שטח 4X4 > כתבות > ספורט מוטורי

טינה מאייר The Dirty girl

נטי לוי נסעה לצלם ראלי של 1500 ק"מ במזרח אירופה וחזרה נרגשת לאחר ההיכרות עם טינה מאייר - רוכבת אנדורו, בעלת הישגים בתחרויות אופנועים באירופה, שגם סיימה את ראלי דקאר השנה.
סיפור על נחישות, אומץ ושיא של העצמה הנשית.

פרולוג

את טינה פגשתי בסיום מקצה הפרולוג של ברסלאו דרזדן ראלי -  ראלי רייד משולב עם עבירות קשה. במהלכו גומאים המתחרים 1,500 קמ של מעברי מים ובוץ עמוקים כשהם חוצים את את גרמניה, פולין וצ'כיה.
חזרתי למחנה והנה עומד מולי, אחד ממתחרי אופנועי האנדורו כשהוא לבוש בחליפת שטח מכוסה אבק. הוא מוריד את הקסדה מראשו ולפתע מתגלה דמות אישה, כבת 40 בערך, רכה ועדינה.

אבל שהמראה העדין, הנשי והרך הזה חלילה לא יבלבל אתכם

לא סתם נקראת ה-ליידי של אופנועי האנדורו באירופה :The Dirty girl .
כשמה כן היא, והיא נותנת פייט חזק לכל רוכב שטח מקצועי מהשורה הראשונה בתחרויות באירופה.
בשביל להסביר: ראלי ברסלאו דרזדן  בנוי מ-7 מקצים המשלבים שני סגנונות: ראלי רייד וטרופי סטייל. קטעי רכיבה מהירים משולבים עם קטעי עבירות קשים ביותר.
ראיתי את טינה נלחמת בכל המקצים, בעיקר בנקודות הגהנום שהכינו עבורם מארגני התחרות. פגשתי את עיניה הנשיות מבצבצות מבעד לקסדה וחליפת השטח המאובקת או המבוצבצת לפרקים שעל גופה כמעט ואינה מרמזת על העדינות הנשית שמתחתיה.
טינה הייתה חלק מ- 85 רוכבי אופנועי והצליחה לא רק לסיים בכבוד את ברסלאו פולין ראלי במקום ה-15 הכללי אלא גם לזכות במקום הראשון של קטגורית אנדורו נשים.

מאנדורו לדקאר

טינה גדלה וחייה בגרמניה ונדבקה בחיידק הרכיבה  בגיל 16. אך בגלל הסירוב של הוריה הוציאה רישיון והתחילה לרכוב רק בגיל 22 על ימאהה 500XT.
רק לפני עשור בגיל 30 התחילה להתחרות עם KTM SXC400 באליפות האנדורו בגרמניה, בראלי בלרוס ואף השתתפה 3 פעמים ברד-בול רומניאקס.
 לתחרות הדקאר הקשה והיוקרתית יצאה 4 פעמים, מתוכם הצליחה לסיים רק פעם אחת בשנת 2012 .
כיום טינה, בת 40 , מרצה ומשתתפת באימון עסקים לחברות . מעבר להשתתפותה בתחרויות שונות בעולם, היא מאמנת בחורות בבית ספר לרכיבת שטח, עוזרת להן להגשים חלומות ומשמשת מקור להשראה וכוח, דוגמא ומופת להגשמה עצמית.

השמים הם הגבול, וחלום הוא חלום רק עד הרגע שאת מחליטה להגשים אותו

תגובות

4 תגובות

1

Ogash Ofer

19 באוקטובר 2012 ב 07:33

העצמה נשית וחלום של הרבה גברים

לסיים את הדקאר על אופנוע!
זה הישג מרשים שמעטים זוכים לו.
כל הכבוד!!!

2

אורח/ת

20 באוקטובר 2012 ב 18:49

איזו אשה נדירה ... ואגב, היא עדיין פנויה

3

Ogash Ofer

20 באוקטובר 2012 ב 21:33

איזו אשה נדירה ... ואגב, היא עדיין פנויה

אורח/ת כתב/ה:
""
נטי, אז אולי כדאי לעשות שיתוף לכתבה לאתר היכרויות...

4

נטי לוי

21 באוקטובר 2012 ב 13:11

בטח , ואני איתה ביחד :)