאי. במסגרת זו, יקבל הקרוס-אובר הפופולרי חרטום בעיצוב הדומה לזה של הסנטה-פה החדש, עם גריל בעל שש פינות. בנוסף, יהיו שינויים בפגוש, בפנסים הראשיים ובפנסי הערפל. ייתכן שיהיו גם שינויים בחלק האחורי ובעיצוב הפנים, אבל התמונות שפורסמו הן תמונות חזית בלבד ואי אפשר ללמוד מהן על החלקים האחרים של הרכב.

אחת מהתמונות שדלפו לרשת

אחת מהתמונות שדלפו לרשתאחת מהתמונות שדלפו לרשת

טאטא במראה בריטי

אהבנו את הראש של אנשי הסדנה ההודית ששמה Big Daddy, שנטלו את הטאטא ספארי, SUV די גדול והלבישו אותו בתחפושת של ריינג' רובר איווק (רק כדי לסבר את העין, הספארי ארוך בכ-30 ס''מ מהאיווק וגבוה ממנו באותה מידה). נכון שאפשר לראות דמיון רק מהחזית – אם מסתכלים בזווית נמוכה ובאור עמום – אבל כל הכבוד על הרעיון ועל האירוניה. שהרי טאטא היא הבעלים של לנד רובר ולא נראה שהם יטרחו לתבוע את הסדנה על הפרת זכויות יוצרים...

ספארי-איווק

ספארי-איווקספארי-איווק

חזרה לגג הפתוח

כל ג'יפאי שמכבד את עצמו יספר לכם שאין כמו חוויית הנסיעה בשטח ברכב עם גג פתוח. אז נכון שהכוונה שלו היא למשהו קדמוני כמו סיקס, סופה או גפ''ס, אבל יש היום כבר כמה חברות שמציעות את ההנאה הזו בקרוס-אוברים מעודנים, כמו ניסאן עם המורנו ולנד רובר עם האיווק, כלי רכב שלא בדיוק מיועדים לשטח. עכשיו מצטרפת למועדון האקסלוסיבי גם חברת MG מסין, שמתכננת קרוס-אובר עם גג נפתח על בסיס האייקון, דגם קונספט שהוצג בתערוכת הרכב האחרונה בבייג'ין.

MG פתוח

MG פתוחMG פתוח

X5, הדור הבא

הדור השלישי של הב.מ.וו X5, שאמור להגיע לשווקים לקראת סוף 2013- תחילת 2014, צולם בזמן נסיעת מבחן במסלול המרוצים נירבורגרינג, גרמניה. על פי הסרטון – וגם על פי הלוקשיין שנבחר לנסיעת המבחן – נראה שהבאוורים מתרכזים בעיקר ביכולות הכביש של ה-X5.
ואפרופו המסלול, בעליו הודיעו השבוע כי הם שוקלים להכריז על פשיטת רגל, בשל חובות ענק שמגיעים לכדי חצי מיליארד דולר. במסלול המפורסם, שהוא חלק מהקרקס של מרוצי הפורמולה 1, הושקעו לאחרונה מאות מיליוני דולרים כדי להפכו לאתר בידור ומסחר שפעיל לאורך כל השנה ולא רק בעונת המרוצים. המיתון הכלכלי העולמי, שמורגש חזק גם בגרמניה, טרף את התוכניות של המשקיעים וכעת אין באפשרותם לעמוד בהחזר ההלוואות שנטלו. למישהו יש קצת כסף פנוי? אפשר לקנות את המסלול במחיר מציאה...

תגובות

0 תגובות