שטח 4X4 > כתבות > חדשות

הטנדרים של פורד בתערוכת SEMA

לא פחות מ-75 דגמים משופרים מציגה השנה חברת פורד בתערוכת SEMA, כשחלק לא מבוטל הם טנדרים מסדרת F

באופן מסורתי כמעט,  מגיעה חברת פורד לתערוכת SEMA השנתית עם ארסנל ענק של כלי רכב משופרים, והשנה יהיו לה לא פחות מ-75 דגמים כאלה, כשחלק לא מבוטל הם טנדרים מסדרת F. השיפורים מוצעים על ידי סדנאות שונות, חלקם מציאותיים וחלקם רק בגדר חלומות, אבל תמיד מעניין לראות מה עושים שם (ותראו גם מה עשתה ג'נרל מוטורס).

את עינינו צד בראש ובראשונה ה-F350 של EcoTrek, שנבנה כרכב משלחות שאמור לשרוד באזורים קשים. למרות השם המחייב, לא נראה לנו שמנוע דיזל בנפח 6.7 ליטר בו מצויד הרכב הוא ידידותי במיוחד לסביבה, אבל אפשר לתדלק אותו בסולר, ביודיזל או בדלק המופק מאצות. כדי לשרוד במסעות ארוכים, הותקנו שני מיכלי דלק נוספים המאפשרים טווח נסיעה של קרוב ל-6000 ק''מ (כן, זאת לא טעות, ששת אלפים!). בחישוב מהיר ומציאותי, המיכלים האלה צריכים להכיל כ-1000 ליטר.

f-350 מעניין נוסף הוא של סדנת Cars by Kris שנבנה יותר לביצועים, עם הגבהה שמאפשרת הכנסת חישוקים בקוטר 22 אינץ', שיפור של יניקת האוויר למנוע ומערכת הזרקת מתנול להגדלת ההספק.

בצד הקל יותר מצאנו F-150 של JR Consulting שמיועד כרכב שעשועים למי שיוצא לטבע: ציידים, דייגים וסתם מטיילים. צמיגים של  Dick Cepek על חישוק בוקטר 20 אינץ', כננת של סופר ווינץ' ומערכת אכסון מתוחכמת בארגז, שתכיל את כל מה שאתם רוצים לקחת אתכם לשטח.  

את כל אלה, ועוד הרב היותר, תוכלו לראות בתערוכה המתקיימת בימים אלה ממש בלאס וגאס, ותינעל ב-8 לחודש.

תגובות

3 תגובות

1

Yoramd

03 בנובמבר 2013 ב 13:38

בשבוע שעבר שוחחתי עם היבואן של הפורד RAF

בשבוע שעבר שוחחתי עם היבואן של הפורד RAFTOR
ייובאו לארץ מספר דגמים : DOUBLE CABIN , קבינה וחצי
מנוע בנזין 3700
ע"י חברת גזפרו
יש למה לחכות!!!!!

2

Ogash Ofer

03 בנובמבר 2013 ב 13:44

רק בקשה אחת צנועה מהיבואן


קוראים לה רפטור!

ולמי שלא מכיר זה הקישור לרפטור

3

אורח/ת

05 בנובמבר 2013 ב 19:27

ביצרון

ערב טוב מיתענין בסילברדו