שטח 4X4 > כתבות > ספורט מוטורי

מרוץ ששת הימים 2013 SIX DAYS

אתמול בשעה 10:04 התייצב יונתן לוי, רוכב אופנועי האנדורו הטוב בישראל, על קו הזינוק של הספיישל הראשון מבין שישה באליפות העולם לאופנועי אנדורו ה'סיקס דייז', ונתן את אות הפתיחה ליום מוצלח של שלושת הרוכבים הישראלים, המתחרים כקבוצה בקטגוריה C2: זיו כרמי, נמרוד חמו ויונתן לוי.
תמונות: עומרי הלוי

SIX DAYS - אליפות העולם לאופנועי אנדורו

616 רוכבים מכל העולם הגיעו להשתתף במרוץ האופנועים השנה, מתוכם 159 מתחרים בקטגוריה של CLUB בה מתחרה גם השלישייה הישראלית - קטגוריה C2.

C לכבוד ה- CLUB - קבוצות של שלושה רוכבים. 2 להגדרת נפח האופנועים, עד 450 סמ''ק לאופנועי 4 פעימות או 250 סמ''ק באופנועי שתי פעימות.

נוסף לדירוג הכללי של שלושת הרוכבים כקבוצת רוכבים ב- CLUB מדורגים הרוכבים בדירוג אישי - על פיו יוענקו להם מדליות השתתפות בסיום ששת ימי המרוץ: מדליית זהב לרוכבים שסיימו את המקצים בזמן שאינו עולה על עשרה אחוזים אחרי מנצח הקטגוריה. מדליית כסף מוענקת לרוכבים שסיממנו בפרק זמן שאינו עולה על 40 אחוזים מזמן המוביל ולסיום מדליית הארד מוענקת לכל הרוכבים המסיימים את המרוץ.

הישראלים בסיקס דייז 2013

הישראלים בסיקס דייז 2013הישראלים בסיקס דייז 2013

בסופו של היום הראשון לתחרות הישגי שלושת הרוכבים הישראלים מרשימים מאד!

יונתן לוי סיים במקום העשירי, בזמן כולל של 56 דקות ו- 32 שניות - מרחק של 2 דקות ו-12 שניות ממוביל הקטגוריה!, הישג שאם ישמור עליו לאורך כל ששת ימי המרוץ יקנה לו את מדלית הזהב.

זיו כרמי סיים במקום ה 25 עם זמן מצטבר של 57 דקות ו- 49 שניות וגם הוא יהיה זכאי למדליית זהב במידה וישמור על קצב הרכיבה בו עמד אתמול.

נמרוד חמו עם זמן של שעה ו- 33 שניות עומד כרגע בזמנים אשר יעניקו לו את מדליית הכסף, כשהוא ממוקם במקום ה 46 בקטגוריה. יש לציין כי לנמרוד זוהי טבילת אש ראשונה במרוצים בחו''ל וכי בספיישל השלישי נמרוד פרק את הכתף והמשיך לרכוב!

ובכלל חשוב לזכור כי מדובר רק בסיכום של היום הראשון לתחרות ועוד דרך ארוכה לרוכבים עד לסיום התחרות.

ISDE 2013 - Israeli rider ziv karmi training area

יונתן לוי ומאחור חלק ממסלול התחרות:

יונתן לוי ומאחור חלק ממסלול התחרות:יונתן לוי ומאחור חלק ממסלול התחרות:

היום (יום שלישי) יוזנקו השלושה במיקומים טובים יותר בהתאם להישגים שלהם אתמול

זינוק בראש מקנה שיפור משמעותי של תנאי הרכיבה, שכן הרוכבים המוזנקים בסמוך אליהם השיגו זמנים דומים ורוכבים מהר ובקצב שלהם, פחות או יותר. זינוק בראש מאפשר לרוכבים המהירים להיתקל בפחות רוכבים איטיים במהלך הספיישלים ובשל כך גם להתעכב פחות בגלל האבק ו/או הצורך לעקוף.

קישור לאתר המאגנים של ISDE 2013 - למי שרוצה לעקוב מקרוב

בהצלחה לרוכבים הישראלים!

תגובות

1 תגובות

1

Ogash Ofer

01 באוקטובר 2013 ב 09:19

עדכון מיום שלישי בבוקר

אתמול בספיישל השלישי פרק נמרוד חמו את הכתף ובכל זאת המשיך לרכוב.
היום הוא בדרך לרופא לחבוש את הכתף כך שיוכל להמשיך ולהתחרות.
היום השני זהה בתוואי ליום הראשון של התחרות.