שטח 4X4 > כתבות > חדשות

לקסוס לוקחת את ה-LF-NX לפס הייצור

הקרוס-אובר עם המראה העתידני, הוצג עד כה רק כדגם קונספט בכמה תערוכות רכב

לא ברור ממה הושפעו המעצבים של לקסוס, מותג העל של טויוטה, כשישבו מול המחשב והעלו את קווי העיצוב של דגם הקונספט LF-NX . הדגם, שהוצג תחילה בתערוכת הרכב של פרנקפורט ואחר כך בזו של טוקיו, נראה כפרי דימיונם של אמני קומיקס, מתאים יותר לככב בסרטי מדע בידיוני כדוגמת השופט דרד או הרובוטריקים מאשר לככב על הכבישים בחיים האמיתיים.

אבל ככל הנראה החברה קיבלה תגובות חיוביות לעיצוב הזה, שכן השבוע הכריזה שלקראת תערוכת ג'נבה בתחילת השנה הבאה, תציג דגם ייצור של ה-LF-NX, בשלב הראשון עם היצע של שני מנועים: האחד היברידי עם 220 כ''ס שלקוח מדגמי  IS 300h של לקסוס, והשני טורבו-בנזין חדש לחלוטין בנפח  2.0 ליטר, אותו נמצא בעתיד הקרוב גם בדגמים שונים של טויוטה.

אורכו של הדגם כ-4.6 מטר עם בסיס גלגלים של 2.7 מטר, מה שמציב אותו בתחרות ישירה מול ב.מ.וו X3, אאודי Q5 וריינג' רובר איווק. העיצוב החיצוני האגרסיבי, עם חרטום מגושם וכונסי אוויר ענקיים, מושלם עם עיצוב פנימי חללי משהו, המשלב הרבה מתכת בוהקת עם עור ותאורת מכשירים כחלחלה. עיצוב החלק האחורי מתון יותר, ומזכיר דגמים נוכחיים של טויוטה.

האם כל זה יגיע גם לדגם הייצור? סביר להניח שלא, אבל יש כאן משום הצהרת כוונות של החברה לגבי עיצוב כלי הרכב העתידיים שלה. ומה אתם אומרים על העיצוב - נפלא או זוועה?

טעימה מלקסוס אחר RX450H 

תגובות

1 תגובות

1

Ogash Ofer

12 בדצמבר 2013 ב 14:24

וגם יגיע עם חליפת באטמן להשלמת הלוק