אופנועים / טרקטורונים > כתבות אופנועים

אופנועי קוואסאקי 2013 Kawasaki

יבואן קוואסאקי לישראל השיק בישראל את ליין האופנועים לשטח ולכביש מודל 2013 עם שאיפה ישראלית של היבואן המשתלבת בשאיפה הכלל עולמית של היצרן להגביר את המכירות בתחום הדו-גלגלי של קוואסאקי.

ממטוס ואוניה ועד אופנוע וטרקטורון למוטוקרוס

ההשקה שהתקיימה היום בתל אביב התחילה בהצגה של קונצרן הענק היפני - קוואסאקי המייצר מטוסים, ספינות, רכבות, תחנות כוח, רכיבים תעשייתיים וגם אופנועים נחשקים מתוך תפיסה משולשת של טכנולוגיה ייחודית, תשוקה כאורח חיים והשראה מבדלת. בתחום הדו-גלגלי הציגו היום בקוואסאקי אופנועי כביש חדשים המצוידים כולם במערכת ABS ומקבלים 3 שנות אחריות לצד 3 אופנועי מוטוקרוס מקצועיים, המובילים בתחומם בארצות הברית ונמכרים בישראל תחת חוק הספורט המוטורי (מספר אפור) וגם טרקטורון ספורטיבי הנמכר למסלולי המרוצים בלבד.

אופנוע מוטוקרוס 250KX

אופנוע 250 סמ''ק שהוא אלוף עולם בתחום המוטוקרוס בארצות הברית. 
ה- 250KX הוא אופנוע עם מערכת מתלים קדמיים מסוג SFF (SEPARATE FUNCTION FORK) עם מהלך מתלה של 315 מ''מ מקדימה ו-310 מ''מ מאחור. המנוע בעל הזרקת דלק ממחושבת ושלוש מפות ביצועים להתאמה לסגנונות רכיבה שונים. בלמים מוגדלים, ''גזרה'' דקה במיוחד ומשקל של 106 ק''ג.
ה- 250KX נמכר בישראל תחת חוק הספורט המוטורי (מספר אפור) לרכיבה במסלול מרוצים - מוטוקרוס בלבד ובמחיר של 45,985 ש''ח.

אופנוע מוטוקרוס 250KX

אופנוע מוטוקרוס 250KXאופנוע מוטוקרוס 250KX

אופנוע מוטוקרוס 450KX

ה- KX450 הוא אופנוע המוטקרוס המוביל בקטגוריה שלו בארצות הברית ב-2012 ולראשונה לאופנוע מוטוקרוס המיוצר בייצור המוני המשווק עם מזלג קדמי פנאומאטי ((PSF - PNEUMATIC SPRING FORK בו אין קפיץ ברזל במזלג אלא רק לחץ אוויר הניתן לכיוון פשוט ומאפשר שיכוך מהיר וטוב יותר של מהמורות לצד פשטות בהתאמה של רמת השיכוך.
דגם 2013 של הקוואסאקי 450KX מגיע גם עם מנוע משופר המציע יותר כוח בכל סל''ד יחד עם 4 מפות מנוע משתנות הניתנות לכיוון ושינוי בשטח ועוד.
ה-450KX שוקל 112.5 ק''ג ונמכר בישראל כאופנוע מוטוקרוס (מספר אפור) במחיר של 46,985 ש''ח.

אופנוע מוטוקרוס 450KX

אופנוע מוטוקרוס 450KXאופנוע מוטוקרוס 450KX

אופנוע מוטוקרוס לילדים 65KX

ה- 65KX הוא אופנוע קטן בעל עיצוב וביצועים המקביל לאחיו הגדולים.
מנוע 65 סמ''ק שתי פעימות ובעל משקל של 57 ק''ג מתאים ע''פ חוק הספורט המוטורי למתחרים, בעלי רישיון נהיגה ספורטיבי, בגילאים 11-8.
ה- 65KX נמכר בישראל במחיר של 22,985 ש''ח.

אופנוע מוטוקרוס לילדים 65KX

אופנוע מוטוקרוס לילדים 65KXאופנוע מוטוקרוס לילדים 65KX

טרקטורון מוטוקרוס KFX450

טרקטורון הספורט מוטוקרוס של קוואסאקי חולק את המנוע החדש והמשופר עם אופנוע המוטוקרוס של קוואסאקי ה- KX450.
הנעה אלקטרונית, בולמים מתקדמים מקדימה ומאחורה, מערכת פליטה קלת משקל מטיטניום המשפרת את ייצור הכוח בסל''ד נמוך ובינוני, ועוד מגוון רחב של מרכיבים איכותיים ההופכים את ה- KFX450 למתחרה ראוי בעולם המרוצים.
ה- KFX450  נמכר עכשיו בישראל ומתאים למרוצים בלבד (מספר אפור) במחיר של 49,985 ש''ח.

טרקטורון מוטוקרוס KFX450

טרקטורון מוטוקרוס KFX450 טרקטורון מוטוקרוס KFX450

ואופנועי הכביש החדשים של קוואסאקי

ואופנועי הכביש החדשים של קוואסאקיואופנועי הכביש החדשים של קוואסאקיואופנועי הכביש החדשים של קוואסאקיואופנועי הכביש החדשים של קוואסאקיואופנועי הכביש החדשים של קוואסאקיואופנועי הכביש החדשים של קוואסאקיואופנועי הכביש החדשים של קוואסאקיואופנועי הכביש החדשים של קוואסאקי

וקצת תמונות אווירה מההשקה

וקצת תמונות אווירה מההשקהוקצת תמונות אווירה מההשקהוקצת תמונות אווירה מההשקהוקצת תמונות אווירה מההשקהוקצת תמונות אווירה מההשקהוקצת תמונות אווירה מההשקהוקצת תמונות אווירה מההשקהוקצת תמונות אווירה מההשקה

סרטון הכנת הפרסומת לקוואסאקי ZX 6R

כותב בועז קורפל: סרטון הפרסומת של אופנוע קוואסקי נינג'ה ZX-6R מועמד לפרס סרטון הפרסומת הטוב ביותר של השנה וזאת סיבה נהדרת לכך שקוואסקי יפרסמו את הסרטון שמתעד מאחורי הקלעים את הפקת הפרסומת שצולמה באי מאן. תענוג צרוף לחובבית אופנועים ולאנשי תקשורת ומדיה. בית ספר להפקה.

תגובות

1 תגובות

1

Ogash Ofer

17 בפברואר 2013 ב 16:24

הוספתי סרטון מגניב של קוואסאקי

סרטון הכנת הפרסומת לקוואסאקי ZX 6R - ותודה לבועז קורפל על תשומת הלב.